Nederlands MediaNetwerk

Jordy Taribuka
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (5)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jordy Taribuka

  • Vera Sleutels
  • Sharon Verhaaf
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Jordy Taribuka

 

De pagina van Jordy Taribuka

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
de Persgroep Banen
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Accountmanager Arbeidsmarktcommunicatie & Opleidingen
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De Persgroep Advertising is de nationale verkooporganisatie van het AD, de Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next en vanaf 1 januari 2010 ook van Het Parool. Deze sterke merken bereiken stuk voor stuk aantrekkelijke doelgroepen en bieden ook unieke doelgroepcombinaties. De nieuwsmedia van de Persgroep bieden onder meer toegang tot de groep breed georiënteerde consumenten, de groep opiniërende en innoverende hoger opgeleide welstandigen en ook tot de lezers in de Randstad. De combinatie van de kranten van de Persgroep bereikt 23% van de Nederlanders. De nieuwssites trekken maandelijks ruim 4,3 miljoen unieke bezoekers.

De Persgroep Advertising is uitgegroeid tot een gedifferentieerd mediabedrijf, met een dynamiek die veel verder reikt dan die van dagbladen alleen.

Doeltreffend adverteren bij de Persgroep Advertising?

Uw reclamecampagne succesvol onder de aandacht van een kwalitatief hoogwaardige doelgroep brengen? Met onze kranten, magazines en sites bieden wij u een uitgebreid portfolio aan kwaliteitsmedia. Kwaliteit die u van ons gewend bent en die zich uit in:

-Kwaliteit in bereik
-Kwaliteit in crossmediale oplossingen
-Kwaliteit in beleving van uw boodschap
-Kwaliteit in service
-Kwaliteit in informatie
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.persgroepadvertising.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

[Podcast] Eric Kip over allOut, hét mediafestival van Nederland

Eric Kip is CEO van Exterion Media en voorzitter van de MWG. In onze podcast vertelt hij over allOut, hét mediafestival van Nederland, donderdag 16 mei, Thuishaven Amsterdam

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

[Column] Erwin Fisser: Ik heb er genoeg van

Spullen dus. Daar heb ik er genoeg van. En niet alleen ik, wij allemaal in het welvarende Noordwest-Europa. Tot aan de nok toe vol zitten onze woonruimtes. Met allerhande zooi. Voor een grijpstuiver bij elkaar gegrist bij de één of andere dumpwinkel

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden