Nederlands MediaNetwerk

hessel van oorschot
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (1)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Hessel van oorschot

  • Hans
  • Richard Lamb
  • Allard Frederiks
  • Michiel Frackers
  • theo ploeg
  • Jeroen Beumer
  • Harry Steenkamp
  • Bas Vlugt
 

De pagina van hessel van oorschot

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Tribe of Noise | Mchocha
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
CEO
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Tribe of Noise BV
Tribe of Noise connects musicians with media professionals and businesses around the world in need for high quality and all rights included music. Individual artists preserve their music rights and at the same time take advantage of the collective business deals, exploitation models and contacts facilitated by Tribe of Noise.

Tribe of Noise is a fast-growing online community which represents over 26.000 artists from 185 countries and supplies music (licenses) to the film, TV, video production, gaming and in-store media industry.

Mchocha BV
mchocha is a hands-on, (interim) management & technology firm supporting our clients with cloud based music & video on demand business models.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.tribeofnoise.com
Twitter
http://twitter.com/tribeofnoise
LinkedIn
http://www.linkedin.com/company/tribe-of-noise

De blog van Hessel van oorschot

Muziek in Media - tijd voor nieuwe partners

Er vallen momenteel rake klappen in de muziekindustrie. Spotify doet nog een rondje vreemd geld t.w.v. $350 miljoen , concurrent Simfy in Duitsland sluit de deuren, RaRa.com in Engeland is…

Doorgaan

Geplaatst op 6 Mei 2015 om 15.00

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 3 December 2010 om 11.33 zei Jeroen Beumer...
Ach ja: anders val ik zo op tussen al die mooie jongens en meisjes. Lekker op tijd, hè,trouwens... deze reactie!! :)
Op 22 Maart 2010 om 18.50 zei Jeroen Beumer...
Vind je niet dat we er allebei zo vriendelijk uitzien op onze respectieve fotootjes? ;)
Op 2 Maart 2010 om 9.17 zei hessel van oorschot...
Ga ik doen. En doe jij de groetjes aan Arthur!
Op 1 Maart 2010 om 23.46 zei Michiel Frackers...
Hallo Hessel, mbt jouw vraag over de camera, die kun je het best stellen aan cameraman @godfrieddevries want ik weet alleen dat het een Canon is. Maar zelfs daarover twijfel ik ;-)

Groeten,

-Michiel
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden