Nederlands MediaNetwerk

jaap sluis
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jaap sluis

  • Herman Opmeer
  • Myrna Wiggers
  • Jaap Bonkenburg
  • Marcel Hoenderdos
  • Annelot Storm
  • Pauline Blom
  • Jan Glas
  • Aukje Metz
  • Wouter Hendrikse
  • Jan Dijkgraaf
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Andrew Groeneveld
  • Sak van den Boom
  • Bas Vlugt
 

De pagina van jaap sluis

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Coalitie
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Vennoot
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Mediastrategie, tekstproduktie en communicatieadvies
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.decoalitie.nl

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Mei 2009 om 16.53 zei Herman Opmeer...
Hallo Jaap,
Goede tip deze site
Op 16 Januari 2009 om 10.29 zei Andrew Groeneveld...
Ja, zo fladdert het verleden bijna ongemerkt voorbij. Twee weken geleden nog met Frenk een sentimental journey naar IJmuiden gemaakt wegens de 50-jarige Bartlema. Leuk om even bij te kletsen.
Op 14 Januari 2009 om 21.50 zei Paul Onkenhout...
Verbeekeruit, Sluis erin?
Op 30 Oktober 2008 om 10.25 zei Annelot Storm...
Bedankt voor het uitnodigen!
Binnenkort plaats ik nog een leukere foto en mijn zakelijke website ;-)
Tot gauw weer.
Annelot
Op 28 Oktober 2008 om 11.17 zei Pauline Blom...
Hola coalitiepartner,
kom een hoop oude bekenden tegen. Is ook wel een prettig Haarlems georiënteerd ledenbestand...
Groet!
Op 17 Oktober 2008 om 20.17 zei Jan van de Laar...
Ha Jaap,
Alles goed? Schilder je nog wel eens?
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden