Nederlands MediaNetwerk

Maaike de Boer
  • Leiden, Zuid-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Maaike de Boer

  • Didier Chabi
  • Sanne Walvisch
  • Erik van der Geest
  • Petra Kruijt
  • Francisco van Jole
  • Erwin van der Zande
  • MechanicalAngel
  • Trudy van der Wees
  • Frans Collignon
  • Viviene Werner
  • Karin Oudshoorn
  • ramon kragtwijk
  • Mireille Vos
  • Christian Callec
  • Bibi Veth
 

De pagina van Maaike de Boer

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Helmer - de Boer Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
★ Journalism ★ Copywriting ★ Contentstrategy ★ Concepting ★
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Mijn wieg stond in de journalistiek. Ik werk sinds 2006 voor populaire tijdschriften als Viva, Allerhande en Margriet. Daarnaast werk ik sinds 2010 als contentspecialist aan tal van on- én offline B2B en B2C projecten.
Ik ontwikkel (kanaalonafhankelijke) concepten voor commerciële partijen, werk aan branded journalism projects, maak relatiemediaproducties en produceer social media content voor merken. Een voorbeeld van zo'n concept waarbij ik 'aan de wieg stond' is het Grote Mama en Baby Boek 2014: (http://www.etos.nl/mama-en-kind/babyboek). Ik werk voor merken als NASA, Marks & Spencer, Sultana, Johnnie Walker en KPN.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://journalistmaaike.nl
Twitter
http://journalistmaaik
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/maaikedeboer

Prikbord (21 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 2 Februari 2009 om 15.47 zei peter janzen...
Hey Maaike,

Als je tijd hebt kiek dan eens on m'n site,
www.peterjanzen.nl

groetjes

peter
Op 23 Januari 2009 om 10.13 zei Petra Kruijt...
Hee Maaike,

Ik vond ons gesprek gisteren heel inspirerend. Als je iets wilt, écht wilt, dan lukt het ook. Over tien jaar zien we elkaar aan de top! :-D
Op 17 December 2008 om 16.56 zei Joep Zijp...
Volgende keer gillen!! ;-) was je gisteren nog op het feest? Ik niet. De foto's op intranet gezien? Wat ziet iedereen er beroerd uit! Er is iets raars aan de hand met de kleuren of zo, ik weet het niet, het lijkt wel of iedereen iets ernstigs onder de leden heeft...
Op 15 December 2008 om 9.39 zei Joep Zijp...
Ha Maaike! ik zit ook bij sanoma zoals je weet, nu bij Zin, waar ik algemeen redacteur ben, ik stuur een aantal freelancers aan en schrijf interviews, reportages en rubrieken en verzorge de samenstelling van een paar rubrieken. w.o culi, auto en cultuur. greetz! Joep.
Op 12 December 2008 om 22.21 zei Olivier Heimel...
Ha, maakt niet uit natuurlijk. Ik wel eens een reisverhaal voor de ELLE geschreven en ik ben groot fan van de hoofdredacteur. En die Supermodels. Tja. Waren ze in plaats daarvan maar gewoon geintegreerd in mijn leven, inderdaad.
Op 12 December 2008 om 22.14 zei Olivier Heimel...
Nee, dat vragen meer mensen. Ik had wel een column in de Glamour, een paar jaar terug.
Op 12 December 2008 om 22.06 zei Olivier Heimel...
Linda! Ja, bij de VARA.
Op 12 December 2008 om 21.22 zei Olivier Heimel...
Klopt. Dat zag ik net ook!
Op 12 December 2008 om 21.03 zei Erwin van der Zande...
Goed om te horen, Maaike. Het nieuwe nummer is onderweg!
Op 12 December 2008 om 20.18 zei Anne Broekman...
Hi Maaike,

Jouw naam zegt me ook wel wat, jij werkt dus bij Yes? Ik heb bij Cosmopolitan gewerkt, en later zat ik als freelancer bij Marie Claire, dus je kunt me inderdaad weleens in het wonderschone Sanoma-pand hebben gezien!

Groetjes!
 
 
 

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Weg met WhatsApp, Big Tech versus de staat, Tik Tok techniek

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden