Nederlands MediaNetwerk

Jan van der Meer
  • Man
  • Zandvoort aan Zee (Amsterdam Beach)
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Jan van der Meer

  • Fenneke Visscher
  • william appelman
  • Martijn Barkhuis
  • Barbara Frequin
  • Ton Verlind
  • Pieter Vicami
  • Ernst Daniel Nijboer
  • Remco Vroom
  • Ulrike Mischke
  • François Boulangé
  • Virgil Bawits
  • Henri Smeets
  • Allard Frederiks
  • Gemma Schierbeek
  • Sebastièn de Grand

Groepen van Jan van der Meer

 

De pagina van Jan van der Meer

Recente activiteiten

Marc Stubbé en Jan van der Meer zijn nu bevriend
2 Jul 2012
Jan van der Meer heeft een reactie achtergelaten voor Gerard Bueters
"Fantastisch om jou te ontmoeten, wat een mooie toekomst samen! ZIe dit clipje van AGnes net terug uit de Bush!"
4 Jun 2010
Jan van der Meer heeft video's geplaatst
4 Jun 2010
Jan van der Meer heeft gereageerd op groep Groep Film- en Televisiemakers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"Reactie van Jan van der Meer Nu net Reactie wissen Nieuw mini cam met broadcastkwaliteit! Een nieuwe mijlpaal in onopvallende kleintjes! Lekker om altijd bij je te hebben. Ideaal als 2e camera bovenop die grote! "
24 Mei 2010
Jan van der Meer heeft een video geplaatst
24 Mei 2010
Jan van der Meer heeft video's geplaatst
14 Mei 2010
Jan van der Meer is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem
9 Mei 2010
Jan van der Meer heeft een video geplaatst
8 Mei 2010
Jan van der Meer heeft een video geplaatst
5 Mei 2010
Ulrike Mischke heeft een reactie achtergelaten voor Jan van der Meer
"Zeker!!!!!"
5 Apr 2010
Jan van der Meer commented on Jan van der Meer's video
Miniatuur

Look what Social Media got me into!

"Instant comment by SashNone with same Canon XH-A1: Thats great! You're so positive, creative and interesting person!!! I'd like to meet you some day! But I have no possibility to travel foreign countries yet... :) Nice to see your videos.…"
29 Mrt 2010
Jan van der Meer heeft gereageerd op groep Groep Film- en Televisiemakers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"How to get the most out of Social Media As Dutch pro-photographer and videoproducer & educator I do get the most out of Social Media like Facebook, Twitter and Linkedin. Even worldwide great barter-deals. This year visited some Facebook…"
29 Mrt 2010
Peter Kwanten commented on Jan van der Meer's video
Miniatuur

Leer zelf uw video-presentaties maken !

"heel goed, wij als vormgevers in communicatie spreekt dit erg aan"
26 Mrt 2010
Bas Vlugt commented on Jan van der Meer's video
Miniatuur

MediaNetwerk Event Maart 2010

"Dag Jan! Ja, dit is geweldig natuurlijk. Mooi video impressie. Fijn dat je er was en zo te waren wij er ook allemaal! Ik veheug me nu al op jouw video impressie van het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event op 2 juni. Groeten! Bas"
25 Mrt 2010
Jan van der Meer heeft een foto geplaatst

Mike Filsame

Te gast bij Mr. Marketing Guru Mike Filsame tijdens Marketers Cruise 2010 do join 2011 you won't regret!
22 Mrt 2010
Ton Verlind heeft een reactie achtergelaten voor Jan van der Meer
"Dag Jan, Tot woensdag. Vr gr Ton"
21 Mrt 2010

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Global Digital Videographers Centre Global-DVC
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Jan was de eerste op internet met een site voor Videographers. www.Global-DVC.Org Hij geeft al ruim 25 jaar les in de kunst van het goed filmen met juist die kleinere HD video en fotocamera’s.
Zijn educatief centrum zit in Zandvoort. Hij helpt met jouw eigen presentaties op je website. Daardoor verdubbeling kijkcijfers en verkoop resultaten. Zijn www.Global-DVC.NL leden zijn prosumers en professionals zoals o.a. freelancers, journalisten en ook diverse foto-journalisten (ofwel de CAMJO’s van nieuwsbladen), voormalige regisseurs en producenten die nu alles zelf moeten leren. Zij krijgen regelmatig een schat aan nuttige tips, aanbiedingen, gadgets, aankoopadviezen, workshops, cursussen, barter deals en ja ook hints voor opdrachten.
Jan werd door Elsevier bestempeld als DV-Goeroe. Hij is een zeer gepassioneerd filmer, reist veel, zit jaarlijks als fotograaf voor American Express travel brochures maandenlang in top Hotels en tussen Africa Wildlife. Jan is in toenemende mate ook expert in Internet Marketing. Jan zijn vele films zijn al miljoenen maal bekeken op www.Vimeo.com/janvandermeer en www.youtube.com/globaldvc
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.Global-DVC.NL
Twitter
http://twitter.com/globaldvc
LinkedIn
http://www.linkedin/in/globaldvc

Toys for Boys: MINI HD CAMCORDER op onderstel LAMBORGHINI


Just to show you the high quality of latest pocket HDcams.
Specially for MediaNetwork Lidy is wearing black Net(work) nylon stockings.


Me Right Now Testing my Sanyo Xacti Wireless Lamborghini Supercar from Jan van der Meer on Vimeo.

De foto's van Jan van der Meer

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Jan van der Meer

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Jan van der Meer

MediaNetwerk Event Impressie

#MediaNetwerk.

Na al het Ning-netwerken, twietjes en facegebook, eindelijk echt vlees en bloed om je heen tijdens een uitstekend verzorgde bijeenkomst in Het Patronaat Haarlem. Hierbij een korte video-impressie.…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Maart 2010 om 12.00

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 5 April 2010 om 12.56 zei Ulrike Mischke...
Zeker!!!!!
Op 21 Maart 2010 om 15.59 zei Ton Verlind...
Dag Jan, Tot woensdag. Vr gr Ton
 
 
 

Interviews

[Interview] Lode Schaeffer over Cannes

Nederlands MediaNetwerk en MarketingTribune zijn in Cannes en trekken samen op. Peter van Woensel Kooy spreekt Lode Schaeffer, Creative Director en eigenaar van Indie.

[Interview] Linda Boks over data en creativiteit

Linda Boks is CEO van ZenithOptimedia. Zij is naar Cannes gekomen om zich te verdiepen in hoe data kunnen worden aangewend voor creativiteit.

[Interview] Kyra Roest over haar benoeming tot Vice President IAA Europe

Nederlands MediaNetwerk is in Cannes. Wij spreken Kyra Roest, eigenaar van /um'ge:bun/. Zij is benoemd tot Vice President IAA Europe.

[Interview] Louise van Nispen over Share a Perfect Day

Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS gaan komende zomer het nieuwe evenement Share a Perfect Day organiseren in Hilvarenbeek. Wij spreken Louise van Nispen, Domain Director Women bij Sanoma | SBS.

[Interview] Adjan Kodde over Mirabeau

Hij is dit jaar voor het eerst in Cannes en legt uit waarom. En Adjan kondigt de komst van een grote nieuwe klant aan.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Taco Rijssemus: Vijf misverstanden over televisie maken in de digitale wereld

"Digitaal is geen specialisme of aparte afdeling – Digitaal is de wereld waarin we opereren, digitaal is het nieuwe normaal." Dit is een samenvatting van zijn presentatie vandaag op het Mediapark jaarcongres.

[Column] Joost van Liemt: De spruitjeslucht van Klaverblad

Tot mijn schrik zag ik gisteren weer een commercial van Klaverblad. Nou ja schrik, eerder afkeer. En ik was toch echt een groot fan van de eerdere commercials: grappig, puntig en sterk positionerend.

[Column] Bob Goulooze: Facebook Democratie

Electronic democracy of een Facebook Partij; het zijn de mogelijkheden om tot echte democratie te komen. In weerwil van Van Rossems stelling.

[Column] Erwin Fisser: Wetenschap en communicatie - Bessensap

DWDD en Blendle lijken misschien de redders van de vrije pers en wetenschap voor het volk, maar misschien zijn ze als middel wel erger dan de kwaal.

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Royal Club, Tabac, Fietsenwinkel.nl

Hoe krijg je Nederland aan Royal Club? Volgens bureau Alfred doe je dat door de strijd aan te gaan met ‘doe maar een frisje’, je bent tenslotte wat je drinkt.

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden