Nederlands MediaNetwerk

Sjoerd Keijser
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Sjoerd Keijser

  • Martijn Kraan
  • Arjan Kors
  • Isaac Puijker
  • Ruben Troostwijk
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Sjoerd Keijser

 

De pagina van Sjoerd Keijser

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
LECTRIC Groep
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur Marketing & Sales, mede oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De LECTRIC Groep, opgericht in 1997, groeide in ruim 10 jaar uit tot een krachtige groep van internetbedrijven, met circa 200 medewerkers, verdeeld over zeven vooraanstaande internetbedrijven.

Door de samenstelling van de LECTRIC Groep blijven de bedrijven geconcentreerd op hun specifieke speelveld, maar kunnen klantvragen door samenwerking ook vanuit een breder perspectief worden gerealiseerd.

Naast het opleidingsinstituut LECTRIC behoren NR6, Colours, Yourzine, SearchResult, Someone en Permission tot de LECTRIC Groep.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.lectricgroep.nl

De foto's van Sjoerd Keijser

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Sjoerd Keijser

Colours nieuwe naam LECTRIC Internetoplossingen

Colours. Dat is vanaf vandaag de nieuwe naam van fullservice internetbureau LECTRIC Internetoplossingen. Met de introductie van de nieuwe naam en corporate identity speelt het bureau in op de veranderende (vraag van de) markt. Colours positioneert zich met zijn 12 jaar ervaring als een strategisch en creatief fullservice internetbureau, dat nu ook e-commerce tot zijn specialisme rekent. De nieuwe naam is een reactie… Doorgaan

Geplaatst op 17 April 2009 om 13.18

1e Leergang SEO (zoekmachine optimalisatie) van start

Amsterdam 11 maart 2009 Met ingang van juni 2009 dit jaar start in Nederland de eerste leergang op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Het betreft de ‘Leergang SEO’ (16 dagdelen) die LECTRIC standaard in haar aanbod opneemt en die wordt verzorgd door docenten van LECTRIC Internetopleidingen in samenwerking met diverse marktpartijen.



“We waren al langer bezig met dit specifieke onderwerp binnen ‘search’, maar de afgelopen… Doorgaan

Geplaatst op 12 Maart 2009 om 9.18

NR6 treedt toe tot de LECTRIC Groep

NR6, bureau voor interactieve marketing, treedt toe tot de LECTRIC Groep. Met de komst van NR6 bouwt de

LECTRIC Groep verder aan haar ‘powerhouse’ van elkaar aanvullende en versterkende internetondernemingen. Voor opdrachtgevers ontstaat zo een aantrekkelijke, efficiënte one stop shop voor alle internetvragen.

“Het idee voor onze samenwerking ontstond ruim een half… Doorgaan

Geplaatst op 26 Februari 2009 om 15.29

Gratis seminar: Overheid? Verder met Internet

LECTRIC organiseert woensdag 25 maart 2009 te Utrecht een gratis seminar speciaal gericht op digitale overheidscommunicatie. Het programma zal 's middags starten. PROGRAMMA: * Introductie * Stand van zaken * Succes verhaal : Een case uit de praktijk * Blik op de toekomst web 2.0 * Verder met internet! VOOR WIE? Dit seminar richt zich op communicatie adviseurs, internetverantwoordelijken en beleidsmedewerkers die zich meer met internet bezig… Doorgaan

Geplaatst op 26 Februari 2009 om 14.59

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden