Nederlands MediaNetwerk

Joep Welschen
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Joep Welschen

  • Melle Piller
  • Siebe Meijer
  • Eline Hensen
  • Jasper Nuijt
  • Hans Boot
  • Suzanne Sandberg
  • Paul Smeele
  • Annika Welschen
  • Bas Vlugt

Groepen van Joep Welschen

 

De pagina van Joep Welschen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
IncPlus
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Co-founder en partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
IncPlus is de strategische sparringpartner voor startups en investeerders

STARTUPS

IncPlus staat niet voor een snel, “hip” programma van 6 weken. IncPlus biedt lange termijn commitment waarbij we je helpen om kwalitatief door te groeien en de waarde van je bedrijf te maximaliseren. We zijn jouw strategische sparringpartner en kunnen bovendien ook allerlei (rand)zaken voor je structureren.
Zo krijg je de ruimte om je concentreren op die zaken waar jouw kracht ligt. Uiteraard wel met behoud van jouw zelfstandigheid, anders was je immers wel ergens in loondienst gegaan.

Wat krijg je van ons?
Een kernteam van zeer ervaren partners in de disciplines business strategy, international business development, marketing, finance en legal.
Toegang tot ons ijzersterke netwerk van investeerders en externe professionals.
We vragen commitment en we bieden commitment. We stappen daarom in voor een periode van minimaal 3 jaar en doen dat risicodragend.


INVESTEERDERS

Voor investeerders, directies en andere stakeholders biedt IncPlus diensten aan op strategisch niveau. We zorgen ervoor dat deelnemingen de juiste koers volgen en streven naar maximalisatie van de ROI op middellange termijn. Zo bieden we o.a. strategische scans, business development services, boardroom advies, governance, branding, marketingcommunicatie en juridisch advies.


PARTNERS

Menno Weij
Joep Welschen
Berthold Rosendahl
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.incplus.nl
Twitter
http://www.twitter.com/joepwelschen
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/joepwelschen

De foto's van Joep Welschen

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Joep Welschen

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Joep Welschen

Funky

Geplaatst op 23 Juli 2009 om 9.00

Online jaarverslag Pré Wonen

Nieuw concept ontwikkeld om met video en animatie een jaarverslag te presenteren. Kijk op:

www.prewonen.nl/2008inbeeld/

Geplaatst op 8 Juni 2009 om 8.00

Restyle de Bijenkorf

In lijn met strategie van VBAT start met restyle communicatie voor de Bijenkorf.
In samenwerking met Solar start mailingen en periodieken voor de Bijenkorf

Geplaatst op 8 December 2008 om 8.00

Volledige restyle HappyHome

Volledige restyle voor vakantiehuis aanbieder HappyHome.
www.happyhome.nl

Geplaatst op 8 November 2008 om 8.00

Nieuw gezicht jeugdzorg: Lijn5

Nieuwe naam, logo, huisstijl en communicatieconcept voor gefuseerde jeugdzorgorganiasties: lijn5
Doorvertaling naar alle middelen.
www.ln5.nl

Geplaatst op 8 September 2008 om 8.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden