Nederlands MediaNetwerk

Jos Martinus
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jos Martinus

  • Harry Steenkamp

Groepen van Jos Martinus

 

De pagina van Jos Martinus

Recente activiteiten

Jos Martinus en Harry Steenkamp zijn nu bevriend
23 Mrt 2010
Jos Martinus heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt
23 Mrt 2010
Jos Martinus is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
23 Mrt 2010

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Telegraaf Media Nederland
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
key account manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Uitgever van diverse media: De Telegraaf, Spits, Vacaturekrant.nl, Carp.nl
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://telegraaf.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[Interview] Neil Persoon over Locals United en de lancering van Social Shopping

We spreken de oprichter van het online verkoop platform Locals United, Neil Persoon, over de lancering van Social Shopping.

[Interview] Robert Bernink over Q-music

Robert Bernink heeft Menno Koningsberger opgevolgd als algemeen directeur van Q-music. Wij spreken hem.

[Interview] Inge Fraters over de vernieuwde KIJK

Het populairwetenschappelijke magazine KIJK is vernieuwd. Met ingang van editie 7/2015 is het blad meer toegankelijk en eigentijds. We spreken Inge Fraters, hoofdredacteur van KIJK.

[Interview] Erik van Gruijthuijsen over de vernieuwing van de regionale bladen van de Persgroep

De 7 regionale kranten van Wegener, sinds kort eigendom van de Persgroep, zijn onlangs vernieuwd. Wij spreken Erik van Gruijthuijsen, directeur journalistiek van Persgroep Nederland.

[Interview] Peter Wybenga: Half Year's Eve, een persoonlijke én economische impuls

Vanaf 30 juni zal de wereld een nieuwe feestdag kennen en Nederland heeft de primeur. Op precies de helft van het jaar vier wij Half Year’s Eve. Initiator is Peter Wybenga.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Raymond de Jong: Terugblik Mediapark Jaarcongres: Hoe lineair TV kijken ook toekomstbestendig blijft?

De wereld van televisie maakt een grote verandering door. Dat is maar goed ook, want lineair tv kijken doen steeds minder mensen. En daarmee staat ook de tv-reclame onder druk. Een hele generatie groeit op zonder het kijken naar tv.

[Column] Erwin van den Brink: Het Grote Verhaal

Als je in 2008 een brandbrief schrijft en in 2015 weer eentje waar hetzelfde in staat, dan doe je iets niet goed. De hoofdredacteuren en andere prominente vertegenwoordigers van de gedrukte media schrijven in een brief aan staatssecretaris Dekker van Onderwijs Cultuur en Wetenschap

[Column] Joost van Liemt: Pedigree = zwak tandvlees

Een man in witte jas. Keurig gecoiffeerd, elegant grijs en een dun brilletje – model ziekenfonds, voor de oudere lezer – op de welgevormde neus. Hij kijkt recht in de camera en brengt een feit naar voren: “8 van de 10 honden hebben tandvleesproblemen”.

[Column] Remco Klöters: Estse Nu.nl aansprakelijk

bloody shitheads... they bathe in money anyway thanks to that monopoly and State subsidies and have now started to fear that cars may drive to the islands for a couple of days without anything filling their purses. burn in your own ship, sick Jew! / go and drown yourself / aha... [I] hardly believe that that happened by accident... assholes fck / Lynching, to warn the other [islanders] and would-be men.

[Column] Vincent Andriessen: Hoofdredacties: zet die bijl in de pikorde

Uit het promotieonderzoek van Klaske Tameling blijkt dat hoofdredacties mooie plannen maken voor vernieuwing maar dat het aan een degelijke uitvoering ervan ontbreekt. Tijd voor ze dus om de boel eens flink op te schudden.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden