Nederlands MediaNetwerk

Rob Jansen
  • Man
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Rob Jansen

  • Beyond Borders Media
  • Ted Sluymer
  • Barbara Frequin
  • Jasper Dirkse
  • Wouter Bolier
  • Brigitte Belanger
  • Joeri Pruys
  • Tessie Vilé ©
  • Erik van Prooijen
  • Charly Lammers van Toorenburg
  • Gyanda Jung
  • André Willemsen
  • ingeborg van meggelen
  • Caroline Meyer
  • Petra Kroon

Groepen van Rob Jansen

 

Studio XLM videoproducties en fotografie

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
STUDIO XLM videoproducties - cinematografie & fotografie
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Allround Filmmaker, cameraman (zelfregisserend), editor (zelfregisserend) en fotograaf.
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
STUDIO XLM heeft zich gespecialiseerd in (dslr) videoproducties & fotografie.
De werkzaamheden bestaan uit het maken van documentaires, interviews, registraties, reisverslagen, camjo, verslaggeving, reportages, bedrijfspresentaties, fotografie.
Studio XLM werkt regelmatig samen met communicatiespecial Door van der Wiele (http://doorschrijven.nl)
Rob Jansen is sinds 2012 ambassadeur van Lanparte Nederland http://lanparte.nl.

Videography, Cinematography & Photography
After working as a successful contemporary artist about 24 years I've exchanged the tassels around 2002 for the dslr after the camera, because I was looking for more dynamic and movement. As an artist, you're primarily visual set, which is very handy to me with the dslr. In 2004 I founded Studio XLM. My preference are documentaries, corporate presentations, events registration, camjo, nature, wildness and travelling, fun and challenging video and photography assignments, portraits, fashion, human rights/health and social aspects. I am an independent filmmaker, videographer, photographer, producer, cameraman, editor, sounddesigner. producer of video content/advertising and ambassador of Lanparte (the Netherlands).

"Captivating copy and dynamic design are essential components of any marketing campaign but when it comes to persuasive storytelling, video is by far the most effective medium. Video provides a multi-sensory experience that engages audiences in ways other mediums simply cannot, and as a result marketers are keeping a keen eye on this rapidly rising channel."

by Lim Wan Tsau, business development director, media partnerships, APAC
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.studioxlm.nl
Twitter
http://twitter.com/ studioxlm
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/studioxlm

De foto's van Rob Jansen

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Rob Jansen

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Rob Jansen

Reportage uit China

Geplaatst op 3 December 2010 om 18.00

Stick Man

Geplaatst op 27 Februari 2009 om 18.49 — 2 commentaren

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 11 Maart 2013 om 12.20 zei Roy Staal...

Bedankt Rob! Leuke verrassing :)

Op 6 Februari 2009 om 16.53 zei Caroline Meyer...
mja.. zonder internet, mobiel en tomtom zijn wij verloren.. Het is niet anders.
Ja, mocht je motion design nodig hebben...let me know. Ik zal jou ook in het vizier houden.
Fijn weekend.
Op 30 Januari 2009 om 18.20 zei Susanne Gijsbers...
Hee Rob, bedankt voor je leuke reactie. Mooi dat je die twee banen zo weet te combineren. Mooie foto's!
We zijn nog maar net begonnen met De Mediacoach, maar er is veel vraag naar.
Groet, Susanne
Op 7 Januari 2009 om 21.12 zei Brenda Smeenge...
hey rob, thanks voor de leuke woorden over Tropentheater. Is ook mooi bedrijf :-). Heb me net ingeschreven omdat ik weer naar de haarlemse communicatie borrel wilde, maar die tegenwoordig is uitgegroeid tot dit heuse netwerk... Benieuwd hoe het is de 22e. Tot dan. groet, brenda
 
 
 

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Laat die FOMO maar komen

Bij De Speld gaan de deuren ook langzaam weer open. We beginnen klein en hanteren strikte regels. Hoewel ik gewend ben geraakt aan thuiswerken, kijk ik ernaar uit om straks weer samen te werken met driedimensionale collega’s

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden