Nederlands MediaNetwerk

e-rik
  • Man
  • Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van E-rik

  • Jolanda Pikkaart
  • Karine Hoenderdos
  • Edith van Gameren
  • Luc Van Peteghem
  • Marca Bultink
  • Haddock
  • Govert Schilling
  • Henk-Jan Panneman
  • Judy Landman
  • Kor Goutbeek
  • Ria Kerstens
  • Geza
  • Peter Bronsgeest
  • Joke Heikens
  • Roos Schlikker
 

De pagina van e-rik

e-rik interaction concepts


Doorgewinterde reclamemaker met één ambitie: het beste werk maken voor mijn klanten. En met de ervaring om die ambitie waar te kunnen maken. Ik lever strategie, concept en creatie t.b.v. reclame, corporate communicatie, voorlichting en web. Alleen of samen met een art director. Ik heb ervaring in IT, industrie, dienstverlening, zorg en welzijn, duurzame gebruiksgoederen, overheid, onderwijs. P.J. Noël Bakerstraat 5 9728 WH Groningen T +31 (0)50 31 30 758 M +31 (0)6 53 729 300 E erik@e-rik.nl W http://www.e-rik.nl


1 januari 2010 ben ik begonnen aan een nieuw avontuur!

Welkom in het hoofd van je potentiële klant

Koopcodes zijn de onbewuste beslissingen die iedere prospect neemt en die bepalen of een aankoop doorgaat of niet. Wij leren je koopcodes toe te passen in je hele marketing en zo je webteksten, je blog, je advertenties, je offertes, je salesgesprekken, je tweets, je ezines en je nieuwsbrieven trefzeker en onweerstaanbaar te maken.


Wij leveren: * Content-creatie e-cursussen, workshops en trainingen voor kleine ondernemers en zzp'ers * Software om je e-marketing volledig te automatiseren

Koopcodes

Bezig met laden... Feed laden

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
e-rik interaction concepts
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
copywriter, marketinginspirator, conceptmaker, eigenaar Koopcodes: Welkom in het hoofd van je potentiële klant
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.e-rik.nl

De blog van E-rik

Ken jij de schakelaars in het hoofd van je potentiële klant?

Ken jij de schakelaars in het hoofd van je potentiële klant?



Je hebt vast wel eens een impulsaankoop gedaan. Je ziet iets dat je wilt hebben en je koopt het.

impulsaankoop


Bij mensen die zo veel geld hebben dat ze niet weten wat ze ermee moeten doen gebeurt er niets. Bij normale stervelingen zoals jij en ik is de kans groot dat er kort na de… Doorgaan

Geplaatst op 12 Februari 2010 om 17.40

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 30 December 2008 om 21.10 zei Sak van den Boom...
Dag erik

ken je www.customermedia.nl al.
Misschien interessant om je te registreren.
Voorspoed in 2009
vriendelijke groet

Sak van den Boom
www.customermedia.nl
 
 
 

Interviews

Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines

Wij spreken Luc van Os over Hearst, de overname van G+J Media en de toekomst van tijdschriften

[Interview] Erik Roddenhof: We hebben aan succes geproefd en dat smaakt naar meer

Per 1 januari 2017 werd Erik Roddenhof CEO van de Persgroep Nederland. Hij begeeft zich in een dynamische mediatak die zichzelf in een moordend tempo aan het herontdekken is. “Dé krantenlezer bestaat al lang niet meer. Onze lezers volgen ons via apps, websites, social media en de papieren krant”

[Interview] Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk: Abovo Media is groot geworden door eigenwijs te blijven

De eigenaren en directeuren van het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland hebben beiden voor het eerst een notering in DeMedia100

[Interview] Peter de Mönnink: De mediawereld is multidimensionaal confuus

2017 was een meer dan bijzonder jaar voor Peter de Mönnink. Nadat Sanoma het meerderheidsbelang in SBS had verkocht aan Talpa ontstond een unieke situatie

[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman

Bloemenbureau Holland heeft in samenwerking met The Gardeners een onlinevideocampagne opgezet voor Mooiwatplantendoen.nl. Hierin verovert mannenman Maxim Hartman de harten van vrouwen met verschillende planten

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first

89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis

[Column] Femke Leemeijer: Oude en nieuwe media

Ik stel voor om geen geforceerde initiatieven meer te lanceren die vanuit de oude media door de strot van de nieuwe generatie dienen te worden geduwd. Laat ze lekker met rust

[Column] Julie van Mol: Tien jaar terug

Als je mijn columns hebt gelezen, realiseer je je welke wurggreep er gaande is in de boekenwereld. Een literatuurwetenschapper zei laatst tegen mij: "Maak je niet zo druk om die ouderwetse boekhandels. Online verkoop is de toekomst." Toen kermde mijn hart

[Column] Martin Leeflang: Gouden Loeki - waarom negatief eigenlijk positief is

De komende tijd maak ik een columnreeks over wie volgens mij de Gouden Loeki 2017 moet winnen. Elke drie, vier weken bespreek ik een nieuw aspect van de effectiviteit en waardering van commercials én ik maak mijn persoonlijke top 10 van genomineerden

[Column] Marvin Jacobs: De 9 podcasttrends voor 2018 (deel 1)

2017 was een cruciaal jaar in de podcastrevival die in 2014 begon. In de VS staat het medium op de radar bij adverteerders, Hollywood jaagt op de film- en tv-rechten van podcasts

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden