Nederlands MediaNetwerk

Joep Zijp
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen Twitter
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (4)
  • Foto's (5)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Joep Zijp

  • Felice Ghering
  • Vincent H.Th. van Baar
  • Nanny de Bruin
  • Claudia Kamstra Malizia
  • Ricardo Alvarez
  • Harrie Jansema
  • Andrea Hollebeek
  • Rob Schrama
  • Maaike de Boer
  • Nickolas Schot
  • Anne Broekman
  • Laura Martin
  • Bas Vlugt

Groepen van Joep Zijp

 

De pagina van Joep Zijp

Recente activiteiten

Joep Zijp en Felice Ghering zijn nu bevriend
22 Apr 2010
Vincent H.Th. van Baar en Joep Zijp zijn nu bevriend
31 Mrt 2010
Andrea Hollebeek heeft een reactie achtergelaten voor Joep Zijp
"Alles kits! Nieuwe titels opzetten, specials maken, schrijven & redigeren; wat wil een bevlogen bladenmaker nog meer?! Nog een paar extra opdrachten erbij zou fijn zijn ;-) En hoeist met you? Ciao!"
10 Mrt 2010
Joep Zijp heeft een reactie achtergelaten voor Andrea Hollebeek
"Hai Andrea, Het genoegen is geheel mijnerzijds! Alles ok met joe?"
10 Mrt 2010
Joep Zijp en Andrea Hollebeek zijn nu bevriend
10 Mrt 2010
Joep Zijp heeft foto's geplaatst
25 Jan 2010
Laura Martin heeft een reactie achtergelaten voor Joep Zijp
"Hi Joep! Dank je, leuk dat je zo'n interesse toont. Het was een prachtige dag en we zijn ontzettend blij, ook met de beeldresultaten. Mijn nieuwe profielfoto is een 'tipje van mijn sluier' - verder wil ik op een zakelijke site liever…"
19 Okt 2009
Joep Zijp heeft foto's geplaatst
19 Okt 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Sanoma uitgevers
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Journalist, redacteur, copywriter voor bladen van Sanoma Uitgevers en div andere media
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Tijdschriften maken
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.sanoma-uitgevers.nl

De foto's van Joep Zijp

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 10 Maart 2010 om 10.40 zei Andrea Hollebeek...
Alles kits! Nieuwe titels opzetten, specials maken, schrijven & redigeren; wat wil een bevlogen bladenmaker nog meer?! Nog een paar extra opdrachten erbij zou fijn zijn ;-) En hoeist met you?

Ciao!
Op 10 Februari 2010 om 23.27 zei Claudia Kamstra Malizia...
Hi Joep,
ik kom net terug uit Amsterdam en lees je berichtje.
Wat leuk! Laat maar weten.
Vriendelijke groet!
Claudia
Op 19 Oktober 2009 om 16.55 zei Laura Martin...
Hi Joep! Dank je, leuk dat je zo'n interesse toont. Het was een prachtige dag en we zijn ontzettend blij, ook met de beeldresultaten. Mijn nieuwe profielfoto is een 'tipje van mijn sluier' - verder wil ik op een zakelijke site liever niet gaan. Groetjes en we houden contact!
Op 3 Maart 2009 om 11.01 zei Rob Schrama...
Hoi Joep,
als we in reality een pilsje gaan drinken, heb ik wel wat te vertellen.....
zie onder:

Museum voor Kunst en Actie

Op 21 maart a.s. opent een nieuw museum in Amsterdam zijn deuren: het Museum voor Kunst en Actie. Het wordt tijd dat er in Amsterdam een dergelijk museum wordt geopend. Momenteel kenmerkt zich de stad door het nagenoeg ontbreken van goede facilitaire museale voorzieningen voor kunstenaars. Armoede troef met enkel gesloten musea die decennia lang gerenoveerd gaan worden. Amsterdam dreigt het contact met de huidige generatie kunstenaars te verliezen. En vreemd genoeg komt de huidige generatie kunstenaars tegen dit falend kunstbeleid op geen enkele wijze in actie.

Juist de actie staat centraal in het Museum voor Kunst en Actie. Kunstenaars die voor dit museum worden uitgenodigd brengen in hun werk vormen van maatschappelijke, artistieke actie tot uitdrukking. Deze actieve interactie tussen kunstenaar en publiek kan zowel binnen de muren van het museum als daarbuiten plaatsvinden, in de buurt, in de stad Amsterdam, in Nederland en wereldwijd.

Het Museum voor Kunst en Actie bevindt zich in de Lombokstraat 40 in de Indische buurt, integraal onderdeel van het voormalige ROC, gevestigd op het Timorplein. Vandaar dat alle zalen in het 200 m2 grote Museumcomplex Indische namen dragen. Het IIRE beheert het gebouw en stelt de zalen beschikbaar aan het Museum voor Kunst en Actie. Deze draagt zorg voor de artistieke invulling en uitnodiging van kunstenaars. Amsterdam krijgt er een toonaangevend museum bij en het stadsdeel Zeeburg wordt een belangrijke culturele ontmoetingsplek rijker.

Rob Schrama is de eerste kunstenaar die in het Museum voor Kunst en Actie gaat invullen met de fototentoonstelling getiteld 'Jerusalem Hug', een vredesinitiatief met Palestijnen en Israëliërs samen, waar de kunstenaar nauw bij betrokken is.

Rob Schrama is meer dan 30 jaar als actiekunstenaar werkzaam, zowel in de wijken van Amsterdam als internationaal. Daarnaast zullen ook enkele van zijn wandplastieken in de diverse zalen van het Museum voor Kunst en Actie worden tentoongesteld.

Met de 'World Wide Hug Party', in de nacht van 21 maart initieert het Museum voor Kunst en Actie een wereldomvattende knuffel die overal ter wereld mensen in clubs en galeries met elkaar zal verbinden. Live op grote schermen volgt het publiek elkanders activiteiten, vanuit clubs en galeries, in een 24 uur durende omhelzing voor vrede. Het is dus mogelijk, om waar ook ter wereld via internet het knuffelen van elkaar op grote beeldschermen te volgen.

Met de website: www.worldwidehugparty.org worden mensen opgeroepen om mee te doen. Vanuit de hele wereld komen enthousiaste reacties. Tientallen steden hebben zich inmiddels reeds aangemeld om deel te nemen.

De officiële opening van het Museum voor Kunst en Actie vindt plaats op vrijdag 20 maart van 16.00-19.00 uur. Er zal dan een voorbezichtiging van de expositie plaatsvinden. Medewerkers van landelijke musea, vertegenwoordigers uit de stad en Zeeburg, kunstenaars en bewoners uit de buurt worden uitgenodigd. Zaterdagavond 21 maart vanaf 20.00 uur wordt de World Wide Hug Party gehouden. Door middel van zingen en mediteren voor Liefde, Vrede en Harmonie in onszelf en in de wereld om ons heen, wordt de het knuffelfeest geleidelijk opgebouwd. Vervolgens zal wekelijks op iedere zondag van 13.00 tot 17.00 uur en op afspraak het Museum geopend zijn.

Museum voor Kunst en Actie
Lombokstraat 40
1094 AL Amsterdam
www.museumvoorkunstenactie.nl
Tel: 06-46608660
Op 17 December 2008 om 17.15 zei Maaike de Boer...
Hahahahaha, ik begrijp precies wat je bedoelt! Erg vreemd pixelig op de een of andere manier! En de kleuren zijn ook niet al te best! Ik was er maar een paar uur. Gewone werkdag natuurlijk, he...
Op 17 December 2008 om 16.38 zei Maaike de Boer...
Haha, zag je vandaag lopen, alleen jij zag mij niet!
Op 12 December 2008 om 11.59 zei Anne Broekman...
Daar heb je gelijk in! Waar zit Stef nu?
Op 12 December 2008 om 11.54 zei Anne Broekman...
Jeetje, iedereen weg! Da's ook niet leuk... Ik werk nu als freelancer, lekker vanuit huis in Nijmegen. Dus in Hoofddorp kom ik niet meer zo vaak. Blijf voorlopig nog wel op je plekkie?
Groetjes!
Op 11 December 2008 om 10.26 zei Maaike de Boer...
Wij kennen elkaar ook al via Linkedin, is het niet? Wat doe je eigenlijk allemaal precies?
 
 
 

Forum: Hoe zullen mobile advertising en mobiele transacties zich ontwikkelen?

Joris van der Pol - 538Groep: "Zoals zo vaak, is het eerst de consument die een ontwikkeling oppakt en groot maakt. Het feit dat de penetratiegraad van mobiel momenteel nog gepaard gaat met lage mobile advertising bestedingen is wat ons betreft dus een momentopname, dit beeld gaat snel veranderen... lees verder

Mascha Driesen - Microsoft: "Vijf jaar geleden, stond mobile advertising nog in de kinderschoenen. Dit jaar is de verwachting dat de groei in mobile de 18 miljard dollar zal bereiken, en zelfs 27,9 miljard dollar in 2018... lees verder

Marc Stubbé - Sanoma: "Mobiel houdt ons allemaal bezig als consument. Wat is eigenlijk mobiel? We onderscheiden mobiel in smartphone en tablet, wat al twee verschillende platformen op zichzelf zijn... lees verder

 

Martijn Standaart - NRC Media: "We zien de laatste jaren dat mobile advertising achterblijft bij het gebruik van mobile. Belangrijk is wel welke definitie je neemt, is mobile alleen telefoon of ook tablet... lees verder

Jeroen Verkroost - Persgroep: "Ik zie zes trends. Maar eerst wat problemen: Hoewel 67 procent van de Nederlandse bevolking een mobiel heeft en 53 procent een tablet (GfK) is de belofte van mobiel nog altijd niet ingelost... lees verder

Allard Ruyl - BrandDeli: "Het zal altijd een combinatie zijn van factoren, snelheid (4G) / Schermgrote en Creatie. Het is zeker dat er alleen maar meer audiovisuele content geconsumeerd zal worden via mobiel, met de huidige snelheden is er commercieel steeds meer mogelijk met behoud van kwaliteit... lees verder

Guy Grimmelt - Exterion Media: "Mobiel of beter gezegd mobiel internet is voor ons medium een geweldige trend omdat de combinatie tussen Buitenreclame en Mobiel een sterke is... lees verder

Stephan van Furth - MediaTest: "Het komende jaar zetten steeds meer adverteerders in op mobile. Tot nu toe waren veel adverteerders nog niet volledig ‘mobile ready’ maar daarin vindt een omslag plaats... lees verder

Philip Kok - the valley: "Adverteerders moeten duidelijk een keuze maken voor het leveren van extra toegevoegde waarde en het plat kopen van views, en iets wat daar tussenin zit: relevantie bieden op het moment dat de consument daar om vraagt... lees verder

Hans Caspers - Semilo: "Mobiel maakt in sneltreinvaart de ontwikkeling door die desktop de eerste 15-20 jaar heeft doorgemaakt: waanzinnig snelle groei in de consumptie door consumenten maar zonder dat dat in pas loopt met de media-bestedingen. Je ziet de afgelopen twee jaren wel dat mobiel serieuzer wordt genomen door adverteerders en bureaus... lees verder

Ton Rozestraten - RTL: "Uit onze eigen cijfers en uit de rapportages van het IAB blijkt dat de bestedingen aan mobile advertising toenemen. Bovendien zien we dat steeds meer adverteerders mobiele websites maken... lees verder

Valentijn Bras - Scoupy: "Het grote probleem van de Smartphone is dat veel adverteerders, nog steeds, meer de nadruk leggen op het woordje "Phone" in plaats van op het woordje "Smart"... lees verder

Communicatienieuws

GfK: Completer beeld salespromoties na overname PCNData

Internationaal marktonderzoeksbureau GfK heeft de overname van PCNData afgerond. GfK breidt hiermee haar dienst-verlening uit en biedt nu ook de registraties van alle salespromotie-uitingen binnen food, drug, liquor, DiY, zelfbedieningsgroothandel en foodservice als extra dienst aan. Deze gegevens zijn een waardevolle aanvulling op de bestaande consumenteninformatie van GfK. Door...

SNS Bank maakt Mobiel Bankieren app vakantieklaar

Klanten van SNS Bank kunnen vanaf vandaag zelf veilig en snel regelen dat hun betaalpas kan worden gebruikt voor pinnen buiten Europa. SNS Bank voegt namelijk een nieuwe functie toe aan SNS Mobiel Bankieren, zodat met tablet of telefoon Pinnen Buiten Europa zelf kan worden aangezet. Pinnen is dan direct mogelijk, ook als het om een vakantieland buiten Europa gaat. Thuis of op weg naar huis kan de...

DTG: MKB bedrijven missen online kansen door verouderde websites

MKB bedrijven missen kansen in het vinden van nieuwe klanten, doordat de websites van deze bedrijven zijn verouderd en onvoldoende scoren op vindbaarheid. Dat blijkt uit de MKB Online Monitor, een halfjaarlijks onderzoek uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van DTG onder ruim 1.000 ondernemers in het MKB.

Uit dit onderzoek blijkt dat...

Elma Multimedia: moneyCounts nu op iPad

Vandaag lanceert Elma Multimedia de eerste iPad-versie van het accountantsmagazine moneyCounts. De app wordt door Elma Multimedia in eigen beheer ontwikkeld en biedt de accountant interactieve achtergrond, opinie en inspiratie voor de moderne accountant.

De eerste nieuwe iPad-versie van moneyCounts is geen platte vertaling van het bestaande magazine, maar een digitale verrijking...

Internetprovider Solcon komt met vernieuwd InternetFilter

Internetprovider Solcon komt met een volledig vernieuwde filterdienst tegen ongewenste internetpagina’s. Solcon was in 1999 de eerste provider in Nederland dat een internetfilter op de markt bracht. Nieuw aan de dienst zijn onder meer mogelijkheden voor de hoofdgebruiker om persoonlijke profielen aan te maken en een tijdslot in te stellen.

,,De gebruiker kan nu geheel zelf bepalen...

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Femke Marcar - Aziatische concurrentie voor Whatsapp

In Azië woedt er een ware strijd om dominantie op de mobile messengers markt. Waar we in Europa vooral WeChat gebruiken, zijn hier ook vooral lokale varianten

Lees meer...

[Commercial Review] Marcel Hellemons: New York Pizza, Optimel en Maag Lever Darm Stichting

De commercial review is deze week een bijzondere. Graag presenteer ik u namelijk een drietal opvallende gangen. Het voorafje laten we even zitten, we duiken meteen in het hoofdgerecht!

 

New York

Lees meer...

Jon Visbeen - Formule 1 met brommergeluid

Om de geluidsoverlast terug te dringen brengen autofabrikanten sinds jaar en dag wijzigingen aan aan vooral de motoren. Met de komst van de elektrisch aangedreven auto’s wordt

Lees meer...

Wim Danhof: Klein wordt het nieuwe groot voor uitgevers

Klein wordt het nieuwe groot voor uitgevers die hun content slim kunnen koppelen aan informatiebehoeften binnen niches in zowel de consumentenmarkt als de zakelijke markt. Zoveel is duidelijk na publicatie van een

Lees meer...

Rutger Mackenbach - Scoren in de rust

  Al eerder schreef ik dat de mediawereld het WK aangrijpt als reden om adverteerders te overtuigen om meer te spenderen. En met nog maar een paar

Lees meer...


Badge

Bezig met laden...

© 2014   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden