Nederlands MediaNetwerk

har klunder
  • Man
  • Hengelo
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Har klunder

  • Jenny Boot
  • stochelo rosenberg
  • Wilfried Allaerts
  • Jolanda Simons
  • Else Bunjes
  • ernst-jan noordijk
  • jacintha van beveren
  • Roel van Diem
  • Rob Gros
  • Franc Ensink
  • Willem van Walderveen
  • Bob Vervoort
  • Eric Scholten
  • Luuk Rijnders
  • Sander Borghuis

hollandstock

Bezig met laden... Feed laden

 

Harry Klunder Film Fixer

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Fixer Film Productions
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Fixer, service producer and locationmanager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
I am is based in the Netherlands and I provide complete film production services in and outside Europe.
I have a a full service and facilities company to foreign production companies shooting projects worldwide, but besides the Netherlands I am specialised in the South of Europe, Portugal (Algarve & Alentejo) and Spain (Andalucia). I offer professional tailor made production support, accurate scheduling and budgeting services and we oversee and personally ensure the success of any film and television production.

The services:
Location scouting
Model scouting
Location facilities
Work and location permits
Film equipment and crew
Styling and props
Make up & Hair
Streetcasting & cast
Hotel reservations
Transport reservations
Pre Production
Airport freight handling
Internet facilities
"Making-off" photo reportage
Floormanagement
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.locationscouting.weebly.com
LinkedIn
http://https://pt.linkedin.com/pub/har-klunder/94/4b1/2b9

“Most people chase success at work, thinking that will make them happy. The truth is that happiness at work will make you successful.” 
(A. Kjerulf)



De foto's van har klunder

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van har klunder

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 16 Maart 2010 om 23.26 zei stochelo rosenberg...
hallo harry alles goed daar?
groetjes van stochelo
Op 7 Maart 2010 om 8.43 zei har klunder...
Hallo Else

Welkom op dit netwerk.
Op 6 Maart 2010 om 22.38 zei Else Bunjes...
Hi harry..... ik ben heel benieuwd. Als ik weer wat meer tijd heb, zal ik m'n pagina "fatsoeneren"
Op 22 Februari 2010 om 10.05 zei Renske Heddema...
Hallo Harry,
Prachtige foto's!
Kijk ook eens naar de website van onze stichting www.dutchartdesk.ch en het projekt www.powerstationart.ch.
groeten, Renske Heddema, Zurich
 
 
 

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

[Column] Annemarije Tillema: Duurzaamheid door de ogen van de consument

Ook dit jaar is er weer onderzoek gedaan naar wat de consument vindt van bedrijven en merken als het gaat over duurzaamheid. Annemarije Tillema duikt in deze materie

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden