Nederlands MediaNetwerk

Marion Altena
  • Vrouw
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (4)
  • Foto's (8)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Marion Altena

  • Hans van Willigenburg
  • Marcel Mulder
  • Willem Lutje Hulsik
  • willem rietdijk
  • Bas Vlugt

Groepen van Marion Altena

 

De pagina van Marion Altena

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Schrijver / Fotograaf.
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Fotograaf, schrijver, ontwerper, tolk/vertaler Turks.
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Kunst, communicatie en hulpverlening combineren en integreren in projecten en publicaties.

Ben bezig met research, locatie scouting en schrijven in het kader van een serie psychologische thrillers.

Daarnaast doe ik aan fotografie (in opdracht en als kunstenaar), het free lance schrijven van artikelen voor verschillende tijdschriften en netwerken.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.generys.nl
Twitter
http://www.twitter.com/MarionAltena

De foto's van Marion Altena

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 16 September 2009 om 7.45 zei Willem Lutje Hulsik...
Beste Marion,
Sorry voor de (erg) late reactie. Tijdje te druk geweest met van alles. Vrienden worden? Leuk!
Groeten, Willem
Op 19 Juni 2009 om 13.36 zei Marcel Mulder...
Beste netwerker,


Als nieuw lid van deze site ben ik nog zoekende wat deze site voor mij netwerk kan doen
Zoekend onder sleutelwoorden uit mijn vakgebied kwam ik op je pagina.
Er van uitgaande dat je net als ik, je netwerk ook wil verbreden.
Zou ik je hierbij graag aan mij netwerk willen toevoegen.

Laat me weten of je interesse heb om een drukwerkadviseur tot je netwerk toe te voegen.

Mocht je eerst meer willen weten hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Marcel Mulder
Op 25 Mei 2009 om 21.07 zei Johan Peters...
Hey Marion,

Interessant profiel. Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam en vertoef er nog regelmatig. Zullen we elkaar op deze site een beetje promoten via een virtuele vriendschap?

Groet,

Johan Peters
 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden