Nederlands MediaNetwerk

Jurr van Dalen
  • Drenthe
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's (3)
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Jurr van Dalen

Recente activiteiten

Jurr van Dalen commented on Jurr van Dalen's photo
Miniatuur

imgres

"Gezocht: Bestuurslid Stichting Erfgoed De Stichting Erfgoed is uitgever van het onafhankelijke Vlaams-Nederlandse periodiek Erfgoed van Industrie en Techniek, tijdschrift…"
18 Mrt
Jurr van Dalen heeft een foto geplaatst

kerkschip st jozef

beschrijving van dit in de Tweede wereldoorlog in Rotterdam voor de Kriegsmarine gebouwde schip: http://www.watererfgoed.be/EG_Kerkschip.aspxfoto: vvia.be
10 Sept 2015
Jurr van Dalen U hebt een evenement bijgewerkt
Miniatuur

Vlaams Nederlandse Ontmoetingsdag voor Industriële Archeologie VNODIA2015+ in Antwerpen, Kerkschip St Jozef

November 14 2015 hele dag
Vlamingen en Nederlanders ontmoeten elkaar, wisselen ideeën en ervaringen uit, gaan na hoe en waar ze kunnen samenwerken.Op 14 november een extra uitgebreide editie (deels Engelstalig) in Antwerpen met gastbijdragen van buiten Vlaanderen en Nederland (Zweden, Duitsland, Polen, Frankrijk). met als thema: "Industrieel Erfgoed Internationaal: (on)macht van verenigingen en…See More
10 Sept 2015
Jurr van Dalen heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
15 Jun 2015
Jurr van Dalen is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
12 Jul 2012

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Stichting Erfgoed
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
voorzitter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
** Uitgever van Erfgoed van Industrie en Techniek, Vlaams Nederlands Tijdschrift voor Industriecultuur
(zie voor inhoudsopgave http://www.vvia.be/publicaties/ndx_EIT.htm of www.erfgoed.org);

** organisator Vlaams Nederlandse Ontmoetingsdagen voor Industriele Archeologie
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.erfgoed.org

De foto's van Jurr van Dalen

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Bert Groothand over Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing staat weer voor de deur. De toverwoorden content marketing zijn weer gevallen. Is dat de panacee voor alle (communicatie)kwalen?

[Interview] Justin Sandee over de videostrategie van Sanoma|SBS

Video heeft de toekomst, zo stelde Manager Digital Strategy Justin Sandee op het Digital Marketing Live-event. Ik spreek hem over de plannen die hij heeft met Sanoma|SBS

[Interview] Robert Hagendoorn over zijn overstap van Etcetera naar MediaScience 

Robert Hagendoorn, voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera, is aangesteld als Director Strategy & Concept van MediaScience. Wij spreken hem.

[Interview] Suzan Schouten over Tina-dag

Tina-dag, het grootste meidenfeest van Nederland, bestaat dit jaar 25 jaar. Wij spreken Suzan Schouten, Domain Director Kids/Teens bij Sanoma | SBS.

[Interview] Peter Stadhouders over de nieuwe koers van het NUV

Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. Wij spreken directeur Peter Stadhouders.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Samsung, Nike, Procter & Gamble

De Olympische Spelen. Er is geen enkel ander moment waarop de aandacht van de wereld samenkomt op één plek en waar de verhalen over winst en verlies voor het oprapen liggen

[Column] Anne-Marie Ketelaar: Effectief tv-campagnes inkopen

Bereik is maar één deel van de puzzel. Het zegt alleen iets over bij hoeveel mensen en met welke frequentie jij jouw boodschap onder de aandacht hebt gebracht

[Column] Remco Klöters: Het hof over vluchtelingen, homo’s en testikels

Interviews met vluchtelingen zijn schaars, alleen al omdat het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA) journalisten uitsluitend op afspraak toegang biedt. Een PowNews-journaliste komt toch binnen en interviewt een Syrische vluchteling onder het mom van een schoolopdracht.

[Column] Ruud van der Zee: De momentconsument

Consumenten worden steeds minder voorspelbaar en veranderen zo maar van het ene op het andere moment van voorkeuren en gedrag

[Column] Femke Leemeijer: Het effect van de trainerswissel

Nu het voetbalseizoen is begonnen, is het wachten op de eerste ontslagen trainer, wat meestal niet zo heel lang duurt

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden