Nederlands MediaNetwerk

Philip Dröge
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's (9)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Philip Dröge

  • Hanny Roskamp
  • Carlo van Brakel
  • Alex Beishuizen
  • Marique de Vries
  • Mirjam van Immerzeel
  • Michiel Frackers
  • Govert Schilling
  • Jan Peter Jansen
  • Lilian Roos
 

Philip Dröge

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Faqt Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Freelance journalist voor schrijvende pers, radio en televisie; ad-interim hoofdredacteur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Faqt.nl is een eigenwijs wetenschappelijke site vol opmerkelijk nieuws, handige informatie en grappige trivia. Goed voor minstens één há-moment per dag.

DVI is een maatschap van freelance journalisten. We doen journalistiek, tekst, concept, columns etc. We denken graag 'groot' mee met onze opdrachtgevers over specials, eenmalige uitgaven en andere bijzondere producties. Dankzij een sterk netwerk kunnen we ook de realisatie doen tegen concurrerende prijzen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.faqt.nl en www.dvi-journalisten.nl

De foto's van Philip Dröge

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (5 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 6 Juli 2009 om 21.09 zei Carlo van Brakel...
Hallo Philip,
Ik heb nog een opmerkelijk nieuwtje voor je. Of misschien een Ha-moment. Als ik via de huisdokter een antibiotica kuurtje krijg dan zie ik via mijn ziektekostenverzekering hoeveel dat kost (gaat af van mijn eigen risico). Als ik dat zelfde kuurtje (zelfde merk) zelf koop in een apotheek in Jakarta dan kost mij dat 1/10 van de prijs in Nederland (en zonder tussenkomst van de huisdokter). Driemaal raden wie zich nu een oor laat aannaaien?
Groet,
Carlo
Op 24 Maart 2009 om 0.29 zei Alex Beishuizen...
Hoi Philip,
Excuses voor de late reactie. Moet nog 'n beetje wennen aan web 2.0. Kom de crisis redelijk door. Het gaat naar omstandigheden best goed met Computable en dat scheelt een hoop.
Complimenten voor je artikel over religies in Quest. Las het met veel (satanisch?) genoegen.
Heb jij als zzp'er/freelancer nog veel last van aarzelende uitgevers?
Groeten,
Alex
Op 13 Februari 2009 om 22.54 zei Marique de Vries...
Ooh wat erg van dat hopeloze Zoom magazine. Gek, op de 1 of andere manier hing zoiets in de lucht. Blij dat ik heb bedankt. Maar goed, inmiddels is de tijd van vriendelijk bedanken wel een beetje voorbij. Ik merk dat De Crisis een leuk alibi is voor opdrachtgevers om de duimschroeven nog eens extra aan te draaien of freelancers eruit te gooien. Heb de laatste tijd wel wat akkefietjes gehad. Maar goed, waar een luikje dichtgaat, gaat er ook altijd weer eentje open. Ik draai nog altijd elk kwartaal het onvolprezen receptionisten magazine Entree in elkaar en doe wat vaste eindred-klusjes en journalisitiekerige dingen dus de dagen zijn nog altijd wel gevuld. En als ze dat niet zijn ben ik een blij moedertje :-) Je weet hoe leuk kindertjes zijn! Hé misschien tot een volgende NVJ-borrel of andere leuke gettogether. Daag!
Op 12 Februari 2009 om 21.32 zei Marique de Vries...
Hé daar. Heb me net ingeschreven voor dit gedoe en zie jouw naam opduiken. En vraag me ineens af: is het nog wat geworden met dat Mazda-blad? Ik zie ons nog zitten daar bij 11. Ik zag het bij nader inzien toch niet meer zitten en heb een collega-freelancer aanbevolen die het met veel plezier gedaan heeft. Maar jij? Heb je d'r nog wat aan gehad? En gaat het verder goed? Ik ben nog steeds aan het freelancen (teksten en eindred.).

Groetjes! Marique
Op 25 December 2008 om 14.07 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Jeroen Verkroost: Fair Play Pays, Search Trends, Engeland 51e staat van Amerika, holografie is hier

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden