Nederlands MediaNetwerk

Joop Menting
  • Man
  • Middelburg, Kortgene, Zeeland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Joop Menting

  • Tessie Vilé ©
  • Edo van Santen
  • Armin M Scheuten
  • Jo Hughes
  • Michael Schreiner
  • Annet de Graaf
  • Arie van Dam
  • Erwin Peeters
  • Tjitte van der Veen
  • Sebastièn de Grand
  • Eric Steffens
  • Kyonne Leyser
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Joop Menting

Recente activiteiten

Joop Menting heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
9 Jan 2011
Joop Menting heeft een reactie achtergelaten voor Tessie Vilé ©
"Dag Tessie, Da's lang geleden. Leuk om van je te horen. Hoe gaat het? Ik ben nu inderdaad inwoner van het mooie Zeeland sinds een jaar of 7. En heb nu (weer) een succesvol bedrijfje, pittoresk huis, Duitse vriendin en leuke hond. (niet perse in…"
5 Mrt 2009
Joop Menting en Tessie Vilé © zijn nu bevriend
5 Mrt 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Juister imaginairies
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
creative director
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Branding & communicatieconcepten. & het produceren van short movies.
Voor TV, WEB, DVD, mobile phones.
Producten: Corporate movies, (branding, instructie, informatie), commercials, WEB-MOTION/TV, mobile communication, TV-programma' s.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.juister.com
Twitter
http://twitter.com/#!/gorbaimagineers/followers
LinkedIn
http://www.linkedin.com/home?trk=hb_tab_home_top

Prikbord (22 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 6 Januari 2009 om 10.17 zei Glain Berger...
Duitse bedrijfscultuur? Tja, wat zal ik zeggen. Ik werk sinds 1988 voor duitse bedrijven. Mijn eerste duitse werkgever had ca. 160 personenin dienst, Mohn en Bertelsmann véél meer. De hierachie bij beide is echter gelijk. Nu heb je als Nederlander het voordeel dat je toch wel makkelijker geaccepteerd wordt als "andere" onze cultuur is losser en maakt het bewegen in een duitse organisatie voor mij als een vis in het water. Je dient echter gewoon bepaalde regels niet te negeren. In een grotere kring is het Herr en Frau. Daarnaast tutoyeer je elkaar, uitzonderingen zijn er altijd. Ik heb vaak de neiging iedereen vrij snel bij de voornaam te noemen, zeker op gelijk niveau ongeacht positie en leeftijd, en je merkt zelf snel of het geaccepteerd wordt.
Kleinere maar belangrijke verschillen zitten in bijv. Mittag of Nachmittag. Je komt dan letterlijk op de koffie of niet!
Bij Bertelsmann draait veel om meten is weten, alles in kaart brengen dus. Verder werken wij met de "Bertelsmann Essentials" bedrijfsinterne richtlijnen hoe met elkaar om te gaan.
Het is soms indrukwekkend hoe een groot bedrijf toch dicht bij zijn werknemers staat.
Meetings met de hoofddirectie gewoon in de productieruimte !
Niet op een ivoren toren in een grote stad(Berlijn, London, NewYork) maar gewoon waar het ooit begon in het dorp Gütersloh in NRW. De plaats waar o.a. ook een werkgever als Miele zijn basis en hoofdkantoor heeft.
Op 5 Januari 2009 om 10.13 zei Laurens Wognum...
He Joop thx voor je bericht, helemaal leuk daar hebben we wat aan!!!
Tot snel!
Op 31 December 2008 om 13.46 zei harold...
Beste Joop,

Dank voor je enthousiaste reactie. Zag je showreel, prettig ritme. Ben af en toe in Nederland. Wie weet kunnen we eens wat moois maken. Alle goeds voor 2009,

Harold
Op 31 December 2008 om 9.46 zei Eric Woning...
Hi Joop, dank voor je kaart.... 'k vond het echter wel een stukje schaamteloze zelfpromotie..... maar daarvoor zijn die dingen natuurlijk ook ;-)
Op 29 December 2008 om 8.53 zei Glain Berger...
Beste Joop,

een heel gezond en voortreffelijk 2009 gewenst !!

Groet
Glain
Op 28 December 2008 om 12.54 zei Gerard Bueters...
Hallo Joop,

Ken ik jouw niet via omroep zeeland, waar ik een tijdje heb getraind/gewerkt.
Al weer een tijdje geleden maar toch ??

groet Gerard Bueters
Op 25 December 2008 om 19.29 zei Jason...
Hi Joop,

Bedankt voor de kerstkaart :)
Jij ook een intens fijne kerst!

Groetjes,
Jason
Op 25 December 2008 om 14.27 zei Eric Steffens...
Hoi Joop,

Breng jij de kerst achter de computer door. Heb je geen kerstdiner?

Ga morgen een weekje genieten van het Franse platteland. In het nieuwe jaar als jij ook kan maar gauw een keer wat afspreken.

groet
Eric
Op 24 December 2008 om 18.56 zei Ismene...
zalige kerst dan maar ;-)
Op 24 December 2008 om 12.10 zei Lies Waterman...
Beste Joop,

Allereerst bedankt voor de kerstgroet. Ik wens jou ook de beste wensen voor 2009 en wie weet kunnen we in het nieuwe jaar iets voor elkaar betekenen.

Groetjes,

Lies
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden