Nederlands MediaNetwerk

Matthijs Rorije
  • 62
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's (2)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Matthijs Rorije

  • Arie van Dam
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Matthijs Rorije

 

De pagina van Matthijs Rorije

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Dubbelklik
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur/eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Dubbelklik is een dynamisch audiovisueel bedrijf. Wij zijn creatief en technisch in het maken en presenteren van audio-visuele programma’s. Dubbelklik maakt dvd producties, video programma's, interactieve presentaties voor museum of beurs, live tv registraties, narrowcasting (doelgroeptv, digital singage, instore media), websites, televisieprogramma's, tv commercials (spots, reclamefilms), bedrijfsfilms, promotievideo's, reportages, fotografie, grafisch ontwerp, instructievideo's, trainingsfilm, dvd authoring en solid state video. Wij beschikken over een eigen studio met off line en on line videomontage apparatuur, camera's, microfoonhengel, studiolampen, beamers, schermen, statieven, geluidsboxen, mengpanelen, p.a.-systemen, microfoons e.d. Dubbelklik specialiteiten zijn live tv programma’s, chromakey (blue screen) opnames, interactieve programma's en commercials. Wij werken o.a. voor kunstenaars, grote en kleine musea, bedrijven, overheid en instellingen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.dubbelklik.nl

Laatste nieuws

Het laatste nieuws van DUbbelklik houden we bij als een 'blog' op http://www.dubbelklik.nl/nieuws

De foto's van Matthijs Rorije

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden