Nederlands MediaNetwerk

Martijn Barkhuis
  • Man
  • Amsterdam, NH
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Martijn Barkhuis

  • Sandra de Leeuw
  • Maarten Mendelaar
  • Jan van der Meer
  • Joris Funcke
  • Juliette Sastrowitomo
 

De pagina van Martijn Barkhuis

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Exceed Jazz BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Programma Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Arrow Jazz FM
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.arrow.nl/jazz
Twitter
http://www.arrow.nl/jazz/
LinkedIn
http://www.linkedin.com/company/exceed-jazz

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 13 Maart 2012 om 9.38 zei Meindert van Dijk...

Hallo Martijn,

Ik las zojuist via de Nederlands MediaNieuws-brief een leuk interview met je over Arrow Jazz FM, een radiozender waar ik graag naar luister.

Ik las ook dat je een ruime ervaring hebt met omroepen. Dat is namelijk de reden dat ik je benader met een verzoek om advies of informatie.

Ik zou graag zelf willen starten met een eigen (kleinschalige) omroep of zender, waarbij ik voorlopig alleen aan een internettoepassing denk. Het starten is - volgens mij - niet het grootste probleem. Waar ik echt tegenaan zit te hikken zijn de hoge BUMA/STEMRA-kosten, die volgens mij direct betrekking hebben op uitgezonden  muziek. Voor mij al reden om op m'n eigen websites geen live muziek te laten horen.

Hoe gaat dit nu bij een eigen omroep of zender? Worden deze kosten/heffingen geheel uit advertentie-inkomsten betaald? Of zijn er speciale tarieven voor omroepen/zenders? Ik heb hierover eigenlijk niets anders kunnen vinden op internet dan dat het vanwege de hoge BUMA/STEMRA-kosten eigenlijk nauwelijks te financieren zou zijn.

Heb jij een tip of advies voor mij?

Met vriendelijke groet,
Meindert van Dijk
info@meindertvandijkfotografie.nl

 
 
 

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden