Nederlands MediaNetwerk

Pi-Qui Baltink
  • Man
  • Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Pi-Qui Baltink

  • Jose J. Bronze
  • Yvette Haas
  • Bernd Weeke
  • Sonja Roesink
  • Danka van Dodewaard
  • Tineke van der Velde
  • Yara Hannema
  • Jeroen Zijlstra
  • Glenn Pennock
  • Folkert Reith
  • Marieke van Willigen
  • Martijn Boxman
  • Petra Sjouwerman
  • Daniel Gulpers
  • Ellen de Vries

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

Welkom, Pi-Qui

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Cineversity.TV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
maakt alternatieve tv radio, druk bezig met het milieu, het vechten tegen de smerige energy lobby in nederland en wereldwijd. Bestrijd onjuiste berichtgeving door media, het bagatelliseren van nieuws over klimaatverandering en het aan de leiband van het bedrijfsleven lopen van communicatie "professionals".
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cineversity.tv
Twitter
http://twitter.com/CineversityTV
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/cineversitytv

Video's van Pi-Qui Baltink

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Pi-Qui Baltink

Mijn band Djinn Djinni op weg naar top 100 alternatieve bands.

we staan nu op plaats 148 wereldwijd van alternatieve bands. Als we in de top 10 komen kunnen we featured artist worden bij reverbnation. Met 3.5 miljoen pageviews per dag.

Promotie kunnen we zelf niet betalen, dat zou ons €210 per maand kosten.

Daarom vragen we vrienden en kennisen om onze muziek af en toe op facebook te plaatsen, zou je mee willen helpen?

http://www.reverbnation.com/djinndjinni

Geplaatst op 26 Januari 2015 om 14.14 — 2 commentaren

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

Mij werd vanavond een winkelverbod opgelegd bij supermarkt Albert Heijn Meins in Beijum in Groningen. ik weiger namelijk tascontrole, omdat ik geen spullen jat. Regelmatig vragen ze of ik de inhoud van mijn tas wil tonen. Het feit dat het mij gevraagd word vind ik niet fijn en ik heb dus al meerdere keren geweigerd. De kassiere heeft een medewerkster gebeld die vervolgens mij uitlegde dat het raar is dat ik dit niet…

Doorgaan

Geplaatst op 11 November 2014 om 20.55

totaalinkt.nl en consumenten verlakkerij.

Via de Coop.ver.de Lichtmakers hebben we dit bericht ontvangen.

We hebben bij dit bedrijf dat onder naam compatriot.nl ook bekend onder de naam totaalinkt.nl een pakket brother toners ontvangen‚ Setaanbieding Brother 4 stuks TN325 KCMY voor 159‚95 euro.

De printer Brother 4150 CDN hadeen we net nieuw gekocht en na de bijgeleverde toners op te hebben gemaakt plaatsten wij het huismerk van totaalinkt.

Na 200 prints weigerde de yellow toner.

Toen we de printer openden bleken…

Doorgaan

Geplaatst op 13 December 2012 om 12.44

Kiesha Crowther aka Little Grandmother of hoe men als zelf benoemde sjamaan mensen misleidt

Hoi Jolanda, door alle controverse en tegenstrijdige berichten rond Kiesha Crowther hebben wij wat verder gegraven, en er is ons een wel heel vreemd verhaal ter ore gekomen. Wij wilden een interview met haar doen, maar dat zetten we in de ijskast. Bijgeveogd email van Kiesha zelf? of van Jennifer Ferraro?
Directeur online tv radio europa
PW Baltink…
Doorgaan

Geplaatst op 18 Februari 2012 om 13.53 — 19 commentaren

klimaatverandering gaat versnellen

Geen prettig nieuws, ik voel me langzamerhand een onheilsprofeet die loopt te zeuren over het einde van ons als mensheid, het volgende;



RT Methane releases on a gigantic scale in Siberia 10.000 square miles



http://ind.pn/u8K0t1…

Doorgaan

Geplaatst op 14 December 2011 om 20.50

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 23 September 2009 om 10.12 zei Eric Woning...
Hi Pi-Qui,

dank voor de reactie!
Op 9 Mei 2009 om 11.31 zei Tineke van der Velde...
Ha,
Dank voor uitnodiging. Kennismaken met marketingvrouwen is altijd goed!

Groet, Tineke
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden