Nederlands MediaNetwerk

Johnny De Jaegher
  • Gent
  • België
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (4)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Johnny De Jaegher

  • Arie van Dam
  • Bas Vlugt

Groepen van Johnny De Jaegher

Poodlesonspeed.com

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Johnny De Jaegher

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Poodlesonspeed bvba
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Zaakvoerder. Producer, Director, Photographer.
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Audio VIsuele Productie
Film, VIdeo en Fotografie
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.poodlesonspeed.com

Poodlesonspeed.com A creative Production Company

Barbara Dewil and Johnny De Jaegher started Poodlesonspeed in Ghent (Belgium) in January 2003.

Poodlesonspeed is an audiovisual production company delivering quality products. Degrees in photography, high standards and a human no nonsense approach are the premises on which Poodles builds its reputation. This in combination with a passion for music, film, lifestyle and fashion and a keen interest in art, culture, media and entertainment. Their background in theater production, printed press and assignments for other production companies makes the picture complete.
Its work focuses on Commercials and Corporate Communications.

Poodlesonspeed is a creative production company.
Poodles is best known for its music videos. Poodlesonspeed takes control from the beginning to the end, thus starting with a concept, running through the whole process and finishing where it matters: the music video. Supported by a professional crew, Poodles delivers music videos for a whole range of music genres. Our music videos can be seen on almost every Belgian television network. On The Music Factory (TMF) our music videos run on high rotation, i.e. 50 to 60 times a week. Poodlesonspeed has become a household name in Belgian music industry. Seven TMF - and three ZAMU - nominations resulted in three Awards for Best Music Video National and are a sound proof of its qualities. Awards: Zornik - Scared of yourself in 2004, Nailpin - Worn out in 2006 and Zornik - Black hope shot down, a production in assigment of MTV Networks Belgium, in 2007.

Poodlesonspeed also makes billboards, shoots footage and/or edits for existing shows and also creates (new) Television formats and programs.

Our network of creative people and freelance professionals makes it possible to respond immediately to clients' requests.

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

 
 
 

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden