Nederlands MediaNetwerk

Susanne van Leeuwen
  • Vrouw
  • NSW, Sydney
  • Australië
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's (4)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Susanne van Leeuwen

  • Rob Schrama
  • Bas Vlugt

Groepen van Susanne van Leeuwen

 

De pagina van Susanne van Leeuwen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
als redacteur/verslaggever ben ik zojuist verhuisd naar Sydney en nog between jobs
Vorige maand ben ik voor onbepaalde tijd naar Sydney vertrokken om hier te wonen en werken. Graag wil ik aan de slag als redacteur/verslaggever binnen de televisie-industrie.

De afgelopen vier jaar heb ik met veel plezier gewerkt als redacteur/verslaggever bij verschillende televisie-productiebedrijven, waaronder Endemol en Omroep MAX. Ik ben begonnen als redacteur, maar heb me, na het volgen van een regiecursus aan de Media Academie, toegelegd op de camerajournalistiek. Gedurende twee televisieseizoenen MAX & Loretta heb ik wekelijks vier items gedraaid met een DV-camera. De combinatie van redactiewerk en camerajournalistiek is wat me het meeste trekt.

Ook hoop ik in Sydney mijn schrijfkunsten verder te ontwikkelen. Graag wil ik schrijven voor een tijdschrift, dagblad of het internet. Ik heb tijdens mijn studie aan de UvA een Minor Schrijven afgerond en eind vorig jaar de cursussen Korte Verhalen Schrijven en Journalistiek Schrijven gevolgd. Door mijn werk als tv-redacteur was ik al ervaren in het 'vertellen van verhalen' in beeld, maar door deze cursussen ook steeds meer geoefend in schrift.

De foto's van Susanne van Leeuwen

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 24 April 2009 om 14.20 zei Marc van den Broek...
Hallo Susanne,
Ik zie nu pas dat je een mail had gestuurd naar mij via dit netwerk. Zo vaak ben ik hier niet. Je kunt ons beter bereiken via het e-mail adres op de site, dan zo.
Welkom in deze stad. Natuurlijk het is leuk om een keer af te spreken om wat vertellen over een en ander. Mijn mobiele nummer is 0418 449904.

Marc van den Broek
 
 
 

Interviews

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

[Interview] Errol Nayci: Hoogvliegers blaast het publiek weg met een mooi en meeslepend verhaal

Errol Nayci heeft productiebedrijf Storytellers Film & TV opgezet. Zaterdag 11 januari 2020 is zijn tweede dramaserie Hoogvliegers bij NPO1 te zien, over F16-vliegers. Nederlands MediaNetwerk interviewde hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

[Column] Kenny de Vilder: De likeability van bosbranden

Wat zorgt ervoor dat de ene brand meer aandacht krijgt dan de andere? Ik heb er geen cijfers van, het kan aan mijn eigen online bubble liggen, maar krijg toch het idee dat Australië veel meer mensen écht raakt dan Brazilië of Californië

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden