Nederlands MediaNetwerk

Yara Hannema
  • 32
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Yara Hannema

  • Djoeke Kalis
  • Pi-Qui Baltink
  • Arie van Dam
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Paul Smeele
 

De pagina van Yara Hannema

Recente activiteiten

Yara Hannema heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
11 Dec 2012
Yara Hannema neemt deel aan het evenement van Ralph de Groot
Miniatuur

Haarlemse communicatie borrel in Cafe De Gouverneur , Oude Groenmarkt 22, Haarlem

April 1 2010 vanaf 17.00 to 20.00
De Haarlemse communicatieborrel wordt gereanimeerd!Met de lente voor de deur vinden wij het hoog tijd om ééns in de twee maanden loslippig wat te drinken met mede mediaprofessionals in of uit Haarlem. Een informeel samenzijn met vogels van allerlei pluimage zoals daar zijn; ZZP'ers, DTP'ers, HTML'ers, scripters, copywriters, creatieven, strategen, columnisten, consultanten, communicanten, komedianten, querulanten, PR giganten, uitgevers, indrinkers, fotografen, Photoshoppers, cameramensen,…See More
26 Mrt 2010
Yara Hannema en Paul Smeele zijn nu bevriend
18 Jun 2009
Yara Hannema en Pi-Qui Baltink zijn nu bevriend
19 Mei 2009
Yara Hannema en Arie van Dam zijn nu bevriend
9 Mei 2009
Yara Hannema is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
7 Mei 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative TV Producer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia is al 5 jaar een ambitieus, Haarlems bureau dat filmproducties bedenkt en uitvoert. Van documentaires, reportages tot bedrijfsfilms. Yara InMedia kijkt verder, durft te vragen en zoekt altijd naar echte verhalen.

Alleen dan komt de boodschap van de film over.
'It's all about people’

Wat wil je echt vertellen? Door veel kennis van het communicatievak, weet Yara InMedia de kern van de boodschap naar voren te halen. Kort en bondig, zonder poespas, recht door zee filmproducties met hier en daar een knipoog.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yarainmedia.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[BedrijfsProfiel - journalist] Leon van den Berg

Werkzaam als tekstschrijver en professioneel fotograaf: de ideale combinatie van tekst en beeld!

[Startups] Mariska van der Velde over Signus Inflatables

De Nederlandse startup Signus Inflatables boekt internationale successen met haar innovatie ter versterking van eventmarketing en sponsoring. Wij spreken mede-oprichter Mariska van der Velde.

[BedrijfsProfiel - journalist] Karel van Delft

Ik ben Karel van Delft (58) en schrijf als freelance journalist over uiteenlopende onderwerpen.

[Startups] George Stoyanov over Craze

De app Craze biedt een persoonlijke eventfeed die onder andere evenementen, netwerkevents- en borrels laat zien. Wij spreken George Stoyanov, mede-oprichter van de startup Craze.

[Interview] Bart Peute over Your Ticket Provider

Op het e-ticketing platform Your ticket Provider kun je de online kaartverkoop voor jouw event regelen. Vandaag spreken we Bart Peute, directeur van Your Ticket Provider.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin van den Brink: Komkommertijd niet meer van deze tijd

De komkommertijd in medialand houdt geen rekening met het demografische gegeven dat steeds minder mensen in de zomermaanden op vakantie gaan en steeds meer mensen door het jaar heen vaak meerdere korte vakanties houden.

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Seat, Campina, Interpolis

Deze keer kijken we naar drie publieksfavorieten. Drie TV spotjes waarvan het publiek, in de vorm van een nominatie voor de Gouden Loekie, heeft aangegeven dat ze favoriet zijn. Dát ze leuk zijn staat vast. De vraag is dan, waarom is het een goed idee?

[Column] Vincent Andriessen: Hoe je er voor zorgt dat mensen NU op vakantie willen – en een viral scoort

Een goede campagne? Dat lukt met humor, of door het gesprek aan te gaan met de doelgroep. Maar als je ook nog weet te verrassen, heb je goud in handen en is er een grote kans dat jouw idee de wereld rond gaat.

[Column] Joost van Liemt: Zomer, snelwegen en openingstijden

“En ik ben wel benieuwd wanneer gaan die bruggen open?” “Voor deze brug geldt dat we hem drie keer per dag opendoen”. Ziehier een korte dialoog tussen de buitengewoon scherpe onderzoeksjournalist van onze gewaardeerde publieke omroep en de vertegenwoordiger van Rijkswaterstaat, die de bruggen over de snelwegen bedient.

[Column] Roupert Muller: Gewoon

Hij stond er gewoon weer op zondag. Na al die jaren waren wij - het publiek - en ook de media toch gewend geraakt aan het feit dat hij er altijd op die zondag in juli zou staan.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden