Nederlands MediaNetwerk

Sandra Rake
  • Vrouw
  • Zaandam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Sandra Rake

  • Niels Boven
  • Sebastièn de Grand
  • willem rietdijk
  • Richard Meier
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Sandra Rake

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Talentenbeurs.nl / DynamicEvents.nl / Voor1dagmodel.nl
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Alg. directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Entertainment en beauty gerelateerde producties, events, tv.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.talentenbeurs.nl

Talentenbeurs, derde editie

Prikbord (5 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 24 September 2009 om 14.38 zei willem rietdijk...
Sandra, hoe is het met je. Komt er mog een talentenjacht? Of ben je met iets extra's bezig? Wil je exposure in een between businessblad? Met vr groet, Willem
Op 9 Maart 2009 om 19.03 zei willem rietdijk...
Sandra, het is even geleden dat we elkaar zagen. Het evenement vindt in Amsterdam plaats op 28 maart a.s.? Ik weet niet of ik in het land ben, maar laat even wat van je horen. M vr groet, Willem
Op 5 December 2008 om 9.22 zei willem rietdijk...
Hallo Sandra, hoe is het met je? Het is je ongetwijfeld bekend dat RNN7 definitief op zwart staat. DE zender schijnt gekocht te zijn door een Haagse club van enkele ondernemers.
Hoe staat het met je project in de Masssilo? Alles onder controle?
IK zag via via dat je ook fotoshoots verzorgt.. Leuk. Prettige SintNicolaasavond, Groet Willem
Op 20 Oktober 2008 om 16.49 zei willem rietdijk...
Sandra , wat een toeval ook ik ben morgen in Rotterdam aan hetw erk. Als je wilt kunnen we ergens tussendoor even afspreken. Bij. Westerpaviljoen. naast het voormailige rsadio en Tv Rijnmond op de Mathenessralaan. Daar werkte ik vroeger voor. Het medium waaraan ik het had is qua tv, Of Rotterdam Tv of RNN 7. Die laatste staat op zawrt en ik ben morgen inbRotterdam om daar met een paar mensen over te filosoferen. Wat nu, hoe is de situatie en nu verder? Prettig dat ik je mag tutoyeren. Het genoegen is geheel aan mijn kant wat dat betreft. Mijn directe tel. ntr, is mobiel 06-20-974976. Je mag me bellen. We kunnen ook morgen in de auto bellen., wanneer het zou schikken als je een half uurtje tijd hebt. we kunnen ook lunchen. Zeg het me maar. Mijn rechtstreekse e-mail is co2willem@xs4all.nl

Ik kan ook even bnaar de Maassilo komen. Ik ben in studie over 2006 Talentenbeurs in Hoofddorp. Heeft iemand daar filmbeelden van. En zijn die toegankelijk voor mij als creatief programmamaker? Groet, Willem
Op 20 Oktober 2008 om 13.26 zei willem rietdijk...
Dag Sandra goedemiddag, ik moet jouw talentenbeurs website nog uitgebreider bekijken, Sorry dat ik je tutoyeer. Maar we zitten allebei in de media. En in de media-show
Terzake: ik denk dat ik daar een verhaal over wil gaan maken. Ik ben free lance journalsit en vrij actief in de media. Ik ben o.a. adjunct hoofdredacteur van twee reisbladen in Nederland. Eén bestaande en één in wording, Verder lever ik journalistieke producties over tal van lifestyle onderwepen. Van wellness, sporten tot het houden van interviews. Kortom goed bewegen behoort tot mijn vele motto's. . Ik maakte o.a. 1 1/2 jaar lang een atletiekblad.
Wil niet zelf meedoen nu met talentenjacht of andere dynamische voor 1 dagmodellen etc. Dat lijkt mij duidelijke en begrijpelijk als le leest dat ik ook bezig ben met een Co2 project. Zie ook website : www. co2today.tv Je kan mij daar ook op mailen.
Tussen haakjes heb jje ook een tv commercial beschikbaar? Bij wijze van wil ik die wel een paar keer gratis op onze zender communiceren.
Groet, Willem
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden