Nederlands MediaNetwerk

Natasha Gerson
  • Vrouw
  • Avereest / Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Natasha Gerson

  • Ernst Lissauer
 

De pagina van Natasha Gerson

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Freelance journaliste
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.natashagerson.nl

OVER MIJN ACER LAPTOP:
vanNatasha
aan"benelux@acer-euro.com"

datum4 juli 2009 16:51
onderwerpNooit meer iets anders dan een Acer.
verzonden doorgmail.com

details verbergen 16:51 (0 minuten geleden) Beantwoorden



L.S.,

Ik typ deze mail op mijn Acer Travelmate 5720, vorig jaar aangeschaft bij Noit in Dedemsvaart. Ik ben freelance reizende journaliste dus mijn laptops (dit is mijn tweede Acer) maken heel wat mee.

Dat ik deze laptop op mijn Acer typ, mag een wonder heten, want gisterenavond is na een daklekkage circa anderhalf uur water van stortregensterkte op mijn laptop ingewerkt.

Ik heb hem vannacht met angst en beven voor een ventilator gelegd en vanmorgen in de zon verder laten opdrogen.

Hij werkt geheel feilloos.

Veel dank voor uw superproduct.

Natasha Gerson, Balkbrug


BEN BEZIG ARTIKELEN EN REPORTAGES TE ARCHIVEREN. Nu online 1996-1999 nog vele volgen zie: http://www.flickr.com/photos/sanspareille/collections/72157618910218149/
Klik op 'original size' voor grootste formaat.



Natasha Gerson (1969) debuteerde in 1996 met de vuistdikke roman Plaatstaal over intriges in de kraak- en kunstbeweging van de jaren tachtig. Een tweede roman, De Zielen van Midgard (1997), deed minder stof opwaaien, maar bevatte dan ook aanzienlijk minder seks en geweld. Vervolgens schreef zij samen met Wilja Jurg Geen Reden tot Ongerustheid over milieucriminaliteit en De Meidenmoorden, een thriller.

Voor weekblad Vrij Nederland schreef Gerson onder andere de column 'Deur in Huis' en daarna de serie 'Natasha Gerson duikt op', waarin ze de wereld om haar heen niet zelden vermomd verkende. Onder andere als moslima, als wederhelft in een orthodox joods stel, als blinde en als man.

Als panellid van 'Nieuws Aan Tafel' bond zij onder andere de verbale strijd aan met Pim Fortuyn.

Natasha Gerson was redacteur bij het verguisde 'milieu' programma De Milieuridders van Robbie Muntz en Paul Jan van de Wint waarin ze ook optrad, onder andere als guerrilla- Chiquitameisje.

Natasha Gerson trok zes jaar met verschillende circussen mee als 'boniseuse' en treedt tegenwoordig bij tijd en wijle op als het 'Reizend Orakel' en waarzegster Madame Sanspareille, al of niet in haar woonwagen.

Op basis van haar circustijd schreef ze het scenario voor de speelfilm Calimucho die, geregisseerd door Eugenie Jansen. Alle rollen in de film worden gespeeld door medewerkers van het kleine Kempische circus Harlekino. Calimucho zal vanaf 11 september 2008 in de bioscoop te zien zijn (Circe Films/ A-film) en erna uitgezonden door de Humanistische Omroep Stichting. Tevens deed ze research voor de Human- documentaire Profiel Nico Bodemeijer van Kees Vlaanderen.

Momenteel werkt ze aan een engelstalige roman en geeft gastlessen 'storytelling' aan de AV-afdeling van de Willem de Kooning Academie te Rotterdam


Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: BT Beyond limits

Telecom-bedrijven hebben een uiterst moeilijke taak om zichzelf te onderscheiden. De producten lijken op elkaar, prijzen verschillen niet enorm en in het hoofd van de consument is het moeilijk een voorkeurspositie te veroveren

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden