Nederlands MediaNetwerk

Koos van der Goot
  • Grijpskerk, Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Koos van der Goot

  • Laila Jetten
  • Frank Heinen
  • Alexander Pleijter
  • Cathelijne Cras
  • Ariën Rasmijn
  • Jeroen Mirck
  • Goof van de Winkel
  • Eelko Rol
  • Annette van Soest
  • Erik van der Geest
  • Johan Peters
  • Maria Genova
  • Justine Marcella
  • Demian van der Reijden
  • Laura Martin

Groepen van Koos van der Goot

 

De pagina van Koos van der Goot

Recente activiteiten

Justine Marcella en Koos van der Goot zijn nu bevriend
28 Jun 2010
Koos van der Goot en Erik van der Geest zijn nu bevriend
4 Nov 2009
Koos van der Goot heeft een evenement geplaatst

Boodschap voor een Boodschap: protest tegen de kredietcrisis in Groningen in de Herestraat, tegenover de C&A. Vanaf het Zuiderdiep aan het begin.

April 25 2009 vanaf 12.00 to 17.00
Ook zo zat van de KRedietcrisis. Vanuit de site dichtjournaal.nl zijn we dat wel. Daarom staan dichters Koos van der Goot en Mark Spijkers~graaf van Medwert morgen te dichten over de kredietcrisis en zal Van der Goot als journalist ook verschillende interviews houden hoe de crisis mensen raakt.Met het evenement willen de twee het onderwerp op een andere en diepere manier bespreekbaar maken als een soort verregaande civiele journalistiek. In tijden van de kredietcrisis ligt het zwaartepunt een…See More
24 Apr 2009
Koos van der Goot heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
12 Mrt 2009
Koos van der Goot is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Tijdschriften

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Tijdschrift Professionals
4 Mrt 2009
Koos van der Goot is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Dagbladen

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Dagblad Professionals
4 Mrt 2009
Koos van der Goot heeft gereageerd op discussie Wat is het nut van groepen? van Johan Peters in de groep Nederlands MediaNetwerk - Groep Journalisten
"Ik ben inderdaad vaker met verschillende projectjes bezig, maar hierin werk ik ook vaak samen met mensen. Ik geef direct toe dat het mensen zijn die dichter in de buurt wonen. Toch is het handig om ook eens naar andere mensen te kijken, mocht je nog…"
20 Feb 2009
Koos van der Goot heeft gereageerd op discussie Wat is het nut van groepen? van Johan Peters in de groep Nederlands MediaNetwerk - Groep Journalisten
"Dat klinkt inderdaad goed, ik heb zelf ook altijd de hoop dat ik op één of andere manier iets heb aan dit soort groepen en collega`s die je anders niet zo één, twee, drie tegen zult komen. Daarom heb ik de mensen uit de…"
19 Feb 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Koos van der Goot
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Teksten schrijven van Artistiek tot Zakelijk
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Als freelance journalist, schrijver en dichter, schrijf ik creatieve teksten met een nuchtere insteek. Het gaat verder dan alleen teksten schrijven. Ik houd me veel bezig met projecten. Nieuwe dingen ontwikkelen. Een recent project van mij is om dichterij met journalistiek te laten fuseren en hierbij dagelijks nieuws in dichtvorm te brengen. Verder ben ik altijd in en sta ik open voor verschillende projecten.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.dichtjournaal.nl, www.koosvandergoot.webs.com

De foto's van Koos van der Goot

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Koos van der Goot

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Koos van der Goot

Mooiste verleden tijd

Denkend aan de mooiste tijd van mijn leven

Weet ik dat die niet meer komen gaat

Het is de indruk die het achterlaat

Dit gevoel is je allang gegeven



De negativiteit verdwijnt uit je wezen

Een gevoel volledig geromaniseerd

De herinnering wordt volop geëerd

Het verleden valt niet te vrezen



Denkend aan de mooiste tijd van mijn leven

Denk ik met een glimlach terug

Er was geen wolkje aan de lucht

De positiviteit is… Doorgaan

Geplaatst op 11 Februari 2009 om 15.39

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 12 Februari 2009 om 14.30 zei Frank Heinen...
Hallo Koos,

Aangenaam kennis te maken! Ik heb eens op je website www.dichtjournaal.nl gekeken. Een zeer interessant initiatief moet ik zeggen! Ik zal zeker nog vaker een kijkje gaan nemen op de site.

Groet,

Frank Heinen
Op 11 Februari 2009 om 20.04 zei Johan Peters...
Hallo Koos,

Dank voor het vriendschapsverzoek. Met plezier geaccepteerd.

Groet,

Johan Peters
Op 11 Februari 2009 om 17.18 zei Eelko Rol...
Aangenaam kennis te maken!
 
 
 

Interviews

[Startups] Ahmed Ali en Tim Smit over Moodus

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Jarik Oosting van SwitchBay.

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mikel Burger over Ve Global

In 2009 start een Londens bedrijf met het helpen van andere bedrijven met hun e-commerce. Om klanten die op het laatste moment, bij het winkelmandje, afhaken te verleiden om toch vooral die aankoop alsnog te doen

[Cross Media Case 2019] Laurens de Roode over De Winnaars van Morgen Beginnen Vandaag

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare zendt de campagne De Winnaars van Morgen Beginnen Vandaag van KPN in als Cross Media Case

[Nederlands MediaNetwerk TV] Phoebe Ohayon over Voice Branding

Phoebe Ohayon is mede-oprichter en partner van Voice Branding, een startup die merken en bedrijven helpt met het ontwikkelen en ontwerpen van hun audio-identiteit. Ze vertelt ons meer over deze nieuwe industrie

[Cross Media Case 2019] Lonneke Martens-Bos over Eneco, een StukjeZon voor iedereen

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare zendt de campagne Eneco, een StukjeZon voor iedereen in als Cross Media Case

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

[Column] Maartje Blijleven: De waarde van communities

Uit onderzoek van Motivaction blijkt dat de participatiesamenleving - die steeds verder digitaliseert - veel vraagt van de zelfredzaamheid van mensen. Digitalisering zorgt voor veel transparantie, en daarmee ook voor een explosie van informatie. Hoe ga je om met deze informatie-overload? Hoe geef je daar structuur aan?

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden