Nederlands MediaNetwerk

ingeborg van meggelen
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Ingeborg van meggelen

  • Jeroen Kwee
  • Sabine Sabelis
  • Bart Smulders
  • JW Alphenaar
  • Jacqueline Rozenhart
  • Floris van Kuijeren
  • Thijs Vrij
  • Maaike Brouwer
  • Eline Hensen
  • Joris Funcke
  • Rob Wieleman
  • Rob Jansen
  • Ed Elting
  • Juully Ruyters
  • John Meulemans

Groepen van ingeborg van meggelen

 

De pagina van ingeborg van meggelen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Net even Anders
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Netwerk trainer, connector, inspirator, kleurencoach
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Bedrijven en ondernemers begeleiden om meer kleur te bekennen:
- laat zien wie u bent
- presenteer uzelf beter
- opereer succesvoller

Nèt Even Anders werkt op het snijvlak van marketing en communicatie.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.netevenanders.eu

weblog

mijn weblog kun je lezen op: www.netevenanders.typepad.com

De blog van Ingeborg van meggelen

Kleur analyse van Michelle Obama

Graag wil ik met jullie delen wat Thelma vd Werff, bedenker van het concept Colour Coaching en eigenaar van van

Colour Comfort, zegt over de kleding van Michelle Obama op 20 januari jl.: Ik heb de inauguratie van President Obama gevolgd op tv en was enthousiast toen ik de kleding van de ‘First Lady’ zag. Michelle Obama… Doorgaan

Geplaatst op 12 Februari 2009 om 17.30

een avond over de film As it is in heaven...op 5 feb in Bussum

Kom op donderdag 5 februari 's avonds naar een heel bijzondere avond in Bussum over de film: As it is in heaven. Misschien heb je de film al gezien, of er over gehoord, inbeide gevallen een boeiende avond als je meer wilt weten over wat die film nu voor jou kan betekenen.



Inleider van de avond is Eric Minten. Door een contact opgedaan tijdens… Doorgaan

Geplaatst op 28 Januari 2009 om 20.00

meer energie

wil je weten hoe je meer energie kunt krijgen? lees dan het artikel in het etos blad MOOI van jan 2009, gratis te krijgen in de winkels, en laat me vooral weten of je er wat aan hebt gehad. als je naar mij toekomt met het originele artikel, krijg je bovendien een korting op je eerste colour coach sessie... groetjes ingeborg van meggelen colour… Doorgaan

Geplaatst op 27 Januari 2009 om 21.30

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 12 Mei 2009 om 21.34 zei Jasper Nuijt...
Beste Haarlemmer of ondernemer in Haarlem,

Ik wil je via deze weg laten kennis maken met 'the Harlem Legacy',
een samenwerkingsverband tussen creatieve Haarlemse bedrijven.

Wil je hier meer van weten:

www.harlemlegacy.com

Grz,

jasper nuijt
Op 29 April 2009 om 8.11 zei René Vervloet...
Bedankt voor de felicitatie. Bij het eerste glas zal ik aan je denken en mij afvragen of de kleur in het glas wel bij mij past.

groetjes,
René
Op 28 Januari 2009 om 19.50 zei Rob Jansen...
Hoi Ingeborg, ik woon en werk in Groenekan, dat ligt net iets boven Utrecht.
Op 28 Januari 2009 om 18.07 zei Rob Jansen...
Die borrel gaat er van komen maar nu ga ik eerst even eten. Tot gauw!
Op 28 Januari 2009 om 17.24 zei Rob Jansen...
Iedereen kampt denk ik met datzelfde probleem. Inderdaad een kwestie van keuzen maken. Alles in de Ingeborg versie geeft de indruk dat er een derde aan te pas is gekomen die voor jou de stukken heeft geschreven. Is wat meer afstandelijk maar staat wel professioneel. In de wij vorm kan ook, deels, daar heb ik zelf voor gekozen hoewel ik in feite een eenmansbedrijf heb. Overigens werk ik wel samen met mijn partner (ook op dit medianetwerk: doorschrijven.nl) en heb een netwerk om mij heen gebouwd met freelance cameramensen etc.
Ik heb gemerkt dat de wij-vorm het beste werkt naar grote opdrachtgevers, deze willen 1 ding, dat de opdracht op tijd af is. Een eenmansbedrijf is kwetsbaar, dus sluit je met grote opdrachten al meteen, via je website, grote klanten uit. Weet niet of dit voor jou ook op gaat maar denk dat eigenlijk wel, gezien de opdrachtgevers die je opsomt.
Heb je er iets aan?

Groet, Rob
Op 28 Januari 2009 om 16.30 zei Rob Jansen...
Erg leuke en informatieve site Ingeborg!

Wanneer je je site opent dan word je vrolijk van de kleuren.

Tijdens het lezen vielen mij de volgende mogelijk te corrigeren aspecten op:
Onder de kop 'Wie' zou ik beginnen met je naam Ingeborg....
Onder de link 'Effectief Netwerken' Zie + t
"Zelf leid Ingeborg regelmatig workshops en netwerk bijeenkomsten, wie weet zie ze u daar een keer..."

De film 'As it is in Heaven' van Kay Pollak , daar had ik al van gehoord, maar nog niet gezien. Jammer dat ik de 5de al een afspraak heb anders zou ik er zeker naar toe gaan.

Je hebt een aardige staat van dienst, lijkt mij dat indien er iemand bij je aanklopt, deze persoon in goede handen terecht komt!

Mocht je een x visuals middels video/fotografie nodig hebben m.b.t. workshops, events, voor je website etc. dan kun je mij uiteraard altijd contacten.

Vriendelijke groet,
Rob
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden