Nederlands MediaNetwerk

Juliette Sastrowitomo
  • Vrouw
  • Den Haag, Zuid Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Juliette Sastrowitomo

  • Mike Froling
  • Patrick Horstman
  • Maarten Mendelaar
  • Martijn Barkhuis
  • Ruud van der Zee
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Juliette Sastrowitomo

 

De pagina van Juliette Sastrowitomo

Recente activiteiten

Martijn Barkhuis en Juliette Sastrowitomo zijn nu bevriend
30 Mrt 2011
Juliette Sastrowitomo is nu bevriend met Maarten Mendelaar, Redactie Nederlands MediaNetwerk, Patrick Horstman en Mike Froling
30 Mrt 2011
willem rietdijk heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"Juliette, excuus dat ik je een berichtje stuur, maar ik wil je iets vragen in jouw hoedanigheid van acciunt manager bij Arrow. Met vriendelijke groet, Willem"
14 Dec 2009
willem rietdijk heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"grope moet zijn groep en balden m/z bladen Excuus , haastige speod is zelden goed. Mijn vingers worden kennelijk te dik voor de kleine toetsen van de laptop."
6 Jul 2009
willem rietdijk heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"Juliette, goedemorgen, zag dat je in de grope Rotterdam zit. Hoe is met jou en hoe is het met Arrow Classic Rock? Ik ben adjunct voor diverse reis - en lifestyle balden. Mte vr. groet, Willem"
6 Jul 2009
Juliette Sastrowitomo is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Rotterdam

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Rotterdam
27 Mrt 2009
Juliette Sastrowitomo heeft een reactie achtergelaten voor Michiel Bergman
"Hi Michiel, Excuus dat ik nu pas reageer. Ik ben nl. een paar dagen vrij geweest. Leuk om een bericht van je te ontvangen. Gaat alles goed met je? Mijn GSM nummer is 06 - 52 330 996. Fijn weekend alvast. Groetjes, Juliette"
27 Mrt 2009
Michiel Bergman heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"Hey Juliette, Laat eens wat horen als je tijd hebt... groet, Michiel"
23 Mrt 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Arrow Media Groep BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Account Manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De Arrow Media Groep BV is exploitant van 3 radiozenders:
- Arrow Jazz FM
- Arrow Classic Rock
- CAZ!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.arrow.nl

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 14 December 2009 om 8.46 zei willem rietdijk...
Juliette, excuus dat ik je een berichtje stuur, maar ik wil je iets vragen in jouw hoedanigheid van acciunt manager bij Arrow. Met vriendelijke groet, Willem
Op 6 Juli 2009 om 9.41 zei willem rietdijk...
grope moet zijn groep en balden m/z bladen Excuus , haastige speod is zelden goed. Mijn vingers worden kennelijk te dik voor de kleine toetsen van de laptop.
Op 6 Juli 2009 om 9.39 zei willem rietdijk...
Juliette, goedemorgen, zag dat je in de grope Rotterdam zit. Hoe is met jou en hoe is het met Arrow Classic Rock? Ik ben adjunct voor diverse reis - en lifestyle balden. Mte vr. groet, Willem
Op 23 Maart 2009 om 18.50 zei Michiel Bergman...
Hey Juliette,

Laat eens wat horen als je tijd hebt...

groet,

Michiel
 
 
 

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[Cross Media Man] Willem-Albert Bol: "Crossmedia is here to stay"

Willem-Albert Bol is Manager Advertising bij De Persgroep. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2015. Wij spreken hem.

[Cross Media Man] Ard Siekerman: De assets van vtwonen zijn tot een omnichannel machine gesmeed

Ard Siekerman is eindverantwoordelijk voor alle Home Deco merken van Sanoma. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2015. Wij spreken hem.

[Cross Media Vrouw] Rens Plandsoen: “Ga als marketeer respectvol om met alle data die mensen anno 2015 waar dan ook aanmaken”

Rens Plandsoen is Managing Partner bij RLVNT. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2015. Wij spreken haar

[Cross Media Man] Thomas Hendriks: Quest is een hit in Bendle

Thomas Hendriks is hoofdredacteur van Quest, een uitgave van G+J Media. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2015. Wij spreken hem.

[Interview] Nico Verspaget over Quadia en online video

Onlangs heeft online video specialist Quadia in samenwerking met MarketResponse een onderzoek uitgevoerd onder 373 marketingprofessionals. Uit de derde editie van de Online Video Monitor blijkt dat interactieve video een grote vlucht gaat nemen komende jaren. Wij spreken vandaag Nico Verspaget, CEO bij Quadia.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Vincent Andriessen: Wis-B, do, 1e uur

In het vierde jaar van mijn middelbare schooltijd was wiskunde-B op donderdagochtend, het eerste uur, mateloos populair. Vooral de jongens stonden te dringen totdat ze het lokaal in mochten. Ze stoven dan meteen naar achterin de klas.

[Column] Mat Heffels: Hoe NRC zich in het mes van Google stort

Omdat ook rechtse mensen steeds minder lezen, gooit Reed Business, onderdeel van de hoe verzin je het RELX Group, weekblad Elsevier en Arendo Joustra in de uitverkoop.

[Column] Jody Bauer: Directe aankoop of donatie via social media blijft uit

Vanochtend kreeg ik de melding op Facebook of ik wilde doneren voor Nepal. Natuurlijk wil ik dat, maar via Facebook? Ik vroeg me af of dat wel goed gaat. En bij wie komt het geld dan terecht?

[Column] Raymond de Jong: Live streaming via mobiel nieuwe trend?

Mogelijkheden in live videostreaming van gebeurtenissen zijn er al jaren. Met de komst van eenvoudige app’s als Meerkat en Periscope is het nu ook met je smartphone heel eenvoudig om ‘live te gaan’.

[Column] Sjoerd Craenmehr: Reclame is dood. Lang leve reclame

De afgelopen weken voerde ik een interessante discussie met mijn collega’s. Het ging over onze bureaupositionering en de mate waarin onze niche – hoe content maken reclame werd – gemeengoed is geworden.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden