Nederlands MediaNetwerk

Joep Welschen
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Joep Welschen

  • Melle Piller
  • Siebe Meijer
  • Eline Hensen
  • Jasper Nuijt
  • Hans Boot
  • Suzanne Sandberg
  • Paul Smeele
  • Annika Welschen
  • Bas Vlugt

Groepen van Joep Welschen

 

De pagina van Joep Welschen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
IncPlus
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Co-founder en partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
IncPlus is de strategische sparringpartner voor startups en investeerders

STARTUPS

IncPlus staat niet voor een snel, “hip” programma van 6 weken. IncPlus biedt lange termijn commitment waarbij we je helpen om kwalitatief door te groeien en de waarde van je bedrijf te maximaliseren. We zijn jouw strategische sparringpartner en kunnen bovendien ook allerlei (rand)zaken voor je structureren.
Zo krijg je de ruimte om je concentreren op die zaken waar jouw kracht ligt. Uiteraard wel met behoud van jouw zelfstandigheid, anders was je immers wel ergens in loondienst gegaan.

Wat krijg je van ons?
Een kernteam van zeer ervaren partners in de disciplines business strategy, international business development, marketing, finance en legal.
Toegang tot ons ijzersterke netwerk van investeerders en externe professionals.
We vragen commitment en we bieden commitment. We stappen daarom in voor een periode van minimaal 3 jaar en doen dat risicodragend.


INVESTEERDERS

Voor investeerders, directies en andere stakeholders biedt IncPlus diensten aan op strategisch niveau. We zorgen ervoor dat deelnemingen de juiste koers volgen en streven naar maximalisatie van de ROI op middellange termijn. Zo bieden we o.a. strategische scans, business development services, boardroom advies, governance, branding, marketingcommunicatie en juridisch advies.


PARTNERS

Menno Weij
Joep Welschen
Berthold Rosendahl
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.incplus.nl
Twitter
http://www.twitter.com/joepwelschen
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/joepwelschen

De foto's van Joep Welschen

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Joep Welschen

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Joep Welschen

Funky

Geplaatst op 23 Juli 2009 om 9.00

Online jaarverslag Pré Wonen

Nieuw concept ontwikkeld om met video en animatie een jaarverslag te presenteren. Kijk op:

www.prewonen.nl/2008inbeeld/

Geplaatst op 8 Juni 2009 om 8.00

Restyle de Bijenkorf

In lijn met strategie van VBAT start met restyle communicatie voor de Bijenkorf.
In samenwerking met Solar start mailingen en periodieken voor de Bijenkorf

Geplaatst op 8 December 2008 om 8.00

Volledige restyle HappyHome

Volledige restyle voor vakantiehuis aanbieder HappyHome.
www.happyhome.nl

Geplaatst op 8 November 2008 om 8.00

Nieuw gezicht jeugdzorg: Lijn5

Nieuwe naam, logo, huisstijl en communicatieconcept voor gefuseerde jeugdzorgorganiasties: lijn5
Doorvertaling naar alle middelen.
www.ln5.nl

Geplaatst op 8 September 2008 om 8.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

[Column] Sander Goudswaard: Corporate innovatie, de peuterjaren voorbij

Op 8 mei 2014 werd MakerLab opgericht. Makerstreet-partner Joris van Heukelom en startend ondernemer Roderick Martens zagen een markt in het ondersteunen van corporates bij hun innovatie-ambities. Inmiddels zijn we vijf jaar verder

[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?

Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd

[Column] Kenny de Vilder: Make your logo great again!

Het lijkt erop dat Bill de Blasio zijn kleinkinderen een logo liet ontwerpen in Paint of WordArt. Mike Gravel gaat voor een klassiek, fantasieloos ontwerp. Verschillende kandidaten laten, heel origineel, de kleuren van de Star Spangled Banner terugkomen in hun beeldmerk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden