Nederlands MediaNetwerk

Yara Hannema
  • 32
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Yara Hannema

  • Djoeke Kalis
  • Pi-Qui Baltink
  • Arie van Dam
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Paul Smeele
 

De pagina van Yara Hannema

Recente activiteiten

Yara Hannema heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
11 Dec 2012
Yara Hannema neemt deel aan het evenement van Ralph de Groot
Miniatuur

Haarlemse communicatie borrel in Cafe De Gouverneur , Oude Groenmarkt 22, Haarlem

April 1 2010 vanaf 17.00 to 20.00
De Haarlemse communicatieborrel wordt gereanimeerd!Met de lente voor de deur vinden wij het hoog tijd om ééns in de twee maanden loslippig wat te drinken met mede mediaprofessionals in of uit Haarlem. Een informeel samenzijn met vogels van allerlei pluimage zoals daar zijn; ZZP'ers, DTP'ers, HTML'ers, scripters, copywriters, creatieven, strategen, columnisten, consultanten, communicanten, komedianten, querulanten, PR giganten, uitgevers, indrinkers, fotografen, Photoshoppers, cameramensen,…See More
26 Mrt 2010
Yara Hannema en Paul Smeele zijn nu bevriend
18 Jun 2009
Yara Hannema en Pi-Qui Baltink zijn nu bevriend
19 Mei 2009
Yara Hannema en Arie van Dam zijn nu bevriend
9 Mei 2009
Yara Hannema is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
7 Mei 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative TV Producer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia is al 5 jaar een ambitieus, Haarlems bureau dat filmproducties bedenkt en uitvoert. Van documentaires, reportages tot bedrijfsfilms. Yara InMedia kijkt verder, durft te vragen en zoekt altijd naar echte verhalen.

Alleen dan komt de boodschap van de film over.
'It's all about people’

Wat wil je echt vertellen? Door veel kennis van het communicatievak, weet Yara InMedia de kern van de boodschap naar voren te halen. Kort en bondig, zonder poespas, recht door zee filmproducties met hier en daar een knipoog.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yarainmedia.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Stefan Wayper over Sublime FM

Sublime FM omschrijft haar doelgroep het liefst als de Cultural Creatives.

[Interview] Herbert Visser over 100% NL

Vooral bij de vrouwelijke luisteraars in de leeftijd van 20 tot 49 jaar is het radiostation erg populair.

[Interview] Sander Dekker: 'De wedstrijd is gespeeld. Er is een nieuwe realiteit’

Mediajournalist Peter Schavemaker van Spreekbuis.nl sprak uitgebreid met staatssecretaris Sander Dekker om terug te blikken op de moeilijke weg naar het aannemen van de mediawet. Een weg die begon op 13 oktober 2014 tijdens de presentatie op het oude Veronica schip.

[Interview] Iebele van der Meulen van LINDA.magazine over Coverdag

De Nationale Coverdag komt er weer aan! Op dinsdag 17 mei staat staat de cover in de spotlight. Iebele van der Meulen, Creative Director voor LINDA.magazine, is één van de sprekers.

KPN Cross Media Adverteerder van het Jaar 2016

KPN is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2016, voorgedragen door Mindshare. Aan het woord is Sonja Vroling, Manager Media Management bij KPN.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Rik toe Water: Centraal Beheer Achmea, ŠKODA, Greg Norman

“Treat people well. Every interaction is an opportunity, and nothing bad can come from a positive one.” Dit is een terugkerende rubriek op de site van The Players’ Tribune en voor mij een voorbeeld van zeer mooie content. Content met een ziel.

[Column] Vincent Andriessen: Zeg wat je doet en doe wat je zegt

Wie start met content marketing en prachtige verhalen vertelt over het domein waarin het bedrijf werkzaam is, moet ook daarna kunnen leveren.

[Column] Marc Verschoor: Algoritmes zijn booming business

Algoritmes zijn booming business. Onlangs is door een aantal grote investeerders een bedrijf opgestart dat 400 prefab algoritmes aanbiedt.

[Column] Frank Schröder: Streaming, wanneer ga je voor freemium of juist premium?

Live media is de meest dynamische vorm van storytelling van het moment. Als Techcrunch het zegt, dan is het op zijn minst een nadere analyse waard.

[Column] Erwin Fisser: Hoe voorkom je dat Siri en Cortana je site kapot gaan maken?

Ik wil niemand aanmoedigen om hun SEO-expert te ontslaan, maar ongeacht wat zij ook voor je doen, je website zit de komende jaren in de virtuele hoek waar de klappen vallen.

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden