Nederlands MediaNetwerk

Patrick de Groot
  • Kerkrade, Limburg
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Patrick de Groot

  • Beyond Borders Media
  • Jo Janssen
  • monique
  • Jacquay Thiercelin
  • DON CLOVIS
  • Annet de Graaf
  • Arie van Dam
  • Maria Genova

Groepen van Patrick de Groot

 

De pagina van Patrick de Groot

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Groot Mediazaken
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Freelance acquisitie voor o. a. Cosmic Orchestra, componeren en produceren van muziek voor film, docu, comercials en programma's voor o.a. SBS, Veronica, RTL en diverse Duitse zenders.
Logo/beeldmerk-ontwikkeling, webdesign, campagnes.

Cosmic Orchestra composes and produces music for numerous International: Commercials, TV shows and Documentaries during the past 10 years. Specialties: Full service Music Production Company for motion pictures and film.

Recently Broadcasted / On Air:

Stedenspel EQXI Plus (B) / TROS : Game Show.

Sound Design for the Brandnew Ident of 3rdteen media.

De TV Kantine RTL4 2010 - Comedy show with Carlo Boszhard en Irene Moors. Next to new show Cues, Mark and Carlo wrote two songs for the new TV Kantine season:
Finger Finger and Holland is..

Take Me Out RTL 5 - Dating Show hosted by Eddy Zoe«
We Produced Several New Underscores for the new season.

Rockstar for a Day 2010 - Talent show for Kids. We composed: Mainleader and the song Mooie Dromen.

Gimme a Hug: Winner Goldener Seestern Award @ the Boot Messe in Düsseldorf

Eigen Huis en Tuin RTL - RTL 4 Home and Gardening Show

Life 4 you - RTL 2010 new Cues

Van der Vorst Ziet Sterren RTL 4 - Glossy Show-news and Interviews hosted by Peter van der Vorst

Recht in de Regio NCRV - Mr. Frank Visser has the answers on juridical questions. New Episodes.

Geld VARA - A lively show about the material world build on money hosted by Astrid Joosten.

Alzheimer - Documentary - L1 Leadermusic 2010

Commercials:
Kijkshop 2x, Intelly, Thermae 2000, Limburg Festivals.

International Productions:

Bilderbuch Deutschland - Rund ums Mergelland; Droverheide

Die Sendung mit der Maus ARD/WDR/SR - Die Hausmaus, Die Zwergmaus, Die Wuehlmaus

Gimme a Hug International. Prize-Winner Palmes Bronze at 35th World Festival of Underwater Images, Antibes.

Die Bonner Republik - 8 Episodes Political Documentary. ARD (German Television)

Bilderbuch Deutschland - Das Siebengebirge

In Production:

Mein Gott, dein Bodenpersonal - WDR Documentary (German) 45 minutes

Die Sendung Mit Der Maus WDR/SR/ARD 2010 - 4 new Episodes

Specialties
Full service Music Production Company for motion pictures and film.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cosmicorchestra.nl
Twitter
http://FactorZeven
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/patrickdegrootmmg

De foto's van Patrick de Groot

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 21 Juli 2010 om 23.08 zei monique...
gewoon doen okee.....echt helpt
Op 21 Juli 2010 om 23.03 zei monique...
meld je aan op mijn netwerk okee www.mrs-globe.ning.com and sign up en maak een bedrijf profiel ....komt goed.
Gewoon doen wil de wereld dus.....
Op 21 Juli 2010 om 22.53 zei monique...
ha, ha, ha wil mensen leren kennen en netwerken dus koffie ha, ha, ha
Op 21 Juli 2010 om 14.45 zei monique...
leuk iemand uit kerkrade tegen te komen....groetjes, monique
www.mrs-globe.ning.com/profile/monique
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden