Nederlands MediaNetwerk

Sander voor 't Hekke
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (4)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Sander voor 't Hekke

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Jager & Prooi
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Jager & Prooi is een enthousiast team van ervaren specialisten. We ontwerpen websites, apps en tools die functioneel, gebruiksvriendelijk én mooi zijn. Digitaal product ontwerp noemen we dat.

Het liefst ontwerpen we taakgerichte producten die je gebruikt om iets te doen, bijvoorbeeld een app om muziek te luisteren, een site om een vakantie uit te zoeken of een tool om tv-programma’s terug te kijken.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.jagerenprooi.nl
Twitter
http://twitter.com/jagerenprooi
LinkedIn
http://www.linkedin.com/company/jager-&-prooi

De blog van Sander voor 't Hekke

De Plot26 werkwoordspelling-app is live!

Na ruim 2 maanden uitdenken, vormgeven, testen en (laten) ontwikkelen, is  de werkwoordspelling-app voor de Plot26-lesmethode Nederlands van Blink Educatie live gegaan! 

Samen met de uitgever en onderwijs-experts van Blink hebben we de afgelopen tijd een adaptief leerpad ontwikkeld waarmee elke leerling op zijn of haar niveau de stof kan oefenen. Beheers je de stof deels al? Dan kan je deze onderdelen binnen de app overslaan. Maak je nog veel fouten? Dan wordt er specifieke feedback…

Doorgaan

Geplaatst op 8 September 2015 om 14.17

Jager & Prooi gaat aan de slag voor de Consumentenbond!

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat we met z'n drieën binnenstapten bij op het Enthovenplein 1 in Den Haag. Nu zijn we er weer: we gaan wederom voor de Consumentenbond werken! Dit keer onder de vlag van Jager & Prooi.

In de afgelopen jaren is er veel veranderd in de online wereld en ook de Consumentenbond is op internet een stuk professioneler geworden. Er is een nieuwe huisstijl, maar de boodschap van de Consumentenbond voelt gelukkig nog steeds vertrouwd…

Doorgaan

Geplaatst op 10 Juli 2015 om 10.30

Jager & Prooi gaat terug naar school!

Blink Educatie is uitgever van vernieuwende, digitale lesmethodes en heeft Jager & Prooi gekozen voor het ontwerp van een aantal educatieve apps binnen de PLOT26 lesmethode Nederlands.

De apps worden ontworpen om de lesstof op een vernieuwende manier aan te bieden, om leerlingen zo op een aantrekkelijke én efficiënte manier bepaalde taalvaardigheden te laten oefenen.

PLOT26 is een nieuwe, 100% digitale en…

Doorgaan

Geplaatst op 18 Mei 2015 om 10.00

Het jachtseizoen is geopend!

Op 1 april 2015 zijn wij - Eric, Pieter en Sander - het nieuwe ontwerpbureau Jager & Prooi gestart. Met gezamenlijk ruim 25 jaar bureau-ervaring ontwerpen we websites, apps en tools  die functioneel, gebruiksvriendelijk én mooi zijn. Digitaal product ontwerp noemen we dat.

Het liefst ontwerpen we taakgerichte producten die je gebruikt om iets te doen, bijvoorbeeld een app om muziek te luisteren, een site om een vakantie uit te zoeken of een tool om…

Doorgaan

Geplaatst op 15 April 2015 om 15.25

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden