Nederlands MediaNetwerk

Ron Simon
  • Man
  • Den Haag, Zuid Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

Groepen van Ron Simon

 

De pagina van Ron Simon

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
StartUp and ScaleUp
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Founder
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Begeleiden van StartUps en Scale-ups.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.startupandscaleup.com
Twitter
http://twitter.com/dialogical
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/dialogical

De foto's van Ron Simon

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Ron Simon

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Ron Simon

Crowd Making

Als StartUp ligt je eerste focus bij je product of dienst, je team en financiering. Je bent iets aan het bouwen of opzetten, je bent je team aan het samenstellen en je zorgt voor de financiering. Tegelijkertijd ben je nog met 100 andere dingen bezig, zoals bijvoorbeeld je marketing aanpak. Echter is de wereld van een startup anders dus heb je niet meer zoveel aan de traditionele marketing aanpak. Als startup moet je marketing…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Juni 2015 om 16.07

Adverteren op smartphones en tablets

De aardverschuiving naar mobiel is nog steeds gaande. Neem bijvoorbeeld jongeren die kijken liever naar Facebook op hun mobiel dan op een PC of laptop. Ook thuis, waar waarschijnlijk nog een PC staat. Het zal een hele kluif voor Facebook worden om via mobiel met advertenties geld te verdienen. Maar Facebook is niet de enige met dit dilemma. Eigenlijk is het een probleem voor de gehele sector.

Kleine banners op een toch al klein scherm werken niet. Ook niet onderaan een (gratis) app.…

Doorgaan

Geplaatst op 23 Mei 2012 om 12.47

Ideeën app voor marketeers

Hoe profileer je je als bureau nieuwe stijl. Ga je adverteren, bedenk je een creatieve DM actie, ga je langs met een promoteam en taart of bedenk je iets dat bij je nieuwe propositie hoort. Uiteindelijk zijn we dat laatste gegaan.

Voor de marketeers van de top 100 van adverterend Nederland hebben we een gratis te downloaden ideeën app voor iPhone gebruikers gemaakt. Persberichten en emails de deur uit en de Adformatie, Reclameweek, Frankwatching en Emerce hebben het geplaatst. En het…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Mei 2012 om 13.00

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen

Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat

[Interview] Hans Nijenhuis over dagbladen, televisie, video, Katja Schuurman en Chantal Janzen

Hans Nijenhuis is hoofdredacteur van AD en alle regiodagbladen van De Persgroep. Daarmee is hij de grootste journalistenbaas van Nederland.

[Interview] Ilko Tonen over het belang van color grading

Met de komst van Oled, Ultra HD en steeds meer verschillende opnameapparatuur, is goede color grading belangrijker dan ooit. We spreken met Ilko Tonen, eigenaar van Color in Motion, over de laatste ontwikkelingen

[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Hicham Filali | Managing Director Innovo Marketing

Hicham Filali is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken hem

[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Layla Kaspi | Associate Manager Brand Concept Foot Locker

Layla Kaspi is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: The voice of...

Fresku vertelde er in DWDD van 9 oktober over. Hij was naar een optreden van komiek Chris Rock geweest, die geen mobieltjes duldt in zijn zalen. Rock heeft namelijk geen zin in oplichtende schermpjes tijdens de voorstelling

[Column] Bob Goulooze: Got a minute voor mij?

Het mooiste is als je een endorsement krijgt van iemand die beter, groter, zwaarder, belangrijker of invloedrijker is dan jijzelf. Van een non-peer met aanzien. Dat collega’s je endorsen is aardig om het LinkedInprofiel wat op te leuken, maar beter is het als personen van naam en faam je endorsen

[Column] Erwin Fisser: Leve de inhoud. Niet omdat het kan, maar omdat het moet

De technologische vooruitgang staat niet stil, die versnelt alleen maar. En dus worden de nieuwste snufjes en mogelijkheden alleen maar vaker gebruikt om te maskeren dat we met lege communicatie bezig zijn. Retargeting, 4K-video’s in 360, off the shelf chatbots, drones, virtual reality, webdata-analytics, zelfs met het oude vertrouwde SEO kun je je communicatie slechter maken in plaats van beter

[Column] Frank Waals: Wie zwijgt, die blijft

Wie zwijgt, die blijft. Ja, je leest het goed. Geen taalfoutje maar de kille werkelijkheid voor hen die ten prooi zijn gevallen aan hitsige managers die functies verdelen op basis van zaadlozingen. In de VS zijn de fratsen van de op macht beluste filmproducent Harvey Weinstein op straat komen te liggen en dat heeft hem voor de verandering eens geen goed gedaan

[Column] Ronja Slierendrecht: Artificial intelligence maakt audiovisuele archieven toegankelijk

Het aantal beeld- en geluidfragmenten dat per dag de lucht in wordt geslingerd is groter dan ooit. De stroom aan content lijkt eindeloos. Logisch, want iedereen is tegenwoordig in staat om een video of podcast te maken. Niet alleen omroepen, operators en producers hebben een archief aan beeldmateriaal, vrijwel elke organisatie of individu bouwt bewust of onbewust een archief op

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden