Nederlands MediaNetwerk

Remco Vroom
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Remco Vroom

  • Thijs Fleers
  • Jörgen van Dongen
  • Jan van der Meer
  • Anouk Cohen

@remcovrOOm

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Remco Vroom

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
TABWORLD
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Managing Partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Social Media | Mobile Marketing | Virtual Reality & Augmented Reality
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://TABWORLD.co
Twitter
http://twitter.com/remcovrOOm
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/remcovroom

Netwerk voor virtuele buitenreclame (Adformatie 24/2/2010)

Wie zijn smartphone richt op een billboard ziet door de camera een levensgrote
fles die schuimend wordt leeg geschonken. Of krijgt een commercial
te zien en stapt zo in de wereld van Coca-Cola. Als het aan Ad Layar ligt,worden
dergelijke toepassingen binnenafzienbare tijd werkelijkheid. Het Nederlandse bedrijf
werkt aan een netwerk van exploitanten van outdoormedia en evenementen voor virtuele campagnes. Medeoprichter en commercieel directeur Remco Vroom verwacht dat de
eerste pilot met een adverteerder in maart van start zal gaan.

Layar werd vorig jaar gelanceerd als ’s werelds eerste ‘augmented reality’ mobiele
browser gebaseerd op ‘location-based services’. De in Nederland ontwikkelde applicatie
legt als het ware een digitale laag over het beeld van de camera. Op deze manier kunnen
3Dobjecten boven billboards zweven, kun je social network games spelen of interactieve
commercials bekijken.

Klik hier voor het volledige artikel.

De foto's van Remco Vroom

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Remco Vroom

Weet jij wel waar wij naar kijken?

Eigenlijk weten wij het allemaal. Reclame op TV, Radio en print media... het heeft de aandacht van de kijkers niet meer zoals vroeger. Nee ik zeg niet direct dat oude media dood is maar wel dat er een gigantisch verschuiving van onze media aandacht gaande is. Wij leven allemaal met een been "in" onze telefoon en de social media platformen waar we bij zijn…

Doorgaan

Geplaatst op 24 November 2016 om 16.00

Uitnodiging: 25 April De avond van augmented media.

De grote ontwikkeling die de Augmented Reality industrie doormaakt is de transformatie van de techniek (augmented reality) naar mediatoepassingen (augmented media). Deze unieke avond staat in het teken van deze actuele ontwikkeling.

TAB Worldmedia,…

Doorgaan

Geplaatst op 4 April 2012 om 15.36

Primeur in Nederland: "The Augmented Media Experience".

Februari en maart van dit jaar staat Citymall Almere in het teken van augmented reality. TAB Worldmedia lanceert voor het winkelcentrum een mobile augmented reality applicatie en opent…

Doorgaan

Geplaatst op 14 Januari 2011 om 8.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden