Nederlands MediaNetwerk

Rik Keessen
  • Zuid-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (16)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Rik Keessen

  • Bas Vlugt
 

De pagina van Rik Keessen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Mountain Design
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Client director
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Brand strategy and brand creation
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.mountaindesign.nl

De blog van Rik Keessen

Mountain Design tekent wederom voor Campina Boerenland

Achtergrond FrieslandCampina heeft aan de bovenkant van de melkmarkt Campina Boerenland: een smaakpropositie, bereid met biologische melk van Nederlandse boerderijen en 100% natuurlijke ingredienten. Dit spreekt een steeds groter wordende groep consumenten aan en daarom heeft FrieslandCampina het assortiment verder uitgebreid in nieuwe productgroepen als drinks. Mountain Design tekent wederom voor de designs, in lijn met de bestaande verpakkingsidentiteit. Creatieve rationale Het creatieve… Doorgaan

Geplaatst op 16 Augustus 2010 om 12.49

Mountain Design restyled Brinta pap range

Den Haag, april 2010 Vanaf heden ligt de nieuwe verpakking van Brinta in alle supermarktschappen, welke is ontworpen door designbureau Mountain Design. Met deze restyle bestendigt Brinta het karakteristieke eigen design waarmee een nog grotere herkenbaarheid met een bijhorende uitstraling als marktleider wordt neergezet. De energie die je van Brinta krijgt wordt gebruikt als storyteller in het design, om zo de consument uit te dagen het beste uit… Doorgaan

Geplaatst op 7 Mei 2010 om 15.22

Mountain Design restyled verpakking De Ruijter

Geplaatst op 9 April 2010 om 15.00

Mountain Design koppelt De Telefoongids en Gouden Gids aan elkaar

Achtergrond De Gouden Gids en De Telefoongids zijn samen gegaan tot één catalogus. Om deze fusie visueel weer te geven heeft De Telefoongids BV aan Mountain Design gevraagd om, door middel van een nieuw logo, de twee bedrijven aan elkaar te verbinden zonder daarbij bestaande identiteit te verliezen. Creatieve rationale Het concept is gebaseerd op het samengaan van de twee merken. Door middel van een groot ampersand teken die de combinatie van De… Doorgaan

Geplaatst op 24 November 2009 om 11.02

Mountain Design creëert nieuwe visuele identiteit Ferro

Achtergrond Vanuit het hart van Amsterdam is Ferro in Nederland actief op het gebied van kwalitatief markt en communicatieonderzoek. Op dit moment sluit de huidige visuele en verbale manifestatie onvoldoende aansluit bij de nieuwe merkpositionering van Ferro. Daarom is aan Mountain Design gevraagd een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen. Creatieve rationale De creatieve gedachte is gebaseerd op Ferro’s merkstatement ‘explore’. Dit wordt… Doorgaan

Geplaatst op 6 November 2009 om 14.03

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden