Nederlands MediaNetwerk

Sander voor 't Hekke
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (4)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's
 

De pagina van Sander voor 't Hekke

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Jager & Prooi
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Jager & Prooi is een enthousiast team van ervaren specialisten. We ontwerpen websites, apps en tools die functioneel, gebruiksvriendelijk én mooi zijn. Digitaal product ontwerp noemen we dat.

Het liefst ontwerpen we taakgerichte producten die je gebruikt om iets te doen, bijvoorbeeld een app om muziek te luisteren, een site om een vakantie uit te zoeken of een tool om tv-programma’s terug te kijken.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.jagerenprooi.nl
Twitter
http://twitter.com/jagerenprooi
LinkedIn
http://www.linkedin.com/company/jager-&-prooi

De blog van Sander voor 't Hekke

De Plot26 werkwoordspelling-app is live!

Na ruim 2 maanden uitdenken, vormgeven, testen en (laten) ontwikkelen, is  de werkwoordspelling-app voor de Plot26-lesmethode Nederlands van Blink Educatie live gegaan! 

Samen met de uitgever en onderwijs-experts van Blink hebben we de afgelopen tijd een adaptief leerpad ontwikkeld waarmee elke leerling op zijn of haar niveau de stof kan oefenen. Beheers je de stof deels al? Dan kan je deze onderdelen binnen de app overslaan. Maak je nog veel fouten? Dan wordt er specifieke feedback…

Doorgaan

Geplaatst op 8 September 2015 om 14.17

Jager & Prooi gaat aan de slag voor de Consumentenbond!

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat we met z'n drieën binnenstapten bij op het Enthovenplein 1 in Den Haag. Nu zijn we er weer: we gaan wederom voor de Consumentenbond werken! Dit keer onder de vlag van Jager & Prooi.

In de afgelopen jaren is er veel veranderd in de online wereld en ook de Consumentenbond is op internet een stuk professioneler geworden. Er is een nieuwe huisstijl, maar de boodschap van de Consumentenbond voelt gelukkig nog steeds vertrouwd…

Doorgaan

Geplaatst op 10 Juli 2015 om 10.30

Jager & Prooi gaat terug naar school!

Blink Educatie is uitgever van vernieuwende, digitale lesmethodes en heeft Jager & Prooi gekozen voor het ontwerp van een aantal educatieve apps binnen de PLOT26 lesmethode Nederlands.

De apps worden ontworpen om de lesstof op een vernieuwende manier aan te bieden, om leerlingen zo op een aantrekkelijke én efficiënte manier bepaalde taalvaardigheden te laten oefenen.

PLOT26 is een nieuwe, 100% digitale en…

Doorgaan

Geplaatst op 18 Mei 2015 om 10.00

Het jachtseizoen is geopend!

Op 1 april 2015 zijn wij - Eric, Pieter en Sander - het nieuwe ontwerpbureau Jager & Prooi gestart. Met gezamenlijk ruim 25 jaar bureau-ervaring ontwerpen we websites, apps en tools  die functioneel, gebruiksvriendelijk én mooi zijn. Digitaal product ontwerp noemen we dat.

Het liefst ontwerpen we taakgerichte producten die je gebruikt om iets te doen, bijvoorbeeld een app om muziek te luisteren, een site om een vakantie uit te zoeken of een tool om…

Doorgaan

Geplaatst op 15 April 2015 om 15.25

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden