Nederlands MediaNetwerk

Johan D. Rissik
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
 

De pagina van Johan D. Rissik

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
InterEvent evenementen organisatie b.v.
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur / Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
InterEvent is een organisatiebureau gespecialiseerd in de ontwikkeling, marketing en volledige organisatie van hoogwaardige consumentenbeurzen en events. Sinds de oprichting in 1995 is InterEvent snel uitgegroeid tot een succesvolle organisator van toonaangevende consumentenbeurzen in meerdere niche marktgebieden.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.interevent.org

De foto's van Johan D. Rissik

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Johan D. Rissik

Drievoudige moord

De feestdagen naderen en daarmee de uitpuilende etalages. ‘Koop mij! Koop mij!’ is de boodschap, we kunnen er niet genoeg van krijgen. Toch luidt de bekende bezweringsformule ‘het zijn maar spullen.’ Brand? Inbraak? Overval op straat? Alles kan ons gestolen worden, behalve onze gezondheid.

Nou hoor je mij niet zeggen dat ik liever ingezwachteld op de IC lig, dan dat mijn auto zonder schrammetje is. Maar het is te kort door de bocht om materiële zaken als randverschijnsel af te doen,… Doorgaan

Geplaatst op 9 November 2010 om 10.53

Het stille genieten overleeft Social Media-tijdperk

Naarden, 26-10-2010 - Wat betekent het stille genieten nog in ons jachtige bestaan? Met die vraag bestookte de organisator van de sfeerbeurs La Table levensgenieters, waarvan de verrassende reacties in de Boom der Bekentenissen op de beurs in De Grote Kerk van Naarden-Vesting worden gehangen. Het buitenleven, spiritualiteit en culinair genot zijn nog altijd favoriet.



In een tijd dat de bits en bytes ons om de oren vliegen, is de traditie nog altijd springlevend zo blijkt uit de… Doorgaan

Geplaatst op 26 Oktober 2010 om 14.59

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Man] Arthur Herpel: De tijd dat je met een enkel mediumtype een complete doelgroep activeert, ligt achter ons

Arthur Herpel is Head of Business en partner bij Brand New Telly, dat onlangs is overgenomend door Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Aaltje Wiersma over VROUW.nl en EasyToys

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt VROUW.nl en EasyToys: VROUW-lezeressen testen sekstoys in als Cross Media Case. We spreken met Aaltje Wiersma, manager crossmedia & projectmanagement bij TMG

[Cross Media Case 2019] Thijs Muller over Hyundai & The Media Optimizer

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas zendt Hyundai & The Media Optimizer in als Cross Media Case. We spreken met Thijs Muller, CEO bij Havas Media

[Cross Media Vrouw] Hendrikje Crebolder: Het Rijksmuseum is aanwezig op abri's, maar ook op Zwarte Cross

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Ze is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Kijk uit met zoekwoorden

Google Ads is haast niet meer weg te denken uit online marketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden