Nederlands MediaNetwerk

Karin van Geelen
  • 47, Vrouw
  • Hoofddorp, Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Karin van Geelen

  • Robert Briel
  • Flip Dotsch
  • Luc Van Peteghem
  • Marcel Roozeboom
  • Dennis Peek
  • Robert van der Zwart
  • Nico Verspaget
  • Roy op het Veld
  • Christel van der Boom
  • Natasja la Lau

Groepen van Karin van Geelen

 

De pagina van Karin van Geelen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yellow Communications
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur, sr communicatie adviseur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yellow Communications is een PR- en communicatiebureau dat alle communicatiedisciplines onder één dak verenigt. Yellow onderscheidt zich door praktisch communicatieadvies gericht op resultaat en heeft oog voor organisatieaspecten. Het bureau werkt met een team van veelzijdige en ambitieuze medewerkers en partners met een onderscheidende visie op communicatie. Yellow acteert graag als communicatieregisseur. Het team matcht doelen met middelen om de boodschappen van opdrachtgevers bij hun doelgroepen goed in beeld te krijgen. Yellow houdt het totaaloverzicht, geeft advies en ontwikkelt concepten maar zit ook bovenop de uitvoering van het communicatiemiddelenplan. communicatiemiddelenplan.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yellow-communications.com
Twitter
http://twitter.com/#!/yellowowner
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/karinvangeelen

De blog van Karin van Geelen

De dunne scheidslijn tussen integer en gezellig

Voor een journalist is er een duidelijke scheidslijn tussen journalistiek en commercie. Enerzijds de vrije nieuwsgaring, anderzijds de betaalde informatie. Voor een PR-professional is die scheiding er ook. Het doel van een integere PR-man of –vrouw is eerlijke informatie over een organisatie of bedrijf verspreiden. Soms kies je voor een advertentie, advertorial of een ingezonden artikel soms voorzie je een journalist van relevante informatie of gesprekspartner voor een artikel. Ik merk in de…

Doorgaan

Geplaatst op 6 September 2012 om 16.33

Yellow Communications zoekt sr PR en Communicatie Adviseur

Een senior communicatie adviseur bij Yellow Communications is in onze ogen een krachtige persoonlijkheid met veel drive en passie. Iemand met ruime ervaring in het communicatievak die gewend is op strategisch en tactisch niveau zaken voor elkaar te krijgen. Een creatieve professional met diepgang, die in de eigen organisatie en bij onze opdrachtgevers overtuigend durft te zijn.  Een professional die stáát voor onze communicatievisie en ideeën. Een…

Doorgaan

Geplaatst op 24 Juli 2012 om 8.25

Yellow Communications breidt team uit

PR- en communicatiebureau Yellow Communications in Hoofddorp heeft haar team uitgebreid met twee nieuwe collega's: Lonneke Dötsch en oud-collega Marjolein Jonker.

Lonneke Dötsch (34)

Lonneke is gestart als junior communicatieadviseur en is in deze functie medeverantwoordelijk voor het opstellen, implementeren en uitvoeren van communicatieplannen van Yellow-opdrachtgevers, waaronder Novell, Reevoo en SUSE. Zij helpt bij het signaleren en creëren van kansen op het…

Doorgaan

Geplaatst op 8 Mei 2012 om 16.40

Vangst van de dag… over cowboys in de communicatiewereld

Hoe kom je als communicatiebureau aan je klanten? Ga je als een ware cowboy op jacht over de ruggen van concurrenten? Doe je alles voor die ene grote vangst van de dag? Of kies je ervoor om uit te gaan van de eigen kracht van het bureau? In zee gaan met klanten passend bij de organisatie, op een nette manier? Mijn mond viel open van verbazing toen er een mailing van een concurrerend bureau met zogenaamde communicatie experts bij ons in de brievenbus lag.



U wilt niet dat uw…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Januari 2011 om 19.00

De weg naar succes zonder belemmeringen

Inspireren, prettig leidinggeven en doelstellingen behalen; als ondernemer probeer ik dagelijks het beste uit mezelf te halen voor ons bureau en onze werknemers. Onze werknemers krijgen bij Yellow Communications volop de kans om zichzelf te ontwikkelen met bijvoorbeeld een opleiding of een cursus. En hierin zijn wij niet de enige, want ondernemers blijven nog altijd volop investeren in opleidingen en…

Doorgaan

Geplaatst op 19 Januari 2011 om 14.30

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 28 December 2008 om 18.54 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 4 Oktober 2008 om 11.25 zei Leoni Janssen...
Geler wordt het niet :-)
 
 
 

Interviews

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden