Nederlands MediaNetwerk

Kiki Rijniers
  • Vrouw
  • Den Haag
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Kiki Rijniers

  • Dick Stevens
  • Bas Vlugt

Groepen van Kiki Rijniers

 

De pagina van Kiki Rijniers

Recente activiteiten

Kiki Rijniers heeft een video geplaatst

Leeshonger 4: Saskia de Coster en waterzooi

In deze vierde aflevering van Leeshonger bespreekt Frank 2 boeken van Saskia de Coster, namelijk: 'Wij en ik' en 'Wat alleen wij horen'. Markante personages ...
8 Nov
Kiki Rijniers heeft een status geplaatst
22 Okt
Kiki Rijniers heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
22 Okt
Kiki Rijniers heeft een status geplaatst
"Muurtje stucen op de zondagmiddag..."
22 Okt

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Promofilm4u
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Marketing & sales
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Klanten helpen met hun online exposure door middel van marketing & video

Promoticlips
Informercials
Webinars
Beheer YouTube kanalen
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.promofilm4u.nl

De foto's van Kiki Rijniers

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Kiki Rijniers

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 16 Maart 2009 om 10.39 zei willem rietdijk...
Kiki, een goed idee van je. Een soort van een borreluur. Iedere eerste vrijdag van de maand . Iedere week is wel vrij veel. Vroeger hadden we dat wel bij de kranten redacties van AD, NRC , Het Vrije Volk etc. Lang vervlogen tijden . Toen was de Wittte de Withstraat met de Westblaak nog een soort "Fleet Street" als in Londen.
Ik ben wel een borrelaar in hart en nieren. voornamelijk in het drinken van wijnen. Rood , wit, champagne etc.
Groet, Willem
Ik ben wel geruime lid van het Media Netwerk ( augustus 2008 ) , maar ik weet niet wat de gRoep Rotterdam precies doet en wil gaan doen. Ik heb me daar pas sedert twee weken aangemeld. n wt. doetfno
 
 
 

Interviews

[Interview] René Zeedijk - MediaScience: "De consument bereiken kan iedereen, het gaat om het raken"

MediaScience is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een trading desk tot een creatief campagnebureau

[Interview] Mark van de Crommert - Mediasynced - over de weg naar programmatic TV advertising

Mydiasynced bouwt technologische oplossingen die inspelen op de evolutie van televisie- en video-advertising

[Interview] Floortje en Clementine van Cooten over je eigen brand zijn

Zijn eigenheid, persoonlijkheid en creativiteit belangrijker dan een perfect gezicht, lange benen en smalle heupen als je succes wilt oogsten met je eigen online brand

[Interview] Ernst-Jan Pfauth over het opzetten van The Correspondent

Ernst-Jan Pfauth is uitgever en medeoprichter van het advertentievrije De Correspondent. Nu het journalistieke platform in Nederland staat, werd het tijd voor een Engelstalige versie. We spreken Pfauth over de plannen

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over branded content als groeimarkt

In de 3,5 jaar dat mediasaleshouse Value Zipper bestaat, is het bedrijf niet alleen in omvang gegroeid, maar ook de omzet en het aantal klanten groeiden mee. We spreken met oprichter en eigenaar Patrick van Hooy over het succes van de afgelopen jaren en de toekomst van branded content

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Den Haag, Red Bull, Jacobs Douwe Egberts

De quote “if your advertising goes unnoticed, everything else is academic” van meer dan 60 jaar geleden (!) is nog steeds actueel en misschien nog wel meer dan toen. Die eerste horde neemt de stad Den Haag met glans met hun video om de stad te promoten als toeristische bestemming. Leuk idee om het gegeven dat Den Haag zo dicht bij zee ligt met onderwaterbeelden te benadrukken. Laten we hopen dat de beelden door global warming geen werkelijkheid worden

[Column] Letty de Nijs: In 5 stappen naar een succesvolle e-mail journey

Marketeers anno 2017 mogen van geluk spreken. Waar we 15 jaar geleden nog vanuit ons onderbuikgevoel gokten over wat onze doelgroep aanspreekt, kunnen we nu putten uit vele bronnen van data

[Column] Deike Schulz: Het lieve, knusse internet

Plop! Opeens landt een kleine, witte origamikikker in de sjoelbak. Waar net nog houten schijfjes met een noodgang heen en weer vlogen, kijken nu vijf paar ogen naar een vernuftig geknutseld schepsel van papier. Ik verbreek de stilte (in juf-modus): “Wie heeft jou dat geleerd?” Vriendin van mijn oudste dochter (en tevens de maakster van dit mooie werkje): “YouTube”

[Column] Paola Cassone: AI is net een peuter

Het zal jullie niet ontgaan dat de discussie over robots en kunstmatige intelligentie tegenwoordig vrij prominent in de media is.

[Column] Bob Goulooze: Radar Love

Kamervragen naar aanleiding van een tv-programma. Dat kennen we. Maar een programma dat actie onderneemt en met een koffer vol handtekeningen naar Den Haag trekt, is nieuw

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden