Nederlands MediaNetwerk

Jurr van Dalen
  • Drenthe
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's (10)
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Jurr van Dalen

Recente activiteiten

Jurr van Dalen heeft een status geplaatst
"Programma VNODIA2016 is te vinden op: http://erfgoed.org/Vlaams-Nederlandse-Ontmoetingsdag-Industriële-archeologie-2016"
21 Okt 2016
Jurr van Dalen heeft een evenement geplaatst
Miniatuur

VNODIA 2016: INDUSTRIEEL ERFGOED IN DE EURegio MAAS en RIJN. in Discovery Center Continium

November 19 2016 vanaf 10.30 to 16.30
VNODIA 2016 vindt plaats op 19 november a.s. in Kerkrade. Het thema van de dag is geïnspireerd door de regio: een rijke en gevarieerde industriële historie beïnvloed door kapitaal, kennis en arbeid dat over de grenzen heen ‘reisde’.VNODIA is een informele bijeenkomst, waar netwerken, ervaringen en inspiratie uitwisselen belangrijke onderdelen van zijn. Organisaties en vrijwilligers kunnen (kort) hun uitdagingen delen en/of hun werking voorstellen.De eerste VNODIA werd 35 jaar geleden door VVIA…See More
14 Okt 2016
Jurr van Dalen heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
14 Okt 2016
Jurr van Dalen commented on Jurr van Dalen's photo
Miniatuur

imgres

"Gezocht: Bestuurslid Stichting Erfgoed De Stichting Erfgoed is uitgever van het onafhankelijke Vlaams-Nederlandse periodiek Erfgoed van Industrie en Techniek, tijdschrift…"
18 Mrt 2016
Jurr van Dalen heeft een foto geplaatst

kerkschip st jozef

beschrijving van dit in de Tweede wereldoorlog in Rotterdam voor de Kriegsmarine gebouwde schip: http://www.watererfgoed.be/EG_Kerkschip.aspxfoto: vvia.be
10 Sept 2015
Jurr van Dalen U hebt een evenement bijgewerkt
Miniatuur

Vlaams Nederlandse Ontmoetingsdag voor Industriële Archeologie VNODIA2015+ in Antwerpen, Kerkschip St Jozef

November 14 2015 hele dag
Vlamingen en Nederlanders ontmoeten elkaar, wisselen ideeën en ervaringen uit, gaan na hoe en waar ze kunnen samenwerken.Op 14 november een extra uitgebreide editie (deels Engelstalig) in Antwerpen met gastbijdragen van buiten Vlaanderen en Nederland (Zweden, Duitsland, Polen, Frankrijk). met als thema: "Industrieel Erfgoed Internationaal: (on)macht van verenigingen en…See More
10 Sept 2015
Jurr van Dalen is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
12 Jul 2012

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Stichting Erfgoed
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
voorzitter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
** Uitgever van Erfgoed van Industrie en Techniek, Vlaams Nederlands Tijdschrift voor Industriecultuur
(zie voor inhoudsopgave http://www.vvia.be/publicaties/ndx_EIT.htm of www.erfgoed.org);

** organisator Vlaams Nederlandse Ontmoetingsdagen voor Industriele Archeologie
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.erfgoed.org

De foto's van Jurr van Dalen

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Niels Baas over NLZIET: Nederlandse tv online live, terug- of vooruitkijken

NLZIET bundelt het aanbod van NPO, RTL en SBS op hun online videoplatform. Een weerwoord tegen buitenlandse platforms als Netflix en YouTube

[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur

Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten

[Interview] Julien Galand over Pepsi MAX®' LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne

Pepsi MAX® lanceerde onlangs de internationale 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne. In Nederland bestaat deze uit limited edition spelersverpakkingen en digitale content. Wij spreken met Julien Galand, marketingmanager

[Interview] Diana Matroos over BNR Beeldbepalers

Begin april is BNR Beeldbepalers van start gegaan; het wekelijkse radioprogramma waarin de rol van communicatie, media, creatie en marketing wordt geanalyseerd. Wij spreken met Diana Matroos, presentator van BNR Beeldbepalers

[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag

Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Terug naar print

Hoe komt het dat we langzaam een beetje op onze digitale schreden terugkeren? Hebben we genoeg van de overload aan online informatie, het voortjakkeren op sociale media en het scrollen op onze telefoon? Worden we mindful van print?

[Column] Wilbert van der Heijden: Help de freelancer ook de aftercrisis door

Wie praat er nu nog over de crisis? De crisis… de crisis… het klinkt alsof je over de herdenking van een voorbije wereldoorlog praat. Jongeren verwachten dat je op haast vaderlijke toon uitlegt hoe tien jaar geleden de crisis uitbrak

[Column] Jerome Kuijken: Is branded content reclame en is reclame branded content?

Brandend content is als een songtekst van Bløf: iedereen kent het, maar we interpreteren het allemaal anders. Een van die interpretaties is dat branded content reclame is

[Column] Martin Leeflang: Gaan wij te ver?

Het is geen geheim dat reclame wetmatigheden uit de cognitieve wetenschap inzet om consumenten te verleiden. Vanwege deze uitkomsten pleitten Hütter en Sweldens voor regulering van reclame en dan in het speciaal voor reclame gericht op kinderen of voor producten als sigaretten en drank

[Column] Marvin Jacobs: Podcast revival is onderdeel van brede ontwikkeling

Mocht er nog iemand rondlopen die dacht dat de podcast een grappige, tijdelijke hype is, dan is nu het moment om je achter de oren te krabben. Deze revival is onderdeel van een veel bredere ontwikkeling: wij gaan onze oren en onze stem gebruiken om te communiceren met apparaten

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden