Nederlands MediaNetwerk

Petra de Boevere
  • Vrouw
  • Zeeland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Petra de Boevere

  • Adri Munier
  • Lieke Lamb
  • Jaap Reedijk
  • Dennis 'iPodunk' van Santen
  • Marie-José Klaver
  • Edwin Mijnsbergen
  • Joost Plattel
  • Edo
  • Jeroen Mirck
  • Sanne Walvisch
  • Corine Jansen
  • Gerjanne [GeeSpot] Tiemens
  • Edo van Santen
  • Erno Mijland
  • Anna-Maria Mantel-Giannattasio

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Petra de Boevere

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
de Vuurtoren
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Ik ben eigenaar van Slijterij Wijnhandel de Vuurtoren te Breskens, maar hou ook al jaren enige weblogs bij. Ik schrijf columns in vakbladen en tegenwoordig verzorg ik ook lezingen/presentaties over Social Media en ondernemen. In 2010 komt mijn boek over Social Media en Ondernemen uit.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.devuurtoren.nl

Twitter

De foto's van Petra de Boevere

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Petra de Boevere

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Petra de Boevere

Social Media en het MKB

"Ik vind die blogs eigenlijk wel een bedreiging, klanten geloven je verhaal niet meer want ze kijken allemaal eerst op internet."

De mevrouw voor me in de koffierij op Kasteel Nyenrode was er heel stellig in tegen haar buurman. Ik wou me er op dat moment niet mee bemoeien want kreeg na de koffiepauze een uur om die zaal vol hippe mensen in de interieurbranche mijn verhaal te vertellen en daarmee misschien wel te inspireren zelf ook iets met Social Media te gaan doen.



In de… Doorgaan

Geplaatst op 6 November 2009 om 17.30

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 4 Januari 2009 om 11.04 zei Jan Dijkgraaf...
Wat vind je van de drank- en spijssectie zoals die momenteel in HP/De Tijd staat?
 
 
 

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden