Nederlands MediaNetwerk

debora van praag
  • Vrouw
  • Laren
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Debora van praag

  • Mirjam Aardoom
  • Denny Marbus
  • Arjan Kors
  • Robbert Kleijwegt
  • Giovanni Hendriks
  • René Hofma
  • Willem ter Linden
  • Laurens van der Hulst
  • Bibi Veth
  • Freddy Peters
  • Cathelijne Quarré-Bijleveld
  • Mylene Jonker
  • Pi-Qui
  • Ronald Bouwman
  • Karin Ruiten
 

De pagina van debora van praag

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Reed Business
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Senior Account Manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
uitgeverij
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.elsevier.nl

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 27 Juni 2009 om 11.51 zei Pi-Qui Baltink...
Hoi Debora, we zagen er eerst niet zoveel in, in de tweede meeting bedoel ik. Zijn uiteindelijk twee contacten tegen gekomen die we de moeite waard vonden. Maar of iets potentie heeft ligt aan de deelnemers en wat ze ermee doen. Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Grtz Pi-Qui
Op 29 April 2009 om 10.09 zei Pi-Qui...
Hoi Debora, we zijn ook bij de meeting 27 mei. We zouden graag kennis met je maken. M.vgr Gisela Kock edn Pi-Qui Baltink
Op 23 December 2008 om 22.21 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Cross Media Man] Arthur Herpel: De tijd dat je met een enkel mediumtype een complete doelgroep activeert, ligt achter ons

Arthur Herpel is Head of Business en partner bij Brand New Telly, dat onlangs is overgenomend door Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Aaltje Wiersma over VROUW.nl en EasyToys

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt VROUW.nl en EasyToys: VROUW-lezeressen testen sekstoys in als Cross Media Case. We spreken met Aaltje Wiersma, manager crossmedia & projectmanagement bij TMG

[Cross Media Case 2019] Thijs Muller over Hyundai & The Media Optimizer

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas zendt Hyundai & The Media Optimizer in als Cross Media Case. We spreken met Thijs Muller, CEO bij Havas Media

[Cross Media Vrouw] Hendrikje Crebolder: Het Rijksmuseum is aanwezig op abri's, maar ook op Zwarte Cross

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Ze is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Kijk uit met zoekwoorden

Google Ads is haast niet meer weg te denken uit online marketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden