Nederlands MediaNetwerk

Yara Hannema
  • 33
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Yara Hannema

  • Djoeke Kalis
  • Pi-Qui Baltink
  • Arie van Dam
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Paul Smeele
 

De pagina van Yara Hannema

Recente activiteiten

Yara Hannema heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
11 Dec 2012
Yara Hannema neemt deel aan het evenement van Ralph de Groot
Miniatuur

Haarlemse communicatie borrel in Cafe De Gouverneur , Oude Groenmarkt 22, Haarlem

April 1 2010 vanaf 17.00 to 20.00
De Haarlemse communicatieborrel wordt gereanimeerd!Met de lente voor de deur vinden wij het hoog tijd om ééns in de twee maanden loslippig wat te drinken met mede mediaprofessionals in of uit Haarlem. Een informeel samenzijn met vogels van allerlei pluimage zoals daar zijn; ZZP'ers, DTP'ers, HTML'ers, scripters, copywriters, creatieven, strategen, columnisten, consultanten, communicanten, komedianten, querulanten, PR giganten, uitgevers, indrinkers, fotografen, Photoshoppers, cameramensen,…See More
26 Mrt 2010
Yara Hannema en Paul Smeele zijn nu bevriend
18 Jun 2009
Yara Hannema en Pi-Qui Baltink zijn nu bevriend
19 Mei 2009
Yara Hannema en Arie van Dam zijn nu bevriend
9 Mei 2009
Yara Hannema is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
7 Mei 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative TV Producer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yara InMedia is al 5 jaar een ambitieus, Haarlems bureau dat filmproducties bedenkt en uitvoert. Van documentaires, reportages tot bedrijfsfilms. Yara InMedia kijkt verder, durft te vragen en zoekt altijd naar echte verhalen.

Alleen dan komt de boodschap van de film over.
'It's all about people’

Wat wil je echt vertellen? Door veel kennis van het communicatievak, weet Yara InMedia de kern van de boodschap naar voren te halen. Kort en bondig, zonder poespas, recht door zee filmproducties met hier en daar een knipoog.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yarainmedia.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Lachende Leugens

Mag je van een premier verwachten dat hij de meest elementaire werking van ons sociaal stelsel niet kent? Ik dacht het niet. Een stukje gemakkelijk te weerleggen verkiezingsretoriek; ik zag het geen Nederlandse journalist doen. Waarom letten die jongens en meisjes niet beter op?

[Column] Machiel Verkuyl: Elke dag rokjesdag

Marketeers en reclamemakers in Nederland hebben rokjesdag nodig. Om merken relevant te maken, om op in te haken en om met z’n allen mee bezig te zijn. Want rokjesdag kun je niet wegzappen of adblocken

[Column] Deike Schulz: Cosiness ad absurdum - scripting your own media(life)

Elk hoekje in huis wordt in scene gezet, meestal met een voorafgaand gepland socialmediaverhaal in het achterhoofd. Je wilt immers elk mooi moment vastleggen, delen en als een verhaal aan elkaar rijgen

[Column] Tara Rikkers: Media-Trendpanel; gepersonaliseerde content is dé mediatrend van 2017

Het Media-Trendpanel heeft gesproken: gepersonaliseerde content is dé mediatrend van 2017. Maar liefst 87 procent geeft aan dat deze trend belangrijk tot zeer belangrijk wordt dit jaar.

[Column] Sara Madou: Minder knallen, meer denken

De zoveelste superheld, die in een kleurrijke outfit de wereld placht te redden. Een cast vol moeilijk kijkende types, die op preciés tweederde van het verhaal terechtkomen in een problematische situatie, die ze uiteraard net voor het einde weten op te lossen. De filmwereld heeft nogal eens te kampen met voorspelbaarheid

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden