Nederlands MediaNetwerk

Richard Meier
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Richard Meier

  • Bas Vlugt
  • Annemarie Mansvelder
  • Thomas Reuser
  • Ilse-Marie Sobering
  • Inge Monsees
  • Meryem K
  • Aida Mussach
  • Denny Marbus
  • Carolina Hooft
  • Dana Mons
  • Heleen Gerritsen
  • Jörgen van Dongen
  • Marc Guillet
  • Joanna van de Scheur
  • Henri Relyveld

Groepen van Richard Meier

 

De pagina van Richard Meier

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Future Sales
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar en oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Welkom bij Future Sales, uw strategische partner in acquisitie! Oprichter en Sales Professional Richard Meier acquireert vandaag voor uw omzet vanmorgen. Neem een kijkje op de site om kennis te maken met ons, zodat Future Sales een gezicht krijgt. Sluit onze missie en visie aan bij uw behoefte aan meer salespower dan maken we gelijk een afspraak om onze toekomstige samenwerking te bespreken.

Missie
Start-ups en (jonge) bedrijven te ondersteunen bij het binnenhalen van nieuwe klanten (acquisitie). Het valt ons namelijk op dat veel ondernemers moeite hebben met het werven van nieuwe klanten voor hun product/dienst. Ze zijn veel liever met hun passie bezig dan met acquisitie.

Visie
Bij veel start-ups en (jonge) bedrijven merken wij dat er behoefte is om nieuwe klanten binnen te halen, meer zichtbaar te zijn in de markt (branding/hogere naamsbekendheid) en hogere marktdruk te realiseren (bereik). Kortom, ze willen de markt laten weten dat ze bestaan, wie ze zijn en wat ze doen. In deze behoefte kunnen wij ze helpen door op freelance basis hun acquisitie op te pakken. Als Sales Professional met meer dan 14 jaar verkoopervaring zie ik hier namelijk een rol voor mij weggelegd door mijn kennis, netwerk en verkoopervaring ter beschikking te stellen. Dan kunt u als ondernemer zichzelf weer bezig houden met uw passie. Het acquisitiegedeelte pakken wij dan met alle plezier van u over!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.future-sales.nl
Twitter
http://https://twitter.com/richardmeier
LinkedIn
http://https://www.linkedin.com/profile/view?id=AAIAAADUSqABq4ppXY_...

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 5 April 2009 om 12.31 zei Jan Pieter Keller...
Hallo Richard,
Ik zit nog steeds bij ZenithOptimedia. Waarschijnlijk doen we wel regelmating zaken met Webads, maar ik werk op de print afdeling. Dus hoor ik niet zo veel van jullie. Maar ik zal je wel weer tegenkomen op de sportschool.
Groeten, JP.
Op 10 Maart 2009 om 14.49 zei Erik Nuhn...
Tja, je moet toch iets doen om een beetje op te vallen.... Verder alles goed. Lekker druk bezig met het zoeken naar kansen voor onze klanten. :-)
Op 5 Maart 2009 om 23.19 zei Monique Lindeboom...
tim van den berg en mark wilmont. is nog niets uitgekomen. ben net gestart met mijn 100% eigen portal na een succesvolle maar ook bar slecht afgeronde periode bij blogonline. we zouden in april weer contact hebben als ik drie maanden warrm gedraaid ben/heb (?)
Op 23 Februari 2009 om 20.08 zei Mascha Driessen...
Hey Richard!

Dank voor je leuke reactie. De credits gaan uit naar mijn collega Sandrine, die deze mooie eerste deal heeft gesloten. Ik zal het overbrengen! Hoop dat met jou ook alles goed is?

Mascha
 
 
 

Interviews

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

[Interview] Errol Nayci: Hoogvliegers blaast het publiek weg met een mooi en meeslepend verhaal

Errol Nayci heeft productiebedrijf Storytellers Film & TV opgezet. Zaterdag 11 januari 2020 is zijn tweede dramaserie Hoogvliegers bij NPO1 te zien, over F16-vliegers. Nederlands MediaNetwerk interviewde hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, Surfen zonder cookies en Deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost NPO wordt rechtser 100 trends voor 2020 Surfen zonder cookies en Deepfake jezelf

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden