Nederlands MediaNetwerk

Marij M. Sloothaak
  • Amsterdam, Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Marij M. Sloothaak

  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
 

De pagina van Marij M. Sloothaak

Recente activiteiten

Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"http://wqd.nl/HoCE Het Amsterdams Salonorkest. Nu te boeken!"
13 Jul
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
""
3 Mei
Marij M. Sloothaak heeft een foto geplaatst
3 Mei
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"http://iturl.nl/snP39gp Workshop: 'Hoe word je komiek' voor kinderen in boekhandel Scheltema. 12 januari 15.00 uur. Komt allen!"
1 Feb
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
18 Nov 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"De Bron van de Lach. Komisch kinderboek met André van Duin in de hoofdrol. Verschijnt 1 november. Een collector's item!"
9 Okt 2016
Marij M. Sloothaak heeft foto's geplaatst
9 Okt 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"Ook zo'n bloedhekel aan de woordjes: 'Zeg maar?' https://marijsloothaak.wordpress.com/2013/04/08/zeg-maar-weet-je-wel/"
13 Apr 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"https://marijsloothaak.wordpress.com/2013/08/04/six-word-story/ Blog: six word story. Een heel verhaal in zes woorden!"
4 Apr 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
7 Mrt 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
24 Feb 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"http://iturl.nl/snw-rIT Bijna boekpresentatie #kabeljauw #aftellen. @Scheltema #lezen"
8 Feb 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
6 Feb 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
"http://wqd.nl/lxlA Uitnodiging boekpresentatie filosofisch sprookje: 'Kabeljauw en het Nut van de Wereld.'"
2 Feb 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
20 Jan 2016
Marij M. Sloothaak heeft een status geplaatst
27 Nov 2015

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Concept & copy, Copy for Kids
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Concepting, storywriting, copywriting, Copy for Kids
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.marijsloothaak.nl
Twitter
http://twitter.com/Marij11
LinkedIn
http://linkedin.com/marijsloothaak

De foto's van Marij M. Sloothaak

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Marij M. Sloothaak

Een muis in mijn huis!

Ik hoor een gruwelijke gil. Een ware doodskreet. Echt zo van: ‘Aaagh!’ Ik kijk verschrikt om me heen.Wie was dat? Moord? Doodslag? Erger nog? Dan stokt mijn adem in mijn keel. Dat was ik. Deze ijselijke kreet was van mij. De reden:…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Januari 2012 om 16.40

http://marijsloothaak.wordpress.com/

Elke week een nieuwe blog op wordpress...

Geplaatst op 10 Mei 2010 om 23.09

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE

SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm

[Interview] Hesling Reidinga over Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon aka KRFL

Samen sta je altijd sterker. Dat moeten Rikki Khanna en Hesling Reidinga hebben gedacht toen ze met zwaargewichten Maarten Versteege en Michel de Goede fuseerden en een nieuw creatief bureau opzetten: KRFL. We spreken met Reidinga over de transitie van Khanna\Reidinga

[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit

[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities

Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten

[Interview] Ernst Vos over blowUP media

blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Volvo, Interpolis, Ford

Deze keer drie campagnes die een aanspraak doen op emotie. Allereerst Volvo. De autofabrikant laat met de campagne zien wat de kracht is van het kiezen, bouwen en volhouden van een propositie. In een video van iets meer dan drie minuten laat het merk zien dat auto’s in ons leven vooral een ondergeschikte rol spelen

[Column] Julie van Mol: Geen verminking, maar geslaagde plastische chirurgie

Ons telefoongesprek beschouwde ik als een pitch. Het was erop of eronder. Hem overtuigen, óf net als velen zonder netwerk in de professionele fictieschrijverij of zonder gevestigde naam lang leuren met een manuscript

[Column] Bob Goulooze: Weg met John de Mol

De vraag dringt zich op: hoe leuk is een voetbalcompetitie als één club altijd het kampioenschap behaalt? Niet denk ik. Daarom zou mijn suggestie zijn: weg met John de Mol! Geef hem een oeuvreprijs, of noem de prijs de John de Mol Media Award

[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!

Nieuwe hits. Wie gaat ervoor zorgen? RTL met een show waarin Gordon met een onbekende man gaat trouwen? Ik denk het niet. Maar ik laat me graag verrassen

[Column] Deike Schulz: Back in life, back in (cyber)reality anno 1997

In de televisiereportage Digitale Diva’s uit 1998 vertelt Yvonne dat Nara Zoyd ontstond door een deel van haarzelf te nemen en dat helemaal uit diepen en uit te vergroten. Dit met het effect dat zij op een gegeven moment niet meer wist wat schijn en wat werkelijkheid was

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden