Nederlands MediaNetwerk

Koos van der Goot
  • Grijpskerk, Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Koos van der Goot

  • Laila Jetten
  • Frank Heinen
  • Alexander Pleijter
  • Cathelijne Cras
  • Ariën Rasmijn
  • Jeroen Mirck
  • Goof van de Winkel
  • Eelko Rol
  • Annette van Soest
  • Erik van der Geest
  • Johan Peters
  • Maria Genova
  • Justine Marcella
  • Demian van der Reijden
  • Laura Martin

Groepen van Koos van der Goot

 

De pagina van Koos van der Goot

Recente activiteiten

Justine Marcella en Koos van der Goot zijn nu bevriend
28 Jun 2010
Koos van der Goot en Erik van der Geest zijn nu bevriend
4 Nov 2009
Koos van der Goot heeft een evenement geplaatst

Boodschap voor een Boodschap: protest tegen de kredietcrisis in Groningen in de Herestraat, tegenover de C&A. Vanaf het Zuiderdiep aan het begin.

April 25 2009 vanaf 12.00 to 17.00
Ook zo zat van de KRedietcrisis. Vanuit de site dichtjournaal.nl zijn we dat wel. Daarom staan dichters Koos van der Goot en Mark Spijkers~graaf van Medwert morgen te dichten over de kredietcrisis en zal Van der Goot als journalist ook verschillende interviews houden hoe de crisis mensen raakt.Met het evenement willen de twee het onderwerp op een andere en diepere manier bespreekbaar maken als een soort verregaande civiele journalistiek. In tijden van de kredietcrisis ligt het zwaartepunt een…See More
24 Apr 2009
Koos van der Goot heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
12 Mrt 2009
Koos van der Goot is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Tijdschriften

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Tijdschrift Professionals
4 Mrt 2009
Koos van der Goot is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Dagbladen

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Dagblad Professionals
4 Mrt 2009
Koos van der Goot heeft gereageerd op discussie Wat is het nut van groepen? van Johan Peters in de groep Nederlands MediaNetwerk - Groep Journalisten
"Ik ben inderdaad vaker met verschillende projectjes bezig, maar hierin werk ik ook vaak samen met mensen. Ik geef direct toe dat het mensen zijn die dichter in de buurt wonen. Toch is het handig om ook eens naar andere mensen te kijken, mocht je nog…"
20 Feb 2009
Koos van der Goot heeft gereageerd op discussie Wat is het nut van groepen? van Johan Peters in de groep Nederlands MediaNetwerk - Groep Journalisten
"Dat klinkt inderdaad goed, ik heb zelf ook altijd de hoop dat ik op één of andere manier iets heb aan dit soort groepen en collega`s die je anders niet zo één, twee, drie tegen zult komen. Daarom heb ik de mensen uit de…"
19 Feb 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Koos van der Goot
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Teksten schrijven van Artistiek tot Zakelijk
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Als freelance journalist, schrijver en dichter, schrijf ik creatieve teksten met een nuchtere insteek. Het gaat verder dan alleen teksten schrijven. Ik houd me veel bezig met projecten. Nieuwe dingen ontwikkelen. Een recent project van mij is om dichterij met journalistiek te laten fuseren en hierbij dagelijks nieuws in dichtvorm te brengen. Verder ben ik altijd in en sta ik open voor verschillende projecten.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.dichtjournaal.nl, www.koosvandergoot.webs.com

De foto's van Koos van der Goot

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Koos van der Goot

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Koos van der Goot

Mooiste verleden tijd

Denkend aan de mooiste tijd van mijn leven

Weet ik dat die niet meer komen gaat

Het is de indruk die het achterlaat

Dit gevoel is je allang gegeven



De negativiteit verdwijnt uit je wezen

Een gevoel volledig geromaniseerd

De herinnering wordt volop geëerd

Het verleden valt niet te vrezen



Denkend aan de mooiste tijd van mijn leven

Denk ik met een glimlach terug

Er was geen wolkje aan de lucht

De positiviteit is… Doorgaan

Geplaatst op 11 Februari 2009 om 15.39

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 12 Februari 2009 om 14.30 zei Frank Heinen...
Hallo Koos,

Aangenaam kennis te maken! Ik heb eens op je website www.dichtjournaal.nl gekeken. Een zeer interessant initiatief moet ik zeggen! Ik zal zeker nog vaker een kijkje gaan nemen op de site.

Groet,

Frank Heinen
Op 11 Februari 2009 om 20.04 zei Johan Peters...
Hallo Koos,

Dank voor het vriendschapsverzoek. Met plezier geaccepteerd.

Groet,

Johan Peters
Op 11 Februari 2009 om 17.18 zei Eelko Rol...
Aangenaam kennis te maken!
 
 
 

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

[Column] Annemarije Tillema: Duurzaamheid door de ogen van de consument

Ook dit jaar is er weer onderzoek gedaan naar wat de consument vindt van bedrijven en merken als het gaat over duurzaamheid. Annemarije Tillema duikt in deze materie

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden