Nederlands MediaNetwerk

Yara Hannema
  • 33
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Yara Hannema

  • Djoeke Kalis
  • Pi-Qui Baltink
  • Arie van Dam
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Paul Smeele
 

De pagina van Yara Hannema

Recente activiteiten

Yara Hannema heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
11 Dec 2012
Yara Hannema neemt deel aan het evenement van Ralph de Groot
Miniatuur

Haarlemse communicatie borrel in Cafe De Gouverneur , Oude Groenmarkt 22, Haarlem

April 1 2010 vanaf 17.00 to 20.00
De Haarlemse communicatieborrel wordt gereanimeerd!Met de lente voor de deur vinden wij het hoog tijd om ééns in de twee maanden loslippig wat te drinken met mede mediaprofessionals in of uit Haarlem. Een informeel samenzijn met vogels van allerlei pluimage zoals daar zijn; ZZP'ers, DTP'ers, HTML'ers, scripters, copywriters, creatieven, strategen, columnisten, consultanten, communicanten, komedianten, querulanten, PR giganten, uitgevers, indrinkers, fotografen, Photoshoppers, cameramensen,…See More
26 Mrt 2010
Yara Hannema en Paul Smeele zijn nu bevriend
18 Jun 2009
Yara Hannema en Pi-Qui Baltink zijn nu bevriend
19 Mei 2009
Yara Hannema en Arie van Dam zijn nu bevriend
9 Mei 2009
Yara Hannema is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
7 Mei 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative TV Producer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia is al 5 jaar een ambitieus, Haarlems bureau dat filmproducties bedenkt en uitvoert. Van documentaires, reportages tot bedrijfsfilms. Yara InMedia kijkt verder, durft te vragen en zoekt altijd naar echte verhalen.

Alleen dan komt de boodschap van de film over.
'It's all about people’

Wat wil je echt vertellen? Door veel kennis van het communicatievak, weet Yara InMedia de kern van de boodschap naar voren te halen. Kort en bondig, zonder poespas, recht door zee filmproducties met hier en daar een knipoog.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yarainmedia.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Bert Groothand over Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing staat weer voor de deur. De toverwoorden content marketing zijn weer gevallen. Is dat de panacee voor alle (communicatie)kwalen?

[Interview] Justin Sandee over de videostrategie van Sanoma|SBS

Video heeft de toekomst, zo stelde Manager Digital Strategy Justin Sandee op het Digital Marketing Live-event. Ik spreek hem over de plannen die hij heeft met Sanoma|SBS

[Interview] Robert Hagendoorn over zijn overstap van Etcetera naar MediaScience 

Robert Hagendoorn, voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera, is aangesteld als Director Strategy & Concept van MediaScience. Wij spreken hem.

[Interview] Suzan Schouten over Tina-dag

Tina-dag, het grootste meidenfeest van Nederland, bestaat dit jaar 25 jaar. Wij spreken Suzan Schouten, Domain Director Kids/Teens bij Sanoma | SBS.

[Interview] Peter Stadhouders over de nieuwe koers van het NUV

Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. Wij spreken directeur Peter Stadhouders.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Samsung, Nike, Procter & Gamble

De Olympische Spelen. Er is geen enkel ander moment waarop de aandacht van de wereld samenkomt op één plek en waar de verhalen over winst en verlies voor het oprapen liggen

[Column] Anne-Marie Ketelaar: Effectief tv-campagnes inkopen

Bereik is maar één deel van de puzzel. Het zegt alleen iets over bij hoeveel mensen en met welke frequentie jij jouw boodschap onder de aandacht hebt gebracht

[Column] Remco Klöters: Het hof over vluchtelingen, homo’s en testikels

Interviews met vluchtelingen zijn schaars, alleen al omdat het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA) journalisten uitsluitend op afspraak toegang biedt. Een PowNews-journaliste komt toch binnen en interviewt een Syrische vluchteling onder het mom van een schoolopdracht.

[Column] Ruud van der Zee: De momentconsument

Consumenten worden steeds minder voorspelbaar en veranderen zo maar van het ene op het andere moment van voorkeuren en gedrag

[Column] Femke Leemeijer: Het effect van de trainerswissel

Nu het voetbalseizoen is begonnen, is het wachten op de eerste ontslagen trainer, wat meestal niet zo heel lang duurt

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden