Nederlands MediaNetwerk

Yara Hannema
  • 34
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Yara Hannema

  • Djoeke Kalis
  • Pi-Qui Baltink
  • Arie van Dam
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Paul Smeele
 

De pagina van Yara Hannema

Recente activiteiten

Yara Hannema heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
11 Dec 2012
Yara Hannema neemt deel aan het evenement van Ralph de Groot
Miniatuur

Haarlemse communicatie borrel in Cafe De Gouverneur , Oude Groenmarkt 22, Haarlem

April 1 2010 vanaf 17.00 to 20.00
De Haarlemse communicatieborrel wordt gereanimeerd!Met de lente voor de deur vinden wij het hoog tijd om ééns in de twee maanden loslippig wat te drinken met mede mediaprofessionals in of uit Haarlem. Een informeel samenzijn met vogels van allerlei pluimage zoals daar zijn; ZZP'ers, DTP'ers, HTML'ers, scripters, copywriters, creatieven, strategen, columnisten, consultanten, communicanten, komedianten, querulanten, PR giganten, uitgevers, indrinkers, fotografen, Photoshoppers, cameramensen,…See More
26 Mrt 2010
Yara Hannema en Paul Smeele zijn nu bevriend
18 Jun 2009
Yara Hannema en Pi-Qui Baltink zijn nu bevriend
19 Mei 2009
Yara Hannema en Arie van Dam zijn nu bevriend
9 Mei 2009
Yara Hannema is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
7 Mei 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative TV Producer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia is al 5 jaar een ambitieus, Haarlems bureau dat filmproducties bedenkt en uitvoert. Van documentaires, reportages tot bedrijfsfilms. Yara InMedia kijkt verder, durft te vragen en zoekt altijd naar echte verhalen.

Alleen dan komt de boodschap van de film over.
'It's all about people’

Wat wil je echt vertellen? Door veel kennis van het communicatievak, weet Yara InMedia de kern van de boodschap naar voren te halen. Kort en bondig, zonder poespas, recht door zee filmproducties met hier en daar een knipoog.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yarainmedia.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Jessica de Halleux over de limited editions van Nutella

Onlangs introduceerde Nutella een limited edition van haar pot in Nederland. Meer dan 650.000 unieke potten. Wij spreken met Jessica de Halleux, marketingmanager bij Nutella Benelux

[Interview] Maarten Roomer over de hernieuwde merkpositionering van Mobiel.nl

Mobiel.nl creëerde in samenwerking met The Odd Shop een campagne waarin ze hun hernieuwde merkpositionering kenbaar maken via tv, radio, online en buitenreclame. Wij spreken met Maarten Roomer, marketingmanager bij Mobiel.nl

[Interview] Thomas Welle (IPG Mediabrands) over programmatic adverteren op tv

Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic

[Interview] Patrick Goldsteen over de lancering van videoformat 538Track Checker

Radio 538 lanceert videoformat 538Track Checker, waarin 538-dj Barend van Deelen samen met bekende gasten op zoek gaat naar de betekenis van nummers en songteksten

[Interview] Yolanda Formanoy over de vernieuwde Echo

De Echo, de grootste krant van Amsterdam, wordt binnenkort vernieuwd. Op woensdag 30 mei vallen de eerste vernieuwde edities bij lezers op de mat. Wij spreken Yolanda Formanoy, projectleider/uitgever De Echo

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Je kunt beter op Facebook zitten dan in Amsterdam wonen

De Chief Technology Officer van Amsterdam lijkt te suggereren dat al dat geëxperimenteer met onze data volstrekt begrijpelijk is omdat het ons burgers toch niet interesseert. Via billboards waren burgers uitgenodigd vragen te stellen. “We kregen nul telefoontjes, nul!” Misschien dat de communicatieafdeling een #faaldag had, maar het is ook goed mogelijk dat burgers het gewoon niet snappen

[Column] IAB | Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet. Context wordt overschat

Vroeger heetten ze vertegenwoordiger, nu hebben we het over agency sales of media sales, maar aan welke eisen moet de moderne mediaverkoper tegenwoordig voldoen?

[Column] Marc Cloosterman: Waarom spraakgestuurde apparaten je customer journey transformeren

Of je het nu wilt of niet, technologie beïnvloedt organisaties disruptief en dit heeft invloed op alle aspecten van je merk

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: win een leverworst bij KLM, Simpele vingerpoppetjes, heldendaden van ANWB

Verhalen over familieleden die ver bij elkaar vandaan wonen, doen het goed. Vraag maar aan Robert ten Brink. En dat KLM dan kinderen en moeders de mogelijkheid biedt via een platform met elkaar te videobellen is ook prachtig. So far, so good zou je denken

[Column] Ronja Slierendrecht: Voice en video; een goede match?

Veel experts zijn het erover eens dat voice search een gangbare manier wordt om informatie te verkrijgen. Je hebt er geen vrije handen voor nodig en het is nog directer dan een zoekopdracht in Google. Dit zorgt ervoor dat de regels van online marketing worden herschreven

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden