Nederlands MediaNetwerk

Michiel Frackers
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (14)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Michiel Frackers

  • hessel van oorschot
  • Hans (J.) Elekan
  • DON CLOVIS
  • Alex Beishuizen
  • Ronald van Schaik
  • Monique Lindeboom
  • Arie van Dam
  • Roy op het Veld
  • Philip Dröge
  • Rebecca Rijnders
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Michiel Frackers

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Frackers.com | Flabber | 925 |
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
aandeelhouder
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Mediaheerschappij
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.frackers.com

De blog van Michiel Frackers

Nederlanders denken klein en bescheiden

De algemene conclusie uit twaalf afleveringen van de serie True Tuesdays, waarin vooral vanuit Silicon Valley werd bericht over de laatste stand van zaken in nieuwe media en technologie, is dat Amerikanen niet zozeer beter zijn dan andere landen, maar wel ambitieuzer.





Andere opvallende conclusies zijn dat Twitter wordt gezien als een nog relatief klein, maar blijvend communicatieplatform en dat de wijze waarop het snel groeiende Facebook… Doorgaan

Geplaatst op 25 Mei 2010 om 10.30

True Tuesdays afl. 13: The Best Of

In deze voorlaatste aflevering van True Tuesdays wordt teruggeblikt met een overzicht van de voornaamste hoogtepunten.



Het geheim van Silicon Valley, Google, Facebook, privacy, niet twitterende tieners, CNN, Apple, beursintroducties van internetbedrijven, techondernemers in Palestina en Kameroen en nog veel meer komt aan bod in deze 'best of'-aflevering.





Volgende week is er in verband met Koninginnedag en de voorjaarsvakantie geen… Doorgaan

Geplaatst op 27 April 2010 om 10.30

True Tuesdays afl. 12, Saed Nashef: 'Software kun je niet bombarderen'

Technologiebedrijven kunnen een grote aanjager vormen van de Palestijnse economie, omdat Palestijnse studenten goed opgeleid zijn en enorm gemotiveerd. Dat zegt Saed Nashef, een voormalige manager van Microsoft en eigenaar van Equiom, een technologiebedrijf dat veel softwareprojecten verzorgt voor buitenlandse klanten waaronder een aantal Nederlandse… Doorgaan

Geplaatst op 20 April 2010 om 10.26

True Tuesdays afl. 11, Bill Zimmerman: 'Afrika is voorloper met mobiele technologie'

Wie op zoek is naar de meest innovatieve technologie op het gebied van mobiele telefonie, moet naar Afrika. Dat stelt Bill Zimmerman, een Amerikaanse investeerder in Afrikaanse internetbedrijven.





450 miljoen Afrikaanse bellers

Zimmerman werkte in Amerika onder andere bij Microsoft, Visio en het investeringsfonds iStart Ventures. Hij stelt dat er van de 1 miljard Afrikanen al 450 miljoen een mobiele telefoon hebben, een aantal dat jaarlijks… Doorgaan

Geplaatst op 13 April 2010 om 10.00

True Tuesdays afl. 10, David Hornik: 'ik investeer in ondernemers, niet in trends'

Investeren in ondernemers levert meer rendement op dan het volgen van de laatste trends, aldus David Hornik, een van de meest succesvolle investeerders in nieuwe media en technologie van het laatste decennium.





Computermuziek en criminologie

David Hornik studeerde computermuziek aan Stanford, criminologie aan Cambridge en rechten aan Harvard. Na een carriere als advocaat werd hij eind jaren negentig door David Marquardt,… Doorgaan

Geplaatst op 6 April 2010 om 10.30

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 19 November 2009 om 20.36 zei Marga Groot Zwaaftink...
Beste Michiel, mooie column over Arthur van Hoff! Ik wil hem wellicht benaderen voor een congres om als keynote spreker daar op te treden. Heb jij ervaring met Arthur als spreker?

dank je voor je reactie!
 
 
 

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden