Nederlands MediaNetwerk

Theo Nieveen
  • Man
  • HAARLEM
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Theo Nieveen

  • Jeroen Vos
  • Inge Beckers
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Harry Steenkamp
  • Bas Vlugt

Groepen van Theo Nieveen

 

De pagina van Theo Nieveen

Recente activiteiten

Theo Nieveen heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
17 Mrt 2018
Theo Nieveen posted a blog post

10 TIPS VOOR SUCCESVOLLE OOH ADVERTISING

"Three Billboards outside Ebbing, Missouri." Als er een film duidelijk maak wat de impact van buitenreclame kan zijn, is deze het wel.Maar dan moet je het wel goed doen. Buitenreclame stelt, net als elk ander medium, z’n eigen specifieke eisen aan de creatieve invulling. Een billboard is geen printadvertentie, een tv commercial is geen pre-roll, een website is geen folder. Voor een optimaal resultaat (en dat wil je) passen vorm en inhoud zich aan, aan het gekozen medium. Billboards, abri’s,…See More
17 Mrt 2018

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Theo Nieveen Copy & Concept
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Copywriter/conceptontwikkelaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
One-stop-shop met groot professioneel netwerk, voor merken en bedrijven die willen groeien. Commercials, online (branded) content, print, websites, native advertising voor TV & print, het kan allemaal. Ook ervaring met commercial productie, TV-programma's en ontwikkelen van gesponsorde tv-formats en -content. Dit en meer, gecombineerd met een fijn gevoel voor wat jouw doelgroep in beweging krijgt.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.theonieveencopy.works
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/theonieveen/

De blog van Theo Nieveen

10 TIPS VOOR SUCCESVOLLE OOH ADVERTISING

"Three Billboards outside Ebbing, Missouri." Als er een film duidelijk maak wat de impact van buitenreclame kan zijn, is deze het wel.

Maar dan moet je het wel goed doen. Buitenreclame stelt, net als elk ander medium, z’n eigen specifieke eisen aan de creatieve invulling. Een billboard is geen printadvertentie, een tv commercial is geen pre-roll, een website is geen folder. Voor een optimaal resultaat (en dat wil…

Doorgaan

Geplaatst op 17 Maart 2018 om 12.30

QR code in TV programma

QR codes in bladen en op posters zijn zolangzamerhand redelijk ingeburgerd. Nieuw is de QR code in tv programma's. BBC maakt gebruik van QR codes in het programma 'The Good Cook'.

Bij elk gerecht dat is bereid wordt het 'packshot' voorzien van een QR code die verwijst naar de webpagina met het recept van het betreffende gerecht. Benieuwd wanneer we we dit terug…

Doorgaan

Geplaatst op 13 Augustus 2011 om 16.59

Wildplakkers in de gemeenteraad

Ja communicatievrienden en -vriendinnen: It giet Oan! Op 3 maart begeeft de lokale politiek zich weer op het gladde en niet immer betrouwbare ijs van de gemeenteraadsverkiezingen. Het Parool kopte de eerste speldeprikjes al bij monde van de D66-Amsterdam voorvrouw. De politieke kopstukken maken zich weer op voor de strijd om de kiezer, in de strijd om de lokale macht. Daarbij bedient de politiek zich van communicatiemethoden die voor ieder andere adverteerder uitgesloten zijn. Neem bijvoorbeeld… Doorgaan

Geplaatst op 11 Januari 2010 om 16.30

Naar de beurs.

Ga jij als communicatie- of media-adviseur, marketeer of creatief wel eens naar een beurs? En dan bedoel ik niet als vip-met-toastje-en-glaasje op de vooravond van de opening, maar echt, als er echte mensen lopen. Een carrierebeurs bij voorbeeld, of een kunstbeurs, de recente Margriet Winterfair, of een vrachtwagenbeurs, of een vakantiebeurs, of gamersbeurs, computerbeurs? Mijn ervaring leert dat er niet veel mensen -ja- zullen zeggen. Gemiste kans! Beurzen zijn namelijk een uitgelezen… Doorgaan

Geplaatst op 27 November 2009 om 18.04

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden