Nederlands MediaNetwerk

Juliette Sastrowitomo
  • Vrouw
  • Den Haag, Zuid Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Juliette Sastrowitomo

  • Mike Froling
  • Patrick Horstman
  • Maarten Mendelaar
  • Martijn Barkhuis
  • Ruud van der Zee
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Juliette Sastrowitomo

 

De pagina van Juliette Sastrowitomo

Recente activiteiten

Martijn Barkhuis en Juliette Sastrowitomo zijn nu bevriend
30 Mrt 2011
Juliette Sastrowitomo is nu bevriend met Maarten Mendelaar, Redactie Nederlands MediaNetwerk, Patrick Horstman en Mike Froling
30 Mrt 2011
willem rietdijk heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"Juliette, excuus dat ik je een berichtje stuur, maar ik wil je iets vragen in jouw hoedanigheid van acciunt manager bij Arrow. Met vriendelijke groet, Willem"
14 Dec 2009
willem rietdijk heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"grope moet zijn groep en balden m/z bladen Excuus , haastige speod is zelden goed. Mijn vingers worden kennelijk te dik voor de kleine toetsen van de laptop."
6 Jul 2009
willem rietdijk heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"Juliette, goedemorgen, zag dat je in de grope Rotterdam zit. Hoe is met jou en hoe is het met Arrow Classic Rock? Ik ben adjunct voor diverse reis - en lifestyle balden. Mte vr. groet, Willem"
6 Jul 2009
Juliette Sastrowitomo is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Rotterdam

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Rotterdam
27 Mrt 2009
Juliette Sastrowitomo heeft een reactie achtergelaten voor Michiel Bergman
"Hi Michiel, Excuus dat ik nu pas reageer. Ik ben nl. een paar dagen vrij geweest. Leuk om een bericht van je te ontvangen. Gaat alles goed met je? Mijn GSM nummer is 06 - 52 330 996. Fijn weekend alvast. Groetjes, Juliette"
27 Mrt 2009
Michiel Bergman heeft een reactie achtergelaten voor Juliette Sastrowitomo
"Hey Juliette, Laat eens wat horen als je tijd hebt... groet, Michiel"
23 Mrt 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Arrow Media Groep BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Account Manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De Arrow Media Groep BV is exploitant van 3 radiozenders:
- Arrow Jazz FM
- Arrow Classic Rock
- CAZ!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.arrow.nl

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 14 December 2009 om 8.46 zei willem rietdijk...
Juliette, excuus dat ik je een berichtje stuur, maar ik wil je iets vragen in jouw hoedanigheid van acciunt manager bij Arrow. Met vriendelijke groet, Willem
Op 6 Juli 2009 om 9.41 zei willem rietdijk...
grope moet zijn groep en balden m/z bladen Excuus , haastige speod is zelden goed. Mijn vingers worden kennelijk te dik voor de kleine toetsen van de laptop.
Op 6 Juli 2009 om 9.39 zei willem rietdijk...
Juliette, goedemorgen, zag dat je in de grope Rotterdam zit. Hoe is met jou en hoe is het met Arrow Classic Rock? Ik ben adjunct voor diverse reis - en lifestyle balden. Mte vr. groet, Willem
Op 23 Maart 2009 om 18.50 zei Michiel Bergman...
Hey Juliette,

Laat eens wat horen als je tijd hebt...

groet,

Michiel
 
 
 

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Interview] Eric Ariëns over de expansie van Sprinkle naar de Benelux]

Het Zweedse internetbedrijf Sprinkle is een digitaal platform voor content recommendation en syndication van redactionele content, foto's, video's en artikelen. Sprinkle heeft besloten het content distributie platform internationaal uit te bouwen. Te beginnen met de opening van een Benelux kantoor in Amsterdam. We spreken Eric Ariëns, Country Manager Benelux.

[Interview] Robert Withagen over Dorst & Lesser en de Raad de Sneeuwhoogte-campagne]

Renault lanceert de campagne Raad de Sneeuwhoogte in samenwerking met social media bureau Dorst & Lesser. Wij spreken Robert Withagen, Creative Director Dorst & Lesser, over de campagne.

[Interview] Joost Phoelich over de expansie van Flashtalking naar de Benelux]

Het Engelse bedrijf Flashtalking heeft vestigingen over de hele wereld. Een verdere expansie binnen Europa is voorzien in 2015. Joost Phoelich is voor de Benelux aangesteld en zal vanuit Amsterdam de activiteiten aansturen. Wij spreken hem.

[Interview] Erik Wiese over Blauw Gras en de samenwerking met Chiquita Benelux]

Social media bureau Blauw Gras is per direct verantwoordelijk voor de social media activiteiten van Chiquita Benelux, waardoor ze officieel de landsgrenzen over gaan. Wij spreken Erik Wiese, mede-oprichter van Blauw Gras.

[Interview] Bram de Rooij over Kingsday en de Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne]

Reclamebureau Kingsday ontwikkelt voor het vierde jaar achtereenvolgens de campagne Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne voor Bloemenbureau Holland, dit jaar met illusionist Hans Klok. We spreken creative director Bram de Rooij over Kingsday en de campagne.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Bezig met laden... Feed laden


Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden