Nederlands MediaNetwerk

Pi-Qui Baltink
  • Man
  • Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Pi-Qui Baltink

  • Jose J. Bronze
  • Yvette Haas
  • Bernd Weeke
  • Sonja Roesink
  • Danka van Dodewaard
  • Tineke van der Velde
  • Yara Hannema
  • Jeroen Zijlstra
  • Glenn Pennock
  • Folkert Reith
  • Marieke van Willigen
  • Martijn Boxman
  • Petra Sjouwerman
  • Daniel Gulpers
  • Ellen de Vries

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

Welkom, Pi-Qui

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Cineversity.TV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
maakt alternatieve tv radio, druk bezig met het milieu, het vechten tegen de smerige energy lobby in nederland en wereldwijd. Bestrijd onjuiste berichtgeving door media, het bagatelliseren van nieuws over klimaatverandering en het aan de leiband van het bedrijfsleven lopen van communicatie "professionals".
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cineversity.tv
Twitter
http://twitter.com/CineversityTV
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/cineversitytv

Video's van Pi-Qui Baltink

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Pi-Qui Baltink

Mijn band Djinn Djinni op weg naar top 100 alternatieve bands.

we staan nu op plaats 148 wereldwijd van alternatieve bands. Als we in de top 10 komen kunnen we featured artist worden bij reverbnation. Met 3.5 miljoen pageviews per dag.

Promotie kunnen we zelf niet betalen, dat zou ons €210 per maand kosten.

Daarom vragen we vrienden en kennisen om onze muziek af en toe op facebook te plaatsen, zou je mee willen helpen?

http://www.reverbnation.com/djinndjinni

Geplaatst op 26 Januari 2015 om 14.14 — 2 commentaren

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

Mij werd vanavond een winkelverbod opgelegd bij supermarkt Albert Heijn Meins in Beijum in Groningen. ik weiger namelijk tascontrole, omdat ik geen spullen jat. Regelmatig vragen ze of ik de inhoud van mijn tas wil tonen. Het feit dat het mij gevraagd word vind ik niet fijn en ik heb dus al meerdere keren geweigerd. De kassiere heeft een medewerkster gebeld die vervolgens mij uitlegde dat het raar is dat ik dit niet…

Doorgaan

Geplaatst op 11 November 2014 om 20.55

totaalinkt.nl en consumenten verlakkerij.

Via de Coop.ver.de Lichtmakers hebben we dit bericht ontvangen.

We hebben bij dit bedrijf dat onder naam compatriot.nl ook bekend onder de naam totaalinkt.nl een pakket brother toners ontvangen‚ Setaanbieding Brother 4 stuks TN325 KCMY voor 159‚95 euro.

De printer Brother 4150 CDN hadeen we net nieuw gekocht en na de bijgeleverde toners op te hebben gemaakt plaatsten wij het huismerk van totaalinkt.

Na 200 prints weigerde de yellow toner.

Toen we de printer openden bleken…

Doorgaan

Geplaatst op 13 December 2012 om 12.44

Kiesha Crowther aka Little Grandmother of hoe men als zelf benoemde sjamaan mensen misleidt

Hoi Jolanda, door alle controverse en tegenstrijdige berichten rond Kiesha Crowther hebben wij wat verder gegraven, en er is ons een wel heel vreemd verhaal ter ore gekomen. Wij wilden een interview met haar doen, maar dat zetten we in de ijskast. Bijgeveogd email van Kiesha zelf? of van Jennifer Ferraro?
Directeur online tv radio europa
PW Baltink…
Doorgaan

Geplaatst op 18 Februari 2012 om 13.53 — 19 commentaren

klimaatverandering gaat versnellen

Geen prettig nieuws, ik voel me langzamerhand een onheilsprofeet die loopt te zeuren over het einde van ons als mensheid, het volgende;



RT Methane releases on a gigantic scale in Siberia 10.000 square miles



http://ind.pn/u8K0t1…

Doorgaan

Geplaatst op 14 December 2011 om 20.50

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 23 September 2009 om 10.12 zei Eric Woning...
Hi Pi-Qui,

dank voor de reactie!
Op 9 Mei 2009 om 11.31 zei Tineke van der Velde...
Ha,
Dank voor uitnodiging. Kennismaken met marketingvrouwen is altijd goed!

Groet, Tineke
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden