Nederlands MediaNetwerk

Pi-Qui Baltink
  • Man
  • Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Pi-Qui Baltink

  • Jose J. Bronze
  • Yvette Haas
  • Bernd Weeke
  • Sonja Roesink
  • Danka van Dodewaard
  • Tineke van der Velde
  • Yara Hannema
  • Jeroen Zijlstra
  • Glenn Pennock
  • Folkert Reith
  • Marieke van Willigen
  • Martijn Boxman
  • Petra Sjouwerman
  • Daniel Gulpers
  • Ellen de Vries

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

Welkom, Pi-Qui

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Cineversity.TV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
maakt alternatieve tv radio, druk bezig met het milieu, het vechten tegen de smerige energy lobby in nederland en wereldwijd. Bestrijd onjuiste berichtgeving door media, het bagatelliseren van nieuws over klimaatverandering en het aan de leiband van het bedrijfsleven lopen van communicatie "professionals".
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cineversity.tv
Twitter
http://twitter.com/CineversityTV
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/cineversitytv

Video's van Pi-Qui Baltink

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Pi-Qui Baltink

Mijn band Djinn Djinni op weg naar top 100 alternatieve bands.

we staan nu op plaats 148 wereldwijd van alternatieve bands. Als we in de top 10 komen kunnen we featured artist worden bij reverbnation. Met 3.5 miljoen pageviews per dag.

Promotie kunnen we zelf niet betalen, dat zou ons €210 per maand kosten.

Daarom vragen we vrienden en kennisen om onze muziek af en toe op facebook te plaatsen, zou je mee willen helpen?

http://www.reverbnation.com/djinndjinni

Geplaatst op 26 Januari 2015 om 14.14 — 2 commentaren

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

Mij werd vanavond een winkelverbod opgelegd bij supermarkt Albert Heijn Meins in Beijum in Groningen. ik weiger namelijk tascontrole, omdat ik geen spullen jat. Regelmatig vragen ze of ik de inhoud van mijn tas wil tonen. Het feit dat het mij gevraagd word vind ik niet fijn en ik heb dus al meerdere keren geweigerd. De kassiere heeft een medewerkster gebeld die vervolgens mij uitlegde dat het raar is dat ik dit niet…

Doorgaan

Geplaatst op 11 November 2014 om 20.55

totaalinkt.nl en consumenten verlakkerij.

Via de Coop.ver.de Lichtmakers hebben we dit bericht ontvangen.

We hebben bij dit bedrijf dat onder naam compatriot.nl ook bekend onder de naam totaalinkt.nl een pakket brother toners ontvangen‚ Setaanbieding Brother 4 stuks TN325 KCMY voor 159‚95 euro.

De printer Brother 4150 CDN hadeen we net nieuw gekocht en na de bijgeleverde toners op te hebben gemaakt plaatsten wij het huismerk van totaalinkt.

Na 200 prints weigerde de yellow toner.

Toen we de printer openden bleken…

Doorgaan

Geplaatst op 13 December 2012 om 12.44

Kiesha Crowther aka Little Grandmother of hoe men als zelf benoemde sjamaan mensen misleidt

Hoi Jolanda, door alle controverse en tegenstrijdige berichten rond Kiesha Crowther hebben wij wat verder gegraven, en er is ons een wel heel vreemd verhaal ter ore gekomen. Wij wilden een interview met haar doen, maar dat zetten we in de ijskast. Bijgeveogd email van Kiesha zelf? of van Jennifer Ferraro?
Directeur online tv radio europa
PW Baltink…
Doorgaan

Geplaatst op 18 Februari 2012 om 13.53 — 19 commentaren

klimaatverandering gaat versnellen

Geen prettig nieuws, ik voel me langzamerhand een onheilsprofeet die loopt te zeuren over het einde van ons als mensheid, het volgende;



RT Methane releases on a gigantic scale in Siberia 10.000 square miles



http://ind.pn/u8K0t1…

Doorgaan

Geplaatst op 14 December 2011 om 20.50

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 23 September 2009 om 10.12 zei Eric Woning...
Hi Pi-Qui,

dank voor de reactie!
Op 9 Mei 2009 om 11.31 zei Tineke van der Velde...
Ha,
Dank voor uitnodiging. Kennismaken met marketingvrouwen is altijd goed!

Groet, Tineke
 
 
 

Interviews

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden