Nederlands MediaNetwerk

Joop Menting
  • Man
  • Middelburg, Kortgene, Zeeland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Joop Menting

  • Tessie Vilé ©
  • Edo van Santen
  • Armin M Scheuten
  • Jo Hughes
  • Michael Schreiner
  • Annet de Graaf
  • Arie van Dam
  • Erwin Peeters
  • Tjitte van der Veen
  • Sebastièn de Grand
  • Eric Steffens
  • Kyonne Leyser
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Joop Menting

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Juister imaginairies
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
creative director
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Branding & communicatieconcepten. & het produceren van short movies.
Voor TV, WEB, DVD, mobile phones.
Producten: Corporate movies, (branding, instructie, informatie), commercials, WEB-MOTION/TV, mobile communication, TV-programma' s.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.juister.com
Twitter
http://twitter.com/#!/gorbaimagineers/followers
LinkedIn
http://www.linkedin.com/home?trk=hb_tab_home_top

Prikbord (22 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 6 Januari 2009 om 10.17 zei Glain Berger...
Duitse bedrijfscultuur? Tja, wat zal ik zeggen. Ik werk sinds 1988 voor duitse bedrijven. Mijn eerste duitse werkgever had ca. 160 personenin dienst, Mohn en Bertelsmann véél meer. De hierachie bij beide is echter gelijk. Nu heb je als Nederlander het voordeel dat je toch wel makkelijker geaccepteerd wordt als "andere" onze cultuur is losser en maakt het bewegen in een duitse organisatie voor mij als een vis in het water. Je dient echter gewoon bepaalde regels niet te negeren. In een grotere kring is het Herr en Frau. Daarnaast tutoyeer je elkaar, uitzonderingen zijn er altijd. Ik heb vaak de neiging iedereen vrij snel bij de voornaam te noemen, zeker op gelijk niveau ongeacht positie en leeftijd, en je merkt zelf snel of het geaccepteerd wordt.
Kleinere maar belangrijke verschillen zitten in bijv. Mittag of Nachmittag. Je komt dan letterlijk op de koffie of niet!
Bij Bertelsmann draait veel om meten is weten, alles in kaart brengen dus. Verder werken wij met de "Bertelsmann Essentials" bedrijfsinterne richtlijnen hoe met elkaar om te gaan.
Het is soms indrukwekkend hoe een groot bedrijf toch dicht bij zijn werknemers staat.
Meetings met de hoofddirectie gewoon in de productieruimte !
Niet op een ivoren toren in een grote stad(Berlijn, London, NewYork) maar gewoon waar het ooit begon in het dorp Gütersloh in NRW. De plaats waar o.a. ook een werkgever als Miele zijn basis en hoofdkantoor heeft.
Op 5 Januari 2009 om 10.13 zei Laurens Wognum...
He Joop thx voor je bericht, helemaal leuk daar hebben we wat aan!!!
Tot snel!
Op 31 December 2008 om 13.46 zei harold...
Beste Joop,

Dank voor je enthousiaste reactie. Zag je showreel, prettig ritme. Ben af en toe in Nederland. Wie weet kunnen we eens wat moois maken. Alle goeds voor 2009,

Harold
Op 31 December 2008 om 9.46 zei Eric Woning...
Hi Joop, dank voor je kaart.... 'k vond het echter wel een stukje schaamteloze zelfpromotie..... maar daarvoor zijn die dingen natuurlijk ook ;-)
Op 29 December 2008 om 8.53 zei Glain Berger...
Beste Joop,

een heel gezond en voortreffelijk 2009 gewenst !!

Groet
Glain
Op 28 December 2008 om 12.54 zei Gerard Bueters...
Hallo Joop,

Ken ik jouw niet via omroep zeeland, waar ik een tijdje heb getraind/gewerkt.
Al weer een tijdje geleden maar toch ??

groet Gerard Bueters
Op 25 December 2008 om 19.29 zei Jason...
Hi Joop,

Bedankt voor de kerstkaart :)
Jij ook een intens fijne kerst!

Groetjes,
Jason
Op 25 December 2008 om 14.27 zei Eric Steffens...
Hoi Joop,

Breng jij de kerst achter de computer door. Heb je geen kerstdiner?

Ga morgen een weekje genieten van het Franse platteland. In het nieuwe jaar als jij ook kan maar gauw een keer wat afspreken.

groet
Eric
Op 24 December 2008 om 18.56 zei Ismene...
zalige kerst dan maar ;-)
Op 24 December 2008 om 12.10 zei Lies Waterman...
Beste Joop,

Allereerst bedankt voor de kerstgroet. Ik wens jou ook de beste wensen voor 2009 en wie weet kunnen we in het nieuwe jaar iets voor elkaar betekenen.

Groetjes,

Lies
 
 
 

Interviews

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Over Geven

In 1924 verscheen Marcel Mauss’ essai sur le don. Een verhaal over geven. Want door te geven verplicht de ontvanger van de gift zich. De Romeinen zeiden het al: do ut des

[Column] Arno Peperkoorn: Witter dan wit

Dit weekend werd een voetballer van Excelsior in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch uitgescholden. Vergeleken met zwarte piet. Op de tribune stonden mensen fier rechtop de Hitler-groet te brengen

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden