Nederlands MediaNetwerk

jaap sluis
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jaap sluis

  • Herman Opmeer
  • Myrna Wiggers
  • Jaap Bonkenburg
  • Marcel Hoenderdos
  • Annelot Storm
  • Pauline Blom
  • Jan Glas
  • Aukje Metz
  • Wouter Hendrikse
  • Jan Dijkgraaf
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Andrew Groeneveld
  • Sak van den Boom
  • Bas Vlugt
 

De pagina van jaap sluis

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Coalitie
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Vennoot
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Mediastrategie, tekstproduktie en communicatieadvies
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.decoalitie.nl

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Mei 2009 om 16.53 zei Herman Opmeer...
Hallo Jaap,
Goede tip deze site
Op 16 Januari 2009 om 10.29 zei Andrew Groeneveld...
Ja, zo fladdert het verleden bijna ongemerkt voorbij. Twee weken geleden nog met Frenk een sentimental journey naar IJmuiden gemaakt wegens de 50-jarige Bartlema. Leuk om even bij te kletsen.
Op 14 Januari 2009 om 21.50 zei Paul Onkenhout...
Verbeekeruit, Sluis erin?
Op 30 Oktober 2008 om 10.25 zei Annelot Storm...
Bedankt voor het uitnodigen!
Binnenkort plaats ik nog een leukere foto en mijn zakelijke website ;-)
Tot gauw weer.
Annelot
Op 28 Oktober 2008 om 11.17 zei Pauline Blom...
Hola coalitiepartner,
kom een hoop oude bekenden tegen. Is ook wel een prettig Haarlems georiënteerd ledenbestand...
Groet!
Op 17 Oktober 2008 om 20.17 zei Jan van de Laar...
Ha Jaap,
Alles goed? Schilder je nog wel eens?
 
 
 

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden