Nederlands MediaNetwerk

Monique Koudijs
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (5)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Monique Koudijs

  • Mark Deuze
  • karin van lier
  • willem rietdijk
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Harry Steenkamp
  • Bas Vlugt

Groepen van Monique Koudijs

 

De pagina van Monique Koudijs

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Tekstbureau Hollandse Kost
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Journalist/(eind)redacteur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Tekstbureau Hollandse Kost (THK) schrijft teksten voor o.m. publieksbladen, kranten, sponsored magazines en nieuwsbrieven. Ook levert THK eindredactie en geeft feedback op/advies over teksten.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://https://moniquekoudijs.nl
LinkedIn
http://https://nl.linkedin.com/in/moniquekoudijs

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 24 September 2009 om 15.18 zei willem rietdijk...
Monique, hallo, las je notitie na mijn vakantie. Het ging heel erg goed, maar nu zit ik helaas in de lappenmand. Behoorlijk grieperig, dus even veel bureauwerk en weinig golfen in de nazomerzon. We horen elkaar. Heb je een leuk verhaal voor UIT en REIS. De laatsdte uitgave van augustus ligt in de bookshops. Bruna, AKO's etc ! Het kost maar € 2,95. Wat een berg teksten voor zo weinig geld. En wat goed dat de voiture de ANWB toer heeft overleefd. Wanneer verschijnt het boekje of de artikelen? Ik zag laatst nog foto's uit de Limousin in een Frans tijdschrift. Vr groet, Willem
Op 28 Juli 2009 om 11.26 zei willem rietdijk...
Monique, is alles goed met je? En met de voiture? Met je man en heb je nog leuke teksten in de aanbieding? Je weet , sedert febraurai ben ik adjunct hoofdredacteur voor UIt&v Reis en Between Business Travel. Met vr groet, Willem
Op 22 Januari 2009 om 8.52 zei willem rietdijk...
Hallo Monique, hoe is het met je. Alles goed met jullie? Doet de auto het nog goed, na zo'n korte winterprik? Tot vanmiddag in Haarlem. Heb je dat mutsje op? Groet, Willem
Op 19 Januari 2009 om 14.18 zei karin van lier...
He monique als het goed is sta ik er nu ook op.

Tot donderdag!
 
 
 

Interviews

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: TikTok | Google-data | Fake news | Fairphone | Merkonderzoek

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

[Column] Mathieu Andriessen: Kijkers zijn de dupe van omroepvisie minister Arie Slob

Op 11 september 2019 vergadert de Kamer er over de toekomstplannen van de NPO. Mathieu Andriessen, directeur bij branchevereniging NLconnect maakt zich zorgen over de plannen

[Column] Niels Bruinsma: Upfront guaranteed, zekerheid voor adverteerder of winstmaximalisatie RTL?

Vanaf deze maand is RTL Nederland gestart met een nieuwe inkoopmogelijkheid, de upfront guaranteed. Een veilingmodel dat gebaseerd is op afslag, het gewenste product wordt dus iedere week goedkoper in plaats van duurder per opbod

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden