Nederlands MediaNetwerk

Liesbet Zikkenheimer
  • Vrouw
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Liesbet Zikkenheimer

  • jonneke krans
  • Karine Hoenderdos
  • Evertjan Vonk
  • Marca Bultink
  • Haddock
  • Jolette van Eijden
  • Pauline J.G.M. Nieuwhof
  • Govert Schilling
  • Ben Vroom
  • Pam van Vliet
  • Kor Goutbeek
  • marein kolkmeijer
  • Bas Holzhaus
  • Eline Walda
  • Roeland Schweitzer

Groepen van Liesbet Zikkenheimer

 

De pagina van Liesbet Zikkenheimer

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Zikkenheimer internet Concepts bv.
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
dga
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Allround internet diensten, van concept tot realisatie, van traffic generen tot exploitatie.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.zicnet.nl

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 9 Januari 2009 om 23.49 zei Evertjan Vonk...
jawel,
vanavond even gesproken,
ik heb weleens met marynka samen gewerkt, opnamen gemaakt en programma items,
grappig dat er weer een link is.
morgen ga ik kijken of ik een ietem kan maken om morgenavond uit te zenden in mijn programma.
mogelijk kun je iets tovoegen,
groet
evertjan 0611411932
Op 5 Januari 2009 om 22.54 zei eric luteijn...
Ha Liesbeth, lang niet gesproken, hoest met je?
Op 30 December 2008 om 21.32 zei Sak van den Boom...
Dag Liesbet

Ken je www.customermedia.nl al?
Misschien leuk om je te registreren.
Veel voorspoed in 2009.
Vriendelijke groet.
Sak van den Boom
www.customermedia.nl
Op 23 December 2008 om 20.37 zei Pauline J.G.M. Nieuwhof...
Hee Liesbet,
Ik ben blijkbaar blond van binnen: wat is een dga?
 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de krachtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden