Nederlands MediaNetwerk

Ron Langdon
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Ron Langdon

  • Siddhartha Barnhoorn
  • Willeke Buter
  • Themelis Cuiper
  • Stefan de Groot
  • Jolanda Pikkaart
  • Barbara Frequin
  • Sophie Martens
  • berry van galen
  • Dimitri Lambermont
  • Yvette Haas
  • Kim Spinder
  • tanja wiilems
  • Karin Sitalsing
  • Mellouki Cadat
  • Mirko Cocco

Groepen van Ron Langdon

 

Ron Langdon

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Deepstream.nl New Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
oprichter motor en manusje
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Deepstream.nl is een creatieve, professionele full service videoproductiebedrijf die new media toepast om online informatie en crossmedia communicatiesystemen te creëren voor uiteenlopende opdrachtgevers en toepassingen. Wij verzorgen online video van concept tot laatste click en gebruiken de overvloedige syndicatie mogelijkheden voor optimaal indexering en distributie.
Naast producties in opdracht zoals commercials, infommercials en registraties maken wij eigen producties zoals shorts, documentaires, reportages. Wij leveren bovendien adviezen op het gebied van conceptontwikkeling tot en met de media distributiestrategie. Kortom, alle noodzakelijke creatieve en technische vaardigheden om tot overtuigend en effectieve producties te komen herbergen wij onder een dak.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.deepstream.nl
Twitter
http://twitter.com/Dutchvlog
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/deepstream

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Maart 2010 om 13.44 zei Veenhuizen, Evelien...
Ron!

Gesprek was inspirerend - en nog niet ten einde!

Groet en tot ziens, Evelien
Op 11 Februari 2009 om 13.37 zei Jacoline van der Plas...
Hai Ron,

Zojuist jouw invitatie om vienden geworden geaccepteerd, en met plezier hoor.
Wie weet kunnen wij mogelijk iets voor elkaar betekenen.
de combi "producties" waarbij acteerwerk nodig is en "acteurs" is zeker een match :-)
Op 4 Februari 2009 om 8.11 zei Irma van der Lubbe...
Hallo Ron,
Bedankt voor je uitnodiging. Ik heb even je site bekeken en denk dat we elkaar op sommige gebieden wel kunnen aanvullen. Ik zet je naam in ieder geval in ons bestand, je weet maar nooit!
Groetjes,
Irma
Op 16 Januari 2009 om 11.42 zei Daniëlle Schröder...
Hi Ron,

Dat is zeker waar! Wij hebben wel een "variant" op een paard want zijn de trotse eigenaar van 3 mini-ezels (het ras mini ezel, niet te verwarren met een dwerg ezel die toevallig klein uitgevallen is). Wij hebben een merrie, haar merrie veulen van 2007 en afgelopen juni heeft zij een hengst veulentje gekregen. Echt geweldige beesten!!

Sinds afgelopen zomer spring ik af en toe op de Friezen van de buren. Dat zijn min of meer tankers als je er op gaat zitten. Wat een kracht.

En jij?

Groet, Danielle
 
 
 

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

[Column] Annemarije Tillema: Duurzaamheid door de ogen van de consument

Ook dit jaar is er weer onderzoek gedaan naar wat de consument vindt van bedrijven en merken als het gaat over duurzaamheid. Annemarije Tillema duikt in deze materie

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden