Nederlands MediaNetwerk

Mirko Cocco
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (5)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Mirko Cocco

  • Rob Muntz
  • David Gibbs
  • Didier Chabi
  • Ron Langdon
  • Arie van Dam
  • Ernst Lissauer
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Mirko Cocco

 

De pagina van Mirko Cocco

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
CoccoVideo
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Videoproducties, meercamera en itemregie, videomontages en camerawerk, videoplatformen leveren voor omroepen en av voor zowel ugc als redactioneel content.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.coccovideo.nl

Als voorbeeld de player van het programma RegioNed



MediaDepot© biedt ondermeer de volgende functionaliteiten:

• User management. Gebruikers kunnen zichzelf registreren (indien gewenst) om vervolgens media te uploaden. Gebruikers bestaan op verschillende niveaus. (Denk aan redacteuren, thuisgebruikers, uploaders e.d.). Alleen beschikbaar in MD Corporate en Enterprise.
• User profiles. Gebruikers kunnen hun profiel bewerken. Onder andere een fototje aan hun profiel koppelen, een verhaaltje over zichzelf schrijven e.d. Alleen beschikbaar in MD Corporate en Enterprise.
• Per gebruiker kan worden aangegeven óf deze video's mag uploaden en zo ja, onder welk(e) videokanaal / kanalen dat mag.
• Tagging / metadata. Per video kanaal kan een set tags worden aangemaakt, die kunnen worden toegekent aan ge-uploade video's. Per video kan ook "vrije" metadata worden toegekend (getiepte tekst), waar later weer op kan worden gezocht door de gebruiker.
• Rating. Aan elke video kan een waardeoordeel worden gegeven. Gebruikers zijn zo in staat om aan te geven of ze een video goed vonden of niet.
• Naast het encoderen van video's worden er van de video's ook afbeeldingen gemaakt (jpeg). De wijze waarop dit gebeurt is vrij instelbaar. Denk bijvoorbeeld aan een kleine afbeelding die wordt gebruikt om te tonen in een lijst van video's, een afbeelding evengroot als de ge-encodeerde video om als poster frame te gebruiken zolang de video nog niet is ingestart, een serie van afbeeldingen om een animatie mee te maken, enz.
• Comments. Elke video kan door gebruikers worden voorzien van commentaar. Op dit commentaar kan ook weer commentaar worden gegeven, enz. Indien gewenst kan worden voorzien in filters die het zogenaamde splogging te voorkomen (spam in blogging). Commentaar kan ook worden aangepast / geblokt indien een moderator ziet dat een gebruiker zich misdraagt.
• In geval van het encoderen naar MPEG4-H264 video en MP3 audio bestaat de mogelijkheid om automatisch een rss feed te laten genereren.
• Play-count. Per video wordt bijgehouden hoe vaak deze is opgevraagd. Op aanvraag kunnen statistieken worden gegenereerd van deze gegevens.

Ondersteunde outputformaten:

Video:
• Flash video 7
• Flash video 8
• MPEG4-H264 (iTunes en iPod)
• Sony Digital Video (DV) PAL/NTSC
• 3GP
• MPEG2
• Windows Media 9

Audio:
• MP3
• WMA

Afbeeldingen:
• JPG
• PNG
• GIF

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden