Nederlands MediaNetwerk

Liesbet Zikkenheimer
  • Vrouw
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Liesbet Zikkenheimer

  • jonneke krans
  • Karine Hoenderdos
  • Evertjan Vonk
  • Marca Bultink
  • Haddock
  • Jolette van Eijden
  • Pauline J.G.M. Nieuwhof
  • Govert Schilling
  • Ben Vroom
  • Pam van Vliet
  • Kor Goutbeek
  • marein kolkmeijer
  • Bas Holzhaus
  • Eline Walda
  • Roeland Schweitzer

Groepen van Liesbet Zikkenheimer

 

De pagina van Liesbet Zikkenheimer

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Zikkenheimer internet Concepts bv.
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
dga
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Allround internet diensten, van concept tot realisatie, van traffic generen tot exploitatie.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.zicnet.nl

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 9 Januari 2009 om 23.49 zei Evertjan Vonk...
jawel,
vanavond even gesproken,
ik heb weleens met marynka samen gewerkt, opnamen gemaakt en programma items,
grappig dat er weer een link is.
morgen ga ik kijken of ik een ietem kan maken om morgenavond uit te zenden in mijn programma.
mogelijk kun je iets tovoegen,
groet
evertjan 0611411932
Op 5 Januari 2009 om 22.54 zei eric luteijn...
Ha Liesbeth, lang niet gesproken, hoest met je?
Op 30 December 2008 om 21.32 zei Sak van den Boom...
Dag Liesbet

Ken je www.customermedia.nl al?
Misschien leuk om je te registreren.
Veel voorspoed in 2009.
Vriendelijke groet.
Sak van den Boom
www.customermedia.nl
Op 23 December 2008 om 20.37 zei Pauline J.G.M. Nieuwhof...
Hee Liesbet,
Ik ben blijkbaar blond van binnen: wat is een dga?
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

[Column] Sander Goudswaard: Corporate innovatie, de peuterjaren voorbij

Op 8 mei 2014 werd MakerLab opgericht. Makerstreet-partner Joris van Heukelom en startend ondernemer Roderick Martens zagen een markt in het ondersteunen van corporates bij hun innovatie-ambities. Inmiddels zijn we vijf jaar verder

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden