Nederlands MediaNetwerk

Jan van der Meer
  • Man
  • Zandvoort aan Zee (Amsterdam Beach)
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Jan van der Meer

  • Fenneke Visscher
  • william appelman
  • Martijn Barkhuis
  • Barbara Frequin
  • Ton Verlind
  • Pieter Vicami
  • Ernst Daniel Nijboer
  • Remco Vroom
  • Ulrike Mischke
  • François Boulangé
  • Virgil Bawits
  • Henri Smeets
  • Allard Frederiks
  • Gemma Schierbeek
  • Sebastièn de Grand

Groepen van Jan van der Meer

 

De pagina van Jan van der Meer

Recente activiteiten

Marc Stubbé en Jan van der Meer zijn nu bevriend
2 Jul 2012
Jan van der Meer heeft een reactie achtergelaten voor Gerard Bueters
"Fantastisch om jou te ontmoeten, wat een mooie toekomst samen! ZIe dit clipje van AGnes net terug uit de Bush!"
4 Jun 2010
Jan van der Meer heeft video's geplaatst
4 Jun 2010
Jan van der Meer heeft gereageerd op groep Groep Film- en Televisiemakers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"Reactie van Jan van der Meer Nu net Reactie wissen Nieuw mini cam met broadcastkwaliteit! Een nieuwe mijlpaal in onopvallende kleintjes! Lekker om altijd bij je te hebben. Ideaal als 2e camera bovenop die grote! "
24 Mei 2010
Jan van der Meer heeft een video geplaatst
24 Mei 2010
Jan van der Meer heeft video's geplaatst
14 Mei 2010
Jan van der Meer is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem
9 Mei 2010
Jan van der Meer heeft een video geplaatst
8 Mei 2010
Jan van der Meer heeft een video geplaatst
5 Mei 2010
Ulrike Mischke heeft een reactie achtergelaten voor Jan van der Meer
"Zeker!!!!!"
5 Apr 2010
Jan van der Meer commented on Jan van der Meer's video
Miniatuur

Look what Social Media got me into!

"Instant comment by SashNone with same Canon XH-A1: Thats great! You're so positive, creative and interesting person!!! I'd like to meet you some day! But I have no possibility to travel foreign countries yet... :) Nice to see your videos.…"
29 Mrt 2010
Jan van der Meer heeft gereageerd op groep Groep Film- en Televisiemakers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"How to get the most out of Social Media As Dutch pro-photographer and videoproducer & educator I do get the most out of Social Media like Facebook, Twitter and Linkedin. Even worldwide great barter-deals. This year visited some Facebook…"
29 Mrt 2010
Peter Kwanten commented on Jan van der Meer's video
Miniatuur

Leer zelf uw video-presentaties maken !

"heel goed, wij als vormgevers in communicatie spreekt dit erg aan"
26 Mrt 2010
Bas Vlugt commented on Jan van der Meer's video
Miniatuur

MediaNetwerk Event Maart 2010

"Dag Jan! Ja, dit is geweldig natuurlijk. Mooi video impressie. Fijn dat je er was en zo te waren wij er ook allemaal! Ik veheug me nu al op jouw video impressie van het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event op 2 juni. Groeten! Bas"
25 Mrt 2010
Jan van der Meer heeft een foto geplaatst

Mike Filsame

Te gast bij Mr. Marketing Guru Mike Filsame tijdens Marketers Cruise 2010 do join 2011 you won't regret!
22 Mrt 2010
Ton Verlind heeft een reactie achtergelaten voor Jan van der Meer
"Dag Jan, Tot woensdag. Vr gr Ton"
21 Mrt 2010

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Global Digital Videographers Centre Global-DVC
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Jan was de eerste op internet met een site voor Videographers. www.Global-DVC.Org Hij geeft al ruim 25 jaar les in de kunst van het goed filmen met juist die kleinere HD video en fotocamera’s.
Zijn educatief centrum zit in Zandvoort. Hij helpt met jouw eigen presentaties op je website. Daardoor verdubbeling kijkcijfers en verkoop resultaten. Zijn www.Global-DVC.NL leden zijn prosumers en professionals zoals o.a. freelancers, journalisten en ook diverse foto-journalisten (ofwel de CAMJO’s van nieuwsbladen), voormalige regisseurs en producenten die nu alles zelf moeten leren. Zij krijgen regelmatig een schat aan nuttige tips, aanbiedingen, gadgets, aankoopadviezen, workshops, cursussen, barter deals en ja ook hints voor opdrachten.
Jan werd door Elsevier bestempeld als DV-Goeroe. Hij is een zeer gepassioneerd filmer, reist veel, zit jaarlijks als fotograaf voor American Express travel brochures maandenlang in top Hotels en tussen Africa Wildlife. Jan is in toenemende mate ook expert in Internet Marketing. Jan zijn vele films zijn al miljoenen maal bekeken op www.Vimeo.com/janvandermeer en www.youtube.com/globaldvc
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.Global-DVC.NL
Twitter
http://twitter.com/globaldvc
LinkedIn
http://www.linkedin/in/globaldvc

Toys for Boys: MINI HD CAMCORDER op onderstel LAMBORGHINI


Just to show you the high quality of latest pocket HDcams.
Specially for MediaNetwork Lidy is wearing black Net(work) nylon stockings.


Me Right Now Testing my Sanyo Xacti Wireless Lamborghini Supercar from Jan van der Meer on Vimeo.

De foto's van Jan van der Meer

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Jan van der Meer

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Jan van der Meer

MediaNetwerk Event Impressie

#MediaNetwerk.

Na al het Ning-netwerken, twietjes en facegebook, eindelijk echt vlees en bloed om je heen tijdens een uitstekend verzorgde bijeenkomst in Het Patronaat Haarlem. Hierbij een korte video-impressie.…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Maart 2010 om 12.00

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 5 April 2010 om 12.56 zei Ulrike Mischke...
Zeker!!!!!
Op 21 Maart 2010 om 15.59 zei Ton Verlind...
Dag Jan, Tot woensdag. Vr gr Ton
 
 
 

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Interview] Eric Ariëns over de expansie van Sprinkle naar de Benelux]

Het Zweedse internetbedrijf Sprinkle is een digitaal platform voor content recommendation en syndication van redactionele content, foto's, video's en artikelen. Sprinkle heeft besloten het content distributie platform internationaal uit te bouwen. Te beginnen met de opening van een Benelux kantoor in Amsterdam. We spreken Eric Ariëns, Country Manager Benelux.

[Interview] Robert Withagen over Dorst & Lesser en de Raad de Sneeuwhoogte-campagne]

Renault lanceert de campagne Raad de Sneeuwhoogte in samenwerking met social media bureau Dorst & Lesser. Wij spreken Robert Withagen, Creative Director Dorst & Lesser, over de campagne.

[Interview] Joost Phoelich over de expansie van Flashtalking naar de Benelux]

Het Engelse bedrijf Flashtalking heeft vestigingen over de hele wereld. Een verdere expansie binnen Europa is voorzien in 2015. Joost Phoelich is voor de Benelux aangesteld en zal vanuit Amsterdam de activiteiten aansturen. Wij spreken hem.

[Interview] Erik Wiese over Blauw Gras en de samenwerking met Chiquita Benelux]

Social media bureau Blauw Gras is per direct verantwoordelijk voor de social media activiteiten van Chiquita Benelux, waardoor ze officieel de landsgrenzen over gaan. Wij spreken Erik Wiese, mede-oprichter van Blauw Gras.

[Interview] Bram de Rooij over Kingsday en de Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne]

Reclamebureau Kingsday ontwikkelt voor het vierde jaar achtereenvolgens de campagne Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne voor Bloemenbureau Holland, dit jaar met illusionist Hans Klok. We spreken creative director Bram de Rooij over Kingsday en de campagne.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joost van Liemt: Even opschonen]

De laatste paar maanden ben ik me steeds meer af gaan vragen waarom ik toch op OK of CONNECT of LINK of wat voor fraai stukje copy ook voor de bevestigingsbutton wordt geschreven, heb geklikt.

[Column] Richard van Hoorn: Extra werk voor eindredacteuren]

Sinds kort is het mogelijk om elke pagina van een tijdschrift af te stemmen op de abonnee. Zowel redactionele content als advertenties koppelen aan het profiel van de lezer leidt tot nieuwe verdienmodellen voor uitgevers en hun adverteerders.

Michiel Pot: De V-Factor]

Vroeger dachten we dat alle rechters, dokters, notarissen, advocaten, bankdirecteuren en professoren altijd te goeder trouw waren. Dankzij de inzet van klokkenluiders en de media weten we inmiddels beter.

Jody Bauer: Dé Commercialtrends van 2015]

Het is je vast niet ontgaan, maar de reclamespot Buddyhond van KNGF Geleidehond heeft de Gouden Loeki 2014 gewonnen voor de beste TV-commercial. Flappie van Bol.com en Moestuin van Jumbo

Herman Bos: De buddy hond van KNGF heeft terecht de Gouden Loeki gewonnen!]

Afgelopen week heeft de Buddyhond van KNGF Geleidehonden de Gouden Loeki gewonnen. Tijdens de live uitzending hebben de meeste kijkers op deze tv-spot gestemd. De winnaar zeer blij en de verliezers ietsjes minder blij.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden