Nederlands MediaNetwerk

Karin Krah
  • Vrouw
  • Arnhem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Karin Krah

  • Bas Vlugt
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Karin Krah

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Karin Krah
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Presentatrice/verslaggeefster/voice-over/filmmaker.
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Ik maak tv verslagen, presenteer en maak short films.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.karinkrah.com
Twitter
http://www.twitter.com/KarinKrah
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/karin-krah/34/a2/251

De foto's van Karin Krah

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Karin Krah

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!

De blog van Karin Krah

VosKra Media Productions www.voskra.com

VosKra Media Productions is een all-round televisie productie bedrijf.

We ontwikkelen, hosten, filmen en produceren alle tv producten.

Door onze jarenlange professionele ervaring op het gebied van entertainment,

infotainment, mode, muziek, dans, kunst, lifestyle, nieuws, politiek en documentaires

kunnen we u vele genres aanbieden en ook het beste product produceren.



We creëren en produceren ook video's voor de mode-en muziekindustrie.

Passie en creativiteit… Doorgaan

Geplaatst op 25 Mei 2017 om 11.12

 
 
 

Interviews

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over branded content als groeimarkt

In de 3,5 jaar dat mediasaleshouse Value Zipper bestaat, is het bedrijf niet alleen in omvang gegroeid, maar ook de omzet en het aantal klanten groeiden mee. We spreken met oprichter en eigenaar Patrick van Hooy over het succes van de afgelopen jaren en de toekomst van branded content

[Interview] Beerwulf wint The Pitch van De Persgroep

De Persgroep liet onlangs (media)bedrijven en creatieven pitchen voor een uitgebreide campagne. De winnaar is Beerwulf (Heineken) die met een pitch van Media Reverse wist te overtuigen. We spreken Marc Scholten (marketeer Beerwulf), Lauren van der Heijden (directeur corporate sales De Persgroep) en Sjors Kroon (oprichter Media Reverse) over de The Pitch-concurrenten en buurten bij de brouwer

[Interview] Joost Istha (ZIGT): "Toegang tot data van onze klanten is essentieel om ons werk te kunnen doen"

Nederlands MediaNetwerk TV spreekt met Joost Istha, opricher, eigenaar en CEO van mediabureau ZIGT

[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken

Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project

[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital

Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (Reddion, GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: Parabel over de vos en de taarten

De vos had een plannetje. Hij wilde graag de allerlekkerste taarten gaan verkopen in zijn eigen winkeltje in het bos. Er was maar één probleem: hij kon geen taarten bakken. Daarom nodigde hij alle dieren uit het bos uit om hun lekkerste taart te maken

[Column] Reinier Rombouts: Consumenten? Het zijn net mensen

De klant is koning, ja, ja. Wanneer roep je dat? Waarschijnlijk juist in situaties waarin je vindt dat je slecht wordt bediend. Als je het gevoel krijgt dat een bedrijf of merk je vooral beschouwt als een ‘wandelende pinautomaat’. Als een consument

[Column] Erwin Fisser: Hashtags, piemels en D66

Ik geloof niet dat ik sinds de kleuterschool nog iemand de aanblik van mijn ontblootte piemel heb opgedrongen. En ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit onbedoelde piemels heb gadegeslagen

[Column] Ronja Slierendrecht: BNNVARA toont lef, maar is het genoeg?

Afgelopen week ging BIKL live, een platform van BNNVARA waar bereik-, impact-, kijk- en luistercijfers worden samengevoegd in één overzicht. Het is nog maar een betaversie, maar het gaat al veel verder dan wat we gewend zijn

[Column] Frank Waals: Iedereen een klokkenluider

Het scoren van een mediascoop en daarmee een complete beroepsgroep een geluid geven is dankbaar, de reacties die het oplevert buitengewoon interessant

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden