Nederlands MediaNetwerk

Titus Eikelboom
  • Man
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Titus Eikelboom

  • Jerrel Marvin Leeuwin
  • Mart Walda
  • Rolf van de Haar
  • Mascha Driessen
  • Jos Martinus
  • Manon Houtermans
  • debora van praag
  • Sonja Vaessen
  • Remco Bos
  • Richard Meier
  • Erik Braam
  • David Wolff
  • Peter Wybenga
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Maud Burgers

Groepen van Titus Eikelboom

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Titus Eikelboom

Recente activiteiten

Titus Eikelboom posted a blog post

Fairtrade Original kiest Stroom

Na een uitvoerige bureau-oriëntatie heeft Fair Trade Original gekozen voor Stroom om haar mediastrategie en inkoop te behartigen. Vanwege de herpositionering van het merk wilde Fair Trade Original een herijking van de mediastrategie en deze onder de loep nemen.Paula van de Kamp, Marketing Manager Fair Trade Original: “Wij verwachten van ons mediabureau dat ze een sparringpartner voor ons is, die creatief en resultaatgericht omgaat met de beschikbare middelen. Wij hebben in Stroom deze partner…See More
28 Mei 2013
Titus Eikelboom posted a blog post

Tamaris naar Stroom

Het internationale schoenenmerk Tamaris heeft mediabureau Stroom aangesteld voor de planning en inkoop van hun TV campagnes in de Benelux. In deze campagne staat de schoen centraal. De TV campagne is afgeleid van de advertenties die Tamaris al enkele jaren plaatst in de damesbladen. In elk reclameblok worden telkens drie korte TV spots uitgezonden. In totaal worden zo 12 verschillende modellen onder de aandacht gebracht. De TV campagne loopt op de Nederlandse, Vlaamse en Waalse zenders. Tamaris…See More
3 Dec 2012
Titus Eikelboom heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
3 Dec 2012
Titus Eikelboom posted a blog post

Het internet is van iedereen!?

Vandaag de dag is een derde van de wereld actief op internet. Internet is dan ook van iedereen en er moet zo weinig mogelijk bemoeienis zijn van de overheid. Inmiddels zijn er echter al 42 landen die actief censuur en filters toepassen op sites en content op het web. Er is bovendien kans dat steeds meer landen proberen het internet aan banden te leggen. Op 3 december is er bijvoorbeeld een internationale meeting van de International Telecommunication Union (ITU) waarin overheden met elkaar…See More
22 Nov 2012
Titus Eikelboom heeft gereageerd op blogbijdrage Mediacompetities overbodig door lancering Mediawijzer.nl van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"Leuk initiatief met de complimenten voor de MediaMatschap. Ze komen namelijk - wat je ook invult - bovenaan. Ik begin me dan ook af te vragen wie er achter deze stichting zit........"
5 Okt 2010
Titus Eikelboom heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt
15 Sept 2010
Titus Eikelboom heeft de app My RSS toegevoegd
17 Jun 2010
Titus Eikelboom is nu bevriend met Richard Meier, Mart Walda en Jerrel Marvin Leeuwin
17 Jun 2010

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Stroom
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
media & communicatie advies, media inkoop, marketing & reclameonderzoek, doelgroepactivatie
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.stroomviainternet.nl
Twitter
http://twitter.com/tituseikelboom
LinkedIn
http://www.linkedin.com/companies/231783

De blog van Titus Eikelboom

Fairtrade Original kiest Stroom

Na een uitvoerige bureau-oriëntatie heeft Fair Trade Original gekozen voor Stroom om haar mediastrategie en inkoop te behartigen. Vanwege de herpositionering van het merk wilde Fair Trade Original een herijking van de mediastrategie en deze onder de loep nemen.

Paula van de Kamp, Marketing Manager Fair Trade Original: “Wij verwachten van ons mediabureau dat ze een sparringpartner voor ons is, die creatief en resultaatgericht omgaat met de beschikbare middelen. Wij hebben…

Doorgaan

Geplaatst op 28 Mei 2013 om 11.39

Tamaris naar Stroom

Het internationale schoenenmerk Tamaris heeft mediabureau Stroom aangesteld voor de planning en inkoop van hun TV campagnes in de Benelux. In deze campagne staat de schoen centraal. De TV campagne is afgeleid van de advertenties die Tamaris al enkele jaren plaatst in de damesbladen. In elk reclameblok worden telkens drie korte TV spots uitgezonden. In totaal worden zo 12 verschillende modellen onder de aandacht gebracht. De TV campagne loopt op de Nederlandse, Vlaamse en Waalse zenders.…

Doorgaan

Geplaatst op 3 December 2012 om 13.55

Het internet is van iedereen!?

Vandaag de dag is een derde van de wereld actief op internet. Internet is dan ook van iedereen en er moet zo weinig mogelijk bemoeienis zijn van de overheid. Inmiddels zijn er echter al 42 landen die actief censuur en filters toepassen op sites en content op het web. Er is bovendien kans dat steeds meer landen proberen het internet aan banden te leggen. Op 3 december is er bijvoorbeeld een internationale meeting van de International Telecommunication Union (ITU) waarin overheden met elkaar…

Doorgaan

Geplaatst op 22 November 2012 om 12.42

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Startups] Jack Simons over Voor een Ander

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Jack Simons, initiator van Voor een Ander

[Interview] Hugo Schurink over de Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown

De jaarlijkse Media and Digital Predictions studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing

[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea

Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland

[Interview] Marieke ’t Hart, Hoofdredacteur van het Jaar 2017

Tijdens de afgelopen Mercur-uitreikingen in Amsterdam werd Marieke ’t Hart verkozen tot Hoofdredacteur van het Jaar. We spreken met het boegbeeld van VROUW over de verkiezing

[Interview] Isabelle Dacz: We aim for the moon

In het najaar van 2017 fuseren MEC en Maxus+Helder in een nieuw GroupM-bureau: Wavemaker. Samen met Managing Director Edward Knol zorgt CEO Isabelle Dacz voor de dagelijkse leiding

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Red Bull beteugelen, 6 methodes die niet werken (en wat we wél moeten doen)

Op de gemiddeld meest deprimerende dag, de derde maandag van het jaar, hoorde, zag en las ik verschillende plekken over een oproep van kinderartsen tot het verbieden van energy drinks

[Column] Marianne van Soomeren: Goede voornemens

2018 is begonnen en het lijkt erop dat veel mediapartijen zich van hun beste kant willen laten zien. Vooral richting de consument

[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof

De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen

[Column] Arno Peperkoorn: We moeten echt van Hoe Dan naar Doe Dan

We moeten de mensen snappen die kopen. Mensen doorgronden. Die mensen hebben kleur, zijn oud, jong, komen uit vele landen, hebben andere culturele achtergronden en religies

[Column] Frank Waals: Het vlaggenschip Trump is op ramkoers

Niet alleen de mensen die de media te woord staan, maar ook de media zelf liggen al een behoorlijke tijd onder vuur en een vergrootglas, met FOX News voorop. Al hoeven ze daar zelf niet eens veel moeite voor te doen

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden