Nederlands MediaNetwerk

Blogbijdragen April 2014 (4)

Na succesvolle premiere trendpresentatie IGC Amsterdam: Ook full-house 2de presentatie retail-bijeenkomst Hilversum

Op 8 april j.l. is de nieuwe trendpresentatie van marktonderzoeker en strateeg Klaus van den Berg in première gegaan in de Koninklijke Industrieele Groote Club Amsterdam (IGC). Er waren honderd gasten aanwezig van alle generaties. Het tweede evenement waar Klaus van den Berg zijn nieuwe trendpresentatie op 17 april a.s. toont, wordt eveneens een 'full-house'.…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 16 April 2014 op 19.41 — Geen reacties

Het potentieel van native advertising

Er zijn voorspellingen dat alle advertenties op sociale media native zullen gaan en dat de banners helemaal zullen verdwijnen. Toenemend mobiel gebruik van deze platformen is een aanjager van de groei, omdat native ads nu eenmaal het best werken in de content streams die mensen zien via hun smartphones en tablets, volgens een recent eMarketer rapport, “Native Advertising: Difficult to Define, but Definitely Growing.”

De gebruiker centraal

De perceptie…

Doorgaan

Toegevoegd door Berith Behrens-Selling op 4 April 2014 op 20.30 — Geen reacties

Trendpresentatie IGC Amsterdam verplaatst naar grote zaal door grote belangstelling

Door grote belangstelling is de trendpresentatie van Klaus van den Berg op 8 april a.s. in de Koninklijke Industrieele Groote Club in Amsterdam verplaatst van de bibliotheek (max. 65 gasten) naar de grote zaal (max. 120 gasten). De noodzaak tot een wachtlijst voor belangstellenden is zodoende opgeheven. U kunt zich weer aanmelden als gast voor deze bijzondere avond over de nieuwste trends.

U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de bijzondere bijeenkomst De Wereld van…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 3 April 2014 op 17.30 — Geen reacties

Walra beddengoed

Wilt u graag de officiële Walra beddengoed direct online bestellen? Op de officiële Walra webshop vindt u de Walra handdoeken, dekbedovertrek, linnengoed en dekbedden. De Walra beddengoed zijn van 100% katoen en kreuken nauwelijks. Bezoek nu de webshop en bestel direct uw Walra beddengoed!

Toegevoegd door Peter van Dijk op 3 April 2014 op 12.08 — Geen reacties

Maandarchieven

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2006

1999

Interviews

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

[Podcast] Eric Kip over allOut, hét mediafestival van Nederland

Eric Kip is CEO van Exterion Media en voorzitter van de MWG. In onze podcast vertelt hij over allOut, hét mediafestival van Nederland, donderdag 16 mei, Thuishaven Amsterdam

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

[Column] Erwin Fisser: Ik heb er genoeg van

Spullen dus. Daar heb ik er genoeg van. En niet alleen ik, wij allemaal in het welvarende Noordwest-Europa. Tot aan de nok toe vol zitten onze woonruimtes. Met allerhande zooi. Voor een grijpstuiver bij elkaar gegrist bij de één of andere dumpwinkel

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden